2017年8月3日 星期四

Day 8. 2 - 慕尼黑聖誕市集 Munchner Christkindl Markt


由酒店行去瑪麗恩廣場的聖誕市集大約十多分鐘




14:35 未到瑪麗恩廣場已經見到有個別聖誕市集攤擋





經過GEOX鞋店,入去行吓,鞋比之前威尼斯Outlet買嘅價錢差唔多,款式又多,忍唔住⋯又買咗3對鞋,但呢間店冇退稅,店員叫我哋行幾分鐘去附近另一間店,呢間可退稅

15:19 另一間GEOX店


已經見到瑪麗恩廣場個塔頂,雖然附近重有好多大牌子,好想行⋯但我哋要去聖誕市集,唔可以再入商店


聖母廣場附近

15:26 到聖誕市集廣場附近,呢間Apple Shop,2011年到過,當時教主剛仙遊,門口貼咗好多留言,好深刻


因為拎住咗3對鞋,老公想今日輕鬆行市集,決定返酒店放低鞋同相機,所以今晚影嘅相質素差D,約老公大半個鐘後在Apple Shop等


慕尼黑聖誕市集~瑪麗恩廣場Marienplatz

老公返酒店,想等老公一齊先行市集,我憑住第三次到慕尼黑,一個人去揾Muller,德國藥房之一



15:48 另一邊,老公到酒店放低剛買的3對鞋

16:18 到市集等老公,4點幾就開燈



今晚係聖誕市最後一晚,天晚係平安夜,當地人返屋企過聖誕節,市集只開到天日中午,今日又係星期五,特別多人


怕晚餐時間好多人,加上我哋午餐未食,去食豬手先

16:23 皇家啤酒屋Hofbrauhaus,簡稱HB





客人好多,Staff 叫我哋自己揾位

著住德國傳統服裝Staff在賣餅


坐大廳另一邊,冇咁熱鬧,但卡位坐得舒服D

唔識德文,我估⋯淨坐6.9?

去到啤酒屋,我仍然唔飲啤酒,老公飲黑啤

2015年到慕尼黑,老公因為就我冇食到燒豬手,老公一直覺得好遺憾,而朋友上次到慕尼黑,話可選大隻,夠2個人食,同Staff講要Big Size,Staff話OK,夠2個人食(後尾同朋友對相,佢哋先知去嘅唔係HB,HB冇大隻2人份量)

燒豬手,好食⋯都唔係大隻,標凖Size咋喎

我食白香腸,清清哋

燒豬手+白香腸+黑啤+橙汁連Tips €28

雖然冇食午餐,我都唔係好肚餓,但咁耐冇食,都想食隻大,一隻標凖Size燒豬手梗係唔夠,所以食多隻

德國餐廳係每個侍應負責幾枱,剛才同我哋落單Staff要換班,話要揾另一個Staff再落單,咁⋯又要比多一次Tips,今次唔比咁多Tips,呢隻比€15.5算

雖然食二隻豬手,其實我都係食半隻左右,因老公太鍾意食,等佢滿足D





17:42 再行返去瑪麗廣場,日落後更多人








買孖人牌,指甲剪在香港買咗,因為好好用,香港買要400蚊,但店内細又人多,睇唔到我哋個款呢度平幾多

老公想買多個,但冇理由買同一款式,所以買咗另一個平D嘅款式

孖人牌有中文提示,其實都想像得到,而家世界各地都有好多中文提示

老公手機有個CityMap,幫我再揾另一間藥房

18:34 德國都幾多分店的~DM



呢間檔口整得有心思

好有氣氛



又行返瑪麗恩廣



18:51 飲杯熱紅酒 €6,行咗一個圈後,決定退回呢個杯,因為想留另一個杯

因為剛才HB食飯飲咗500ML啤酒,唔想飲咁多杯紅酒,呢個藍色杯可用€3買,緑色杯就唔留喇(老公想二個杯都留,但我覺得太多)


19:35 再用CityMap揾另一間藥房~ROSSMANN,今日去齊德國三大藥房

19:59  又行返去麗瑪恩廣場

又見到另一隻杯,好鍾意,但唔可以淨買杯,只好飲多一杯紅酒 €7.5



網上話慕尼黑聖誕市集係各個市集中,最多款式紅酒杯,果然係,其實好多都鍾意,但邊留得咁多





飲品檔口每檔都咁多人

每一個攤擋佈置都唔同,整得好有心機同特式


飾物賣唔晒就要留明年

20:31 慢慢行返酒店








再見喇⋯慕尼黑聖誕市集⋯再見喇⋯德國聖誕市集!唔知幾時先會再嚟!





好熱鬧,上去睇吓

平台原來係酒吧

望到溜冰場

咁樣溜冰,好正,唔怕跌

今晚間酒店夠大,執行李最好,之後返意大利,治安唔會有德國咁好,安全D,要將之前Outlet買、今日買嘅塞入喼,亦都唔使咁一袋二袋咁煩

2 則留言:

  1. 通常見到有"中文提示"尤其係用殘體都唔係好嘢,可見強國同胞向所無敵既威力XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係外國人分唔到香港人同強國人!

      刪除