2017年9月2日 星期六

Day 9 - 失落的意大利聖誕市集~Bolzano 波扎諾

2016年12月24日 星期六

Munich慕尼黑→Bolzano波扎諾(意大利)

9點食早餐


呢間早餐好豐富,有煙三文魚,梗係啦 €11/人


自己即榨橙汁,飲2杯

重有白香腸,我一共食咗6條香腸,噖晚HB食2 4.9,食6條呢個早餐我有賺⋯哈哈!當然唔係為回本,我係鍾意食,老公就麻麻


10:08 上房執好行李,都幾鍾意呢間酒店,係停車場差啲

10:55去酒店附近dm再買維他命發泡

買完返酒店CheckOut

11:38 入油



之前一篇講過的Adblue問題



12:52 在Irschenberg-Sud 地方一個休息站,搞咗一輪,解決入AdBlue問題




過咗奧地利 Innsbruck 因斯布魯克

14:15 位置係 Europabrücke-Parkpl. 1, 6141 Schönberg im Stubaital, 奧地利

有間麥當勞,無敵靚景


14:23 奧地利麥記都有€1特價包,€1咪重平過香港特價包!



老公今朝冇乜胃口食早餐,而家肚餓,食咗一個€1芝士漢堡 +1杯咖啡,後尾再加一個€1.7嘅包

靚景配麥記

今朝早餐食得飽,食件Tiramisu就得,但味道一般


買Tiramisu係隔離McCafe,排隊只係幾個人,但等好耐(習慣香港人效率快),買完老公已經食完一個包

麥當勞去廁所要€0.5,有食物單就比個Coins免費入

廁所門口有閘,但竟然見到有外國人帶小朋友擒入去



今晚住意大利一個北部城市~Bolzano波扎諾,話係意大利最大聖誕市集,亦有話係另一個北部城市Trento,路程考慮,撰擇Bolzano

酒店冇停車場,要泊公共停車場

16:11 泊過夜要 €19,真係貴

入停場前,老公放低我同行李


拉行李去酒店,見到另一個更近停車場,因為怕入咗ZTL,見到剛才的停車場即入

朋友早我哋一個多月前到Bolzano,住同一間酒店,入咗ZTL區域,即時影咗相,要同酒店講,酒店打去相關部門取消罰款

酒店附近有幾個停車場,朋友有同我哋講邊個最近,但好怕被影相,有停車場就入咗先,泊車的停車場去酒店都唔太遠

ZTL牌上有相機


見到聖誕市集廣場,聽到酒吧有音樂聲,酒吧門口好多人,好熱鬧

但⋯聖誕市集冇開⋯⋯唔好預感!

我哋住嘅酒店~Stadt Hotel 就在市集隔離,好方便

之前去幾個德國聖誕市集,在平安夜前開始關閉,老公上網Check,意大利聖誕市集開到1月初,所以就24號平安夜到Bolzano ,加上又話係意大利最大聖誕市集,諗住過一個歐洲聖誕市集平安夜

呢間酒店係全程最貴,€126一晚+停車場€19,諗住貴啲都住聖誕市集隔離,夠晒氣氛又方便,點知一場嚟到⋯聖誕市集竟然唔開⋯鳴⋯⋯,酒店職員話聖誕市集會過1、2日會再開,呢幾日休息⋯⋯嘆息!

早知今晚酒店住遠啲,慳返啲!其實勤力嘅德國人喺聖誕節都休息,意大利又點會開!

16:33 酒店走廊



€126一晚,間房一般





放低行李,即刻落樓下,去聖誕市集,睇吓有冇一、二檔會開

16:47 酒店Cafe 好多人

一、二檔都冇開







16:53 返酒店食吓免費茶點

我哋期待係好似本書咁


酒店樓下就係市集

唔開心,食甜點

17:11 食完茶點,天黑晒



17:20市集旁邊的酒吧重有好多人,又有強勁音樂

之前揾咗幾間餐廳,到當地先決定去邊間,聖誕市集都唔開,諗諗吓⋯同老公早啲去食晚餐

街上商店重未閂門

17:41 去到呢間 Hoppen & Co,冇開門,問當地人係中場休息定今日休息,答係今晚唔開


路經超級市場,都就嚟閂門,再揾其他餐廳,都冇開(後尾發覺,意大利好多餐廳晚黑係19:00到19:30先會開!)

去咗一間小店,快快手求其叫2碟意粉,落完單,過一陣,職員話廚師唔整,因為就閂門,叫我哋食包,我哋唔想食包,因為啲包好似放咗凍櫃好耐咁

返酒店間甜品Cafe睇吓有冇位,去到Cafe重好多人,諗住坐低,一個職員唔識講英文,要等另一個職員講過嚟,等到識講英文職員,又叫我哋去同酒店大堂職員講

終於⋯酒店大堂職員話有位,但要等到7點,在大堂等,好彩!重以為今晚冇嘢食,我哋連杯麵都冇,邊諗到揾食咁艱難!



18:58剛才食茶點地方等開門,差2分鐘都唔開門

7點開門

聖誕節餐牌


平安夜的燭光晚餐

唔想食餐牌上甜品,餐廳可通去酒店前的甜品店,影低相比職員睇



Tiramisu & Millefoglie

青口,唔錯

老公食蜆意粉

我食Risotto Scampi,再Creamy啲會更好味

意大利食Tiramisu當然唔會太差

Millefoglie有驚喜,應係係拿破崙,重問職員點講,到而家重記得點講

呢餐都幾滿足64.7,因為之前好驚冇晚餐食,有得食重味道唔錯,加上酒店食又係平安夜,都唔算貴

20:18 食飽,再去市集廣場行吓,靜英英,人影唔多一個


平安夜酒吧竟然咁早收!



 Shuttle Bus List 

條街冷清清

行到火車站附近,有間小店有開,原來都有嘢食


ZTL-Zona Traffico Limitato,有車入,即影

呢個P3停車場最近酒店,有Stadt Hotel名


20:33 冇乜好行,返酒店休息




2 則留言:

  1. 可能習慣咗香港節日前晚周圍都人頭湧湧所以以為其他地方都係,我都試過有次跨年喺日本,平安夜喺一個小鎮差啲冇晚飯食,估唔到除夕晚喺秋葉原都係一樣,一到六點啲舖頭包括食肆已經嗱嗱臨閂門,好難至搵到一間連鎖食店.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人過節慣咗熱鬧,去到外國唔習慣,十年前去函館過平安夜,商場好多食肆有開,但出面就好靜,今次Bolzano在意大利唔算好細小鎮,估唔到咁難揾食!

      刪除