2017年11月11日 星期六

Day 13 .2 - 羅馬~聖天使堡、那沃納廣場、真理之口、鬥獸場、西班牙廣場



聖天使堡 Castel Sant 'Angelo那沃納廣場 Piazza Navona真理之口 Bocca della verità→鬥獸場 Colosseo西班牙廣場 Piazza di Spagna→梵蒂岡 Vatican

離開梵蒂岡去下一個景點

13:12 聖天使堡 Castel Sant 'Angelo




台伯河

行去那沃納廣場食飯,行行吓,見到有間餐廳,老公見到有燒雞食,就話不如食呢間啦,話有時隨意入一間都可能好食,揾定嘅唔一定好,而家又肚餓(老公見到有燒雞就想食),€10個餐好平


間店似快餐店,落單時老公同店員去門口望住個牌點菜,要一個Pizza,一隻燒雞,後尾老公叫埋我一齊出去門口點菜,話個燒雞餐重有其他嘢揀,我同店員溝通唔到,直接在食物枱揀,店員叫我揀二樣食物⋯⋯咁多⋯?,當時覺得咁抵食嘅⋯

13:33老公飲可樂,我飲水

Pizza有乜特別,€10有Pizza有可樂,唔貴

我揀咗菜同雲吞,兩樣都唔熱,不過竟然有菜心食,好耐冇食,埋單時先知呢碟要€10!水重要加€2


Pizza同其他都食完,隻雞重未到,燒雞應該好快⋯越諗越唔妥,就問個店員,店員竟然話,燒雞咪就係嗰幾片肉囉⋯⋯唔係嘛?!!!連我都想講粗口!

雖然大家講得唔清楚啫,都冇理由會由燒雞變肉片⋯差好遠喎!你話冇燒雞我咪食其他,唔怪得叫揀多二樣嘢食,都食哂,重邊有得拗

睇住張相點菜都搞成咁,完全違反商品說明條例,真係好嬲!


呢間~Bar Tassoni  地址: Largo Ottavio Tassoni, 317, 00186 Roma


千祈千祈千祈唔-好-去

去咗歐洲幾次,小店都有食過唔少,未試過咁樣呃人!返到嚟上網睇呢間嘢,果然好低分!

雖然,我揾定嘅餐廳唔一定好食,但一定唔會差成咁


14:34 那沃納廣場 Piazza Navona,有市集

上次坐遊輪第一次到那沃納廣場,老公話幾鍾意,今次重遊,可能比剛才嗰餐影響,冇乜心機影相






去噖日去唔到嘅古羅馬廣場Foro Romano同帕拉提諾山丘Colle Palatino

經過一個廣場

小鬥獸場?


老公睇GPS,話噖日行咗威尼斯廣場嗰邊條路,今日行另一條路,近啲,又可睇吓風㬌

點知⋯GPS顯示唔清楚,穿唔到過去!

15:13係去到古羅馬廣場,不過係後面,入唔到去

當時位置行去古羅馬廣場好似好遠,15:30就唔比入場,應該趕唔切,改去當時比較近嘅~科斯梅丁聖母教堂Chiesa di Santa Maria in Cosmedin的~真理之口Bocca della Verità

15:35 真理之口Bocca della Verità

好多人排隊


冇排隊入去,好似呢啲遊客咁,影張相就算

因為唔死心,都係想去古羅馬廣場嗰行一行


15:43 經過一個公園 

15:56 到咗古羅馬廣場外圍

有人影婚紗相

又到鬥獸場



16:02 望門興嘆!好蝕,買咗套票都入唔到,下次再嚟羅馬,都唔會再入鬥獸場,淨買又未必會,冇緣

影吓入面













16:51西班牙廣場Piazza di Spagna

呢啲水都飲得?

人山人海

周圍行吓,好熱鬧





16:57 去附近的甜品店~POMPI Tiramisu,網上話係羅馬最好食Tiramisu



Tiramisu €4,雪糕€3,Tiramisu都算大,好食,但最好食⋯唔知,下次如果去羅馬都會揾附近分店買嚟食

19度,全球天氣暖化,歐洲嘅冬天都咁暖

附近街道好熱鬧






17:25 Santa Maria Novella~SMN羅馬都有 分店,早兩日去佛羅倫斯的總店冇開門,唔買都想參觀吓,但呢間分店細好多,冇乜人,連買嘅意欲都冇

18:02 附近揾咗間餐廳食晚餐,呢間都多人,冇好似中午間餐廳咁揾笨

老公食海鮮意粉

我食海鮮Risotto,食海鮮意粉同Risotto係安全選擇,多數都好味

呢餐€33,比起午餐揾笨都要€22,呢餐超值

我哋坐出面



羅馬應該會再嚟,但下次應該唔會自駕遊,多數會坐郵輪,唔會過夜,因為都嚟過幾次,所以我同老公講,不如去梵蒂岡影夜景,加上聖誕節,應該都幾靚哋


19:17 又到梵蒂岡

日間同夜晚差好遠,少好多人




夜景又唔算特別多燈飾,只係聖誕樹著咗燈





氣温跌得好快,而家得10度


完成羅馬行程,天日離開,去天空之城

2 則留言:

  1. 睇你羅馬去既地方原來好多我都去過,只係當時唔係我plan行程,好多去完影完相都唔知乜地方,而家可以寫番落相簿度:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呢兩次連續去羅馬,印象深啲,N年前跟團去過邊都唔係好記得:D

      刪除