2017年6月15日 星期四

Day 7.1 - 符茲堡瑪麗恩堡要塞 Wurzberg Festung Marienberg

2016年12月22日 星期四

Wurzberg符茲堡→Nurnberg紐倫堡

07:56 呢間B&B Wurzberg唔包早餐,加€7.5/人


種類比噖日民宿早餐少

呢幾日唔舒服,唔敢飲咖啡


食完早餐,行去瑪麗恩堡要塞 Festung Marienberg


行到美恩河邊,遊河嘅船未開工

已經見到山上面的瑪麗恩堡要塞


今日陰天




經過今日會食午餐嘅餐廳~Alte Mainmuhle



09:25 舊美恩橋Alte Mainbrucke,橋上有12尊聖人像

其中1尊聖人像





之前臨時改行程到符茲堡,凈係Plan咗去瑪麗恩堡要塞同食中午餐廳,諗住去瑪麗恩堡要塞唔難行,主要㬌點嘛,旅遊書又話過咗美恩橋有指標,點知行咗去一間小學,指標行行吓再見唔到,望住山上瑪麗恩堡要塞,睇住GPS⋯我哋有啲迷網

問咗一個叔叔,話要行返市中心先有巴士上山,吓⋯唔想行返市中心喎


雖然叔叔咁講,網上同本書明明話有路上,就一定有,前日去天鵝堡,封咗唔比去瑪麗安橋影相,見到有人入,我哋都照入,本住唔放棄精神⋯終於⋯見到有個好細入口


09:34 兩個建築物中間,細細路口直入

見到鐵閘,再行入去


09:48要穿過地下隧道

呢條路應該啱

見到有牌,應該冇錯

上山條路係Z咁上,沿路冇人行,好在行行吓見到有當地人放狗,話係Nice Walking,風景靚,我哋先放心繼續行


民居個露台真係冇得頂

風景開始靚







10:06又行錯方向,應該行左邊,穿過石門


右邊冇路行

繼續行

10:16終於到

竟然有停車場⋯?我暈!功課做得唔好就要行冤枉路!

原來可以開車上嚟,激死


呢個係上山圖啩,冇心機睇


重要行一段路先到城堡,重有其他較近停車場

10:32 可以開車上⋯但就行上,冇計啦,當晨運

風景唔錯,但可惜天氣唔好!















有教堂同博物館,不過唔行喇,因為預約咗12點食午餐

好重要⋯有免費廁所^^



10:57 終於見到多啲人,有班學生睇博物館




11:25 落到山下面,冇行錯路,行上瑪麗恩堡大約30分鐘


11:39未夠鐘食飯,我行超市

老公行對面相機、電子商店

City買嘢果然貴啲,咖啡比噖日Outlet嗰間ROSSMANN藥房貴

買咗支類似維XC的維他命,平香港好多

12:06 訂咗位,張枱有我個名

餐牌係德文,都睇唔明,網上話 Set Lunch 好抵食,Staff 解釋 Set Lunch,有主菜,揀甜品或沙律,餐飲有氣水係免費


豬扒望落好「鞋」,估唔到幾嫰滑,一D都唔「鞋」


甜品係Pancake,唔錯,甜咗少少

我其實唔想2個食埋同一樣嘢,但老公話食Set Lunch 咁平,如果2個叫唔同食物,Staff可能覺得煩,所以就食同一樣食物


13:22食完飯想早D去紐倫堡,瑪利亞聖母教堂等㬌點地標都冇去

返酒店攞車出發去紐倫堡




2 則留言:

  1. 如果有路行又唔係行得辛苦既話,我prefer行吓因為可以睇沿路既景色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意行慢慢欣賞風景,但呢日冇乜時間,行完上山,冇時間行吓舊城區,有啲可惜!

      刪除