2017年6月1日 星期四

Day 6.1 - 符茲堡聖誕市集 Wurzberg Christams Market



11:22 有休息站,因為冇飲咖啡,老公去個廁所要 €0.7



11:39 塞車



12:43 終於到Outlet City Metzingen,停車場有幾個

真係 Outlet City,好大



無意中入咗間藥房行,似萬寧、屈臣氏,Aplecin洗頭水平香港一半有多,但買一、二支都唔係差好多錢,當時冇買到,之後慕尼黑再見到,老公話買一支都唔太重,就買咗


15:06 就係呢間ROSSMANN藥房,呢間唔知係咪Outlet 附近,所以特別平,之後慕尼黑再行冇咁抵

15:10 行運動用品


Timberland睇咗好耐,可惜冇收鑊

快餐車竟然有中文,但今日所見,強國人唔算多

15:38 我食民宿打包個麵包就夠,老公要食多個熱狗 €3

16:27 又塞車,德國公路塞車都幾普遍,唔知係咪因為就到聖誕假期呢


18:19 到符茲堡Wurzberg ,入油先

油價都平,€1.129/L

因為出發前三星期先決定由斯圖加特改嚟符茲堡,方便又平酒店都冇乜,要有私人停車場,行去市集都唔算太遠,就揀呢間~B & B Hotel Wurzberg

18:45 房間520


比較細,都可以嘅

最差係洗面盆位置好高,加上我矮,洗面時好辛苦

最好係停車場

19:20 旅程第一個聖誕市集~符茲堡(其實唔知意大利山區Cortina算唔算第一個)

好熱鬧^^ 









好鍾意個杯,買熱紅酒€6,係紅酒連埋個杯按金,飲完可退回個杯,但因為鍾意個杯,呢個要留念

賣熱紅酒有好多檔,會有唔同款式嘅杯,鍾意先買,有D檔口亦可以淨買個杯,但之後去慕尼黑有檔口又唔比淨買杯,每個檔口唔同,要問清楚

估唔到熱紅酒幾好飲,我唔飲酒都覺得易入口,甜甜哋,不過個別配方唔同,有D會酒味較濃,老公話天氣咁凍,飲杯熱紅酒好正



市集在瑪利亞聖母教堂Marienkappelle前



行去食飯

19:54 去到Fontana,今日Full 咗,冇得食

唯有行返市集揾食


20:04 又食熱狗,加碟炒粉,有酸菜,酸酸哋幾好味

煙係上枱留低,我飲熱茶

乾杯

我去買茶時發生小小事,令我對德國人有改觀

當我去買茶時,檔主見我係華人,將茶包放喺個膠杯度,以為我唔知飲完個杯可退錢!咁梗係同佢講啦,先換返個玻璃杯,雖然呢個唔留念,都可以影相嘛(我覺得檔主可能唔係德國人)




20:38 另一邊都有少少檔口,但開始收檔

20:42 都未夠9點喎!咁多都收檔,淨低未收多數係飲品檔口,我哋都攰,慢慢行返酒店

21:12到酒店

老公今日在Outlet買咗2件LACOSTE

我買咗個MUI MUI手袋,好攰,今日冇拆開影相

行到腳損

雖然符茲堡聖誕市集唔大,但都好熱鬧好有氣氛,似我哋年宵巿場,去第一個聖誕市集,當然有新鮮感,只係估唔到咁早收檔啫


6 則留言:

  1. 市集隻熱狗好長好長好長!
    德國有炒粉咁奇怪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒粉入面應該係粗意粉加酸菜,我覺得幾䦕胃幾好食,長熱狗唔算好鹹,都OK

      刪除
  2. 好鍾意啲聖誕市集,好熱鬧又有嘢食同聖誕精品睇,特別有聖誕氣氛

    回覆刪除
    回覆
    1. 符茲堡聖誕市集細細哋,但氣氛好好,可能第一個聖誕市集,有新鮮感,我都好鐘意^^

      刪除
  3. 請問聖誕市集通常幾點收檔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 符茲堡聖誕市集比較細,8點就,紐倫堡同慕尼黑大,9-10點左右

      刪除