2017年11月30日 星期四

Day 15.2 - 比薩Pisa、 La Spezia





12:53 經過休息站,停一停

有快餐廳

主要想飲咖啡,Espresso Bombardino幾吸引

Espresso Bombardino €1.9原來有少少酒,我唔飲酒都覺得幾香,但幾'啃',老公開車唔可以幫我飲,唯有自己飲,老公飲Espresso €1,雖然係立飲,都係全程最平

到咗Pisa,見到大型停車場,但轉咗兩個圈都揾唔入口,唯有泊街邊

14:49附近係民居,見到有啲人行嚟行去,老公覺得唔安全,但都冇辦法

參觀前先去個廁所€0.8/人,非常好生意

奇蹟廣場 Piazza del Duomo的幾座建築

聖若望洗禮堂Battistero di San Giovanni

比薩主教堂 Cattedrale di Pisa





跟主教堂比斜塔真係好"斜"

斜塔Torre Pendente



單獨睇都係好斜







主要景點當然有軍警


老公想去餐廳坐低食過悠閒食午餐,我都想⋯但要揸一個鐘車去La Spezia,加上頭先揾車位用咗唔少時間,只可以食快餐


15:49 輕午餐重係邊行邊食

15:56 Pisa 城牆外

Pisa老公話其實冇乜特別,之不過我哋上次到都係好多年前,今次都算順路,點都去影張相


往La Spezia 拉斯佩齊亞出發,住La Spezia係因為要去五漁村,但呢度自駕唔方便,想近火車站就要住遠少少,有間酒店門口有泊車位,但太舊唔想住,有啲唔肯定會車位,最後揀咗呢間民宿有私人停車場€20/日,好貴,但感覺比較安全

比較安全亦相對比較麻煩,民宿Email個Password及出入程序

17:31 終於泊好車

出入要入Password


拉住行李去揾民宿,其實唔遠,不過當時唔知確實位置,企喺對面都唔知,GPS太近反而定唔到位

大木門入

入門後,經過天井

17:50 民宿新裝修,好新


民宿~Cinque Terre Gateway 

有香檳同一支果汁送

重有二支水及小蛋糕,香檳同蛋糕係因為聖誕新年節日

夠大又新

€75/晚,連停車€20/日,加上早餐非常簡單,呢間都幾貴






Mini Bar好多嘢食,不過要錢

落街行吓

18:40 民宿介紹餐廳~L'Osteria della Corte

時間尚早,一枱客都冇,都有幾個人入嚟問,都冇位,我哋真係好彩,應該係唯一一枱Walk in客,但到我哋食飽走,全場都未坐滿,意大利人一晚只做一枱生意,真係悠閒


水€2算平,啤酒€5有啲貴

麵包好食

南瓜湯,好濃好香南瓜味,又清甜,上面係香脆煙肉乾,好好飲

但我哋只係叫咗一個南瓜湯,但上咗兩碟,我哋諗⋯頭先講咗句Together,會唔每樣菜都上二碟?咁咪好貴,不過貴就貴啦,真係幾好味

芝士管麵

管麵好彈牙,上面係煙肉乾碎,重加隻蛋,令啲汁更香更加滑


最後係~鴨胸

好嫩好滑,汁少少酸,唔膩

呢餐€61,全程最好食呢餐,重平過噖日Saturnia嗰餐

埋單比多啲Tips,問可唔可以預約天晚再食,可惜,話唔得,好失望,好想再食多餐


2 則留言:

  1. 冇上斜塔?係咪而家唔俾上?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以上但冇上,貴而且好多人,多年前上過就算

      刪除