2015年9月4日 星期五

Day 7 .2-克羅地亞~Plitvice Lakes十六湖 ~下湖區

到P1碼頭,去完廁所,隔離有小食店,老公想食燒雞,但因為淡季,入口嘅燒雞小食店都冇開,呢間就近,食少少嘢休息吓

13:57 今朝早餐食得到飽,簡單快脆食個包


14:26 行下湖區

14:48 到P3碼頭,落船時有一絲陽光,遊客都歡呼,叫老公快D影多幾張相






太陽只係出現1分鐘!

落船後向左手邊行,冇跟人群,再向左手邊行上出,去觀景台先,搵出名雙層湖景

見到呢個景,就係"嘩"咗一聲,如果秋天嚟一定靚好多








15:06 上面係Jezero Kozjak,下面係Jezero Milanovac

影完觀景台,就行返落去,行F路線



15:26封咗路,想行入去,但又怕,見大部份人行上山,就跟人行上山,行咗冇幾耐,見到條封路有人照行入去,老公話沿湖行應該最靚,既然有人行,我哋即刻跟人行,照入


原來水浸,所以封路,見到其他遊客避水氹,我哋唔怕,有著GORE-TEX鞋

沿路都有大大小小瀑布 

呢段路都幾難行㗎,石好尖,當我踩水氹踩得好開心(因為對鞋每次去旅行都著,成7、8年,好襟著),點知⋯有個氹好深,對鞋入咗水⋯低能呀⋯



坐喺度影張相,欣賞風景好寫意,但凍








Gavanovac湖

有個外國遊客話上面山洞好有趣


好多魚

Supljara山洞,跟牌行上去,我膝頭痛,喺下面等老公



老公話好在我冇上去,梯級好高,難行



老公上到山洞,望落嚟,側望S型步道




就係呢個山洞嘞

嘩!樓梯好直⋯



去Veliki Slap大瀑布







Novakovica湖

Veliki Slap大瀑布


大瀑布旁有樓梯上另一個觀景台,但我膝頭痛,唔想上,放棄(但第二日去咗個觀景台)

行S步道去湖另一邊,去St1





 Kaluderovac湖

行上山坡,從高位望返Veliki Slap大瀑布



又封路


經過另一觀景台,清楚望到S型步道



瀑布都係S型





17:02到St1搭車去St2攞車

上、下湖區都係行咗2個幾鐘,如果天氣好,唔封路,上、下湖要預各行3、4個鐘、老公之前想買2日票,就係怕1日行唔晒,但行程緊密,冇時間,好彩冇買到2日票,上、下湖重要景點,今日都差唔多行晒

當然如果天氣好,有時間入2日湖慢慢行影多D相梗好,但係1日都夠嘅,只要早D入場,晏D走

17:09有車到

呢2個韓國人同我哋一樣去攞車,但佢哋泊喺St2入口嘅酒店,近好多

停車場同今朝好唔同,地下少咗好多雪


16湖雖然唔係我嘅行程重點,但今日天氣唔好,湖色唔靚,四周都係枯支,都有少少失望

不過亦都因為淡季,遊客少,寧靜悠閒,雖然天氣好都唔及九寨溝靚(去過2個地方朋友都同意),但九寨溝而家人多到得人驚,雖然想再去,但令我卻步,所以寄望再嚟16湖希望下次秋天再到(其實一直都諗住秋天16湖,可惜今年秋天老公放唔到假)

16湖⋯幾時再見?唔知⋯

去餐廳食飯,路經我哋間民宿

17:57 16湖出名餐廳-Restoran Degenija



等食時竟然見到藍天,知道晏D離開16湖

磨姑湯,好飲


番茄湯好濃,好飲

老公揸車唔應該飲酒,重要飲黑啤添

老公食Pizzza,好味

我嘅燒鱒魚,比噖晚Restoran Feniks嫩滑,唔錯,但都係國王湖煙燻鱒魚最好味



老公見到有好多甜品,問我食唔食,梗係食啦

呢個甜品,係斯洛文尼亞碧湖出名嘅甜品,估唔到呢度都有,先食為快,好好味

之後去到碧湖都有食,可能呢個係第一次食啦,好驚喜,好似重好食過碧湖少少

呢餐食咗Kn201,全部都好味,滿足^^




沒有留言:

張貼留言