2017年11月25日 星期六

Day 15 .1 - 意大利天然温泉~Saturnia

2016年12月30日星期五

Saturnia→Pisa比薩La Spezia拉斯佩齊亞



噖晚食完飯後,開車到過Saturnia,已經知道位置,今朝起身就去浸,酒店開車幾分鐘


07:41 有欄杆,可能未開,點都入去望吓

入口另一邊有停車場

天都未係好光,得一個人踏單車剛到,佢話可以自由浸 

呢個人揾位換衫,間屋鎖咗,冇更衣室



呢度係一個天然温泉,温度唔高,約38度(可能都冇)

老公浸呢個池,話唔係好夠暖,而且地下好滑,又拮腳,好難行

幾分鐘後,呢個外國人已經換好衫,男人方便好多


一直猶豫不決浸唔浸好,因為而家連日本温泉都唔係好鍾意浸,而且又冇位換衫,當時得幾度,我怕浸完上嚟身上唔夠暖,會冷親

老公浸嘅時候,我周圍行,發現上面啲水比較熱,唔⋯山長水遠嚟到呢度,就同老公講,想浸,但冇位換衫,老公話我煩,但都車我返酒店換衫,再返去上面源頭位置一齊浸

09:33 浸完返酒店沖涼換衫,食早餐

10:32 離開酒店前影張相


民宿餐廳及接待處,比房租時終於有個年輕女仔識講英文,如果噖日見到佢,就噖晚已經浸到温泉


我哋住嘅屋由呢條路入




噖晚喺草地睇星星

10:46 再返Saturnia影相,而家多咗好多人浸





行去上面源頭,剛才我哋浸嘅位置,影張相留念

有人浸嘅位置就係剛才我哋浸嘅水流好急,草地行前,會見到馬路入口


見到呢個牌,就係Saturnia温泉路口

路口轉入就到温泉入口




因為水流好急,剛才浸時要捉住石邊,唔係真係會沖走我,當按摩池咁都OK

天氣凍,想坐較淺水位置,好享受咁坐低浸係唔得嘅,落深水位置水温先夠,老公夠重,就冇咁怕沖走,但拮腳,都要小心

最舒服係兩隻狗狗

曬太陽,正

而家有太陽,冇咁凍

 門口有呢度嘅相

呢度旺季應該有更衣室

不過今日就鎖咗

旺季餐廳會開,有咖啡飲


11:15 影完相,返酒店餐廳借一借廁所用

11:20 噖日到Saturnia前見呢個影全景位置,但有車停,影唔到,離開時終於影到


今次因為自駕,去啲比較難去地方,如天空之城,而Saturnia係朋友介紹,話好正,順路就去埋,老公想浸温泉,我覺得都幾似土耳其棉花堡,所以就嚟住一晚

Saturnia以影相角度,有層次又幾大,都幾靚,但以浸温泉嚟講,雖然全天然,不過而家冬天,水温唔夠熱,浸完上水都幾凍,水池地面又滑又拮腳,好怕跌親,浸過就算,老公都係鍾意日本温泉多啲







2 則留言: