2015年10月19日 星期一

Day 11-克羅地亞~Cavtat 察夫塔特、Mt. Srd 蘇拉德山


2015年4月11日







9點食早餐,牛角包好食,每朝食2個^^


其他包都好食

早餐好豐富,平靚正酒店,但淡季都係好少客人

酒店周圍行吓,老公話今日要早D返酒店,游完水後喺酒店食晚餐,享受吓酒店設施



最初,今日想去黑山共和國,又稱蒙特內哥羅(Montenegro)的聖史蒂芬半島(Sveti Stefan),但來回5、6個鐘,老公話太趕,而且景色都係同Dubrovnik差唔多,唔去

山長水遠,由慕尼黑開車到Dubrovnik,差少少都唔去埋,下次都唔知幾時再嚟⋯

但老公開車趕路好攰,唔想日日都趕行程,我呢⋯都唔可以咁任性,所以今日開車去附近行吓算

(其實行程尾幾日比較輕鬆,因為諗住都攰,早知Plan去黑山住1晚,咁就去到聖史蒂芬,好!又多個藉口再玩巴爾幹半島)


唔去黑山,都向黑山方向開,因為可望返Dubrovnik

12:06 有個觀景位,望到杜邦力古城,靚

可惜今日天色唔夠清,有霞氣


繼續向前行,呢度已經望唔到古城


12:52 前面就係入黑山關卡

我哋回頭,唔再向前


豬出沒注意

13:17 到咗某一個地方

呢度應該係Molunat

有個沙灘

水好冰涼


忍唔住,除鞋玩水,亞德里亞海水~正,包沙灘~好正^^


伯伯原本坐喺樹蔭下,見我影相,即拖隻羊過嚟,very nice




13:59 牛出沒注意


沿海公路行,去到GPS下面一個地方,叫Cavtat察夫塔特,後尾先知,係Dubovnik附近旅遊區之一


14:21路經油站,入油

油站便利店買D嘢食,桃茶好好味,之後都有再買,呢隻德國麵包樣嘅餅乾,係第二包買,老公鍾意食,香港都有類似,朱古力餅唔好食,KRAS係克羅地亞老字號,老公食咗一啖就唔食,有衣食嘅我喺趕車時肚餓食1、2件

14:37 路經Dubrovnik機場


14:50 Cavtat 察夫塔特




水唔清反而多魚仔

有幾間海邊餐廳



雪糕比Dubrovnik平,又大個D,Kn7


幾鍾意呢個小鎮,寧靜、悠閒、人少,好有渡假感覺

不過出停車場都排長龍,其實唔算太少人

搭的士去聖史蒂芬半島(Sveti Stefan)要200歐,好貴

臨走前,食多個雪糕

15:59 路經某個渡假區

離開Cavtat,回Dubrovnik的蘇拉德山(Mt. Srd) 

16:35 上山條路又窄又斜,幾危險,途中見到影相靚位,可惜霞氣好重


老公話雖然Dubrovnik靚,但唔夠希臘靚,而且天色希臘清D,可能係月份問題,我哋係秋天去希臘,秋高氣爽,可能有影響






到山頂,見到間餐個View非常好,以景觀計唔算貴,4歐左右杯咖啡,但老公要返酒店游水,冇得歎咖啡

呢個時間唔太曬,等日落剛好,可惜





蘇拉德山可以坐纜車上嚟






呢度見到最多亞洲遊客,有台灣、韓國,比行城牆重多,旅行團必去景點












落山見到靚位又停車影


呢個位置冇咁高,霞氣比山頂薄少少

呢個位置係民居屋頂









噖日行過嘅古城最高點-明切塔碉堡 Fort Minceta


17:41 返到酒店

酒店的Coffee Shop


酒店職員Very nice and beautiful


老公在室內暖水池游水

之後去室外游,包池,遊咗2個圈,凍到震



我就坐喺度上網


老公叫我入女更衣室睇,話好正,原來有個乾爽位置比你換衫、掛衣物,貼心,抵讚

7點去餐廳食Buffet




老公行出餐廳影張日落相



淡季,成晚加埋都係50個客左右

歐洲餐廳,水都要錢



番茄湯一般


煎牛柳唔錯

燒牛肉香港多數唔好食,歐洲反而幾好味


White Risotto 好Creamy,好味,可惜要留肚

老公重食Pizza,話好食喎,我就食唔落

雪糕唔夠凍,味道麻麻

香港我會食好多甜品,但呢D睇樣都知唔吸引




如果比我揀就一定唔會喺酒店食,但老公想舒舒服服,不過老公冇揀錯,呢餐食咗港幣4百幾,雖然冇海鮮冷盤、美味甜品,但熱盤唔錯,出去食價錢都差唔多,但就悠閒好多^^


2 則留言:

  1. 睇都好享受, 依啲先係去旅行 hea 嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家年紀大,唔想日日趕行程,中間hea吓放鬆吓,呢日我都幾鐘意^^

      刪除