2017年5月23日 星期二

Day 6 - 雪景童話小鎮~富森Fussen

2016年12月21日  星期三

Fussen富森→Outlet City MetzingenWurzberg符茲堡

今日香港冬至,剛發生柏林聖誕市集恐襲事件,親友知我哋會去德國聖誕市集,都短訊叫我哋小心啲,既然已經發生恐襲事件,德國警員會加強保安,可能更安全,所以唔會更改行程,提高警覺




07:35 食早餐地方都有火爐

早餐好豐富

Cold Cut、芝士好多種類


伯伯問食物夠唔夠,我話very good,早餐重有一家幾口外國遊客,其中一個聽到我咁講,即刻講 very very good


食食吓,伯伯比每人一個膠袋,叫我哋打包自製午餐,開頭都唔好意思攞,之後見到另外嗰家人都攞,就唔客氣

伯伯之後再整一碟抄蛋,好開心,伯伯真係好窩心,雖然之前威尼斯酒店都有抄蛋食,但呢碟好有~家的味道


自製午餐

08:33 房間望出去,冇風㬌

08:55 去附近行吓,富森大街









行上去係Hohes Schloss高地城堡,但我哋冇入去

09:03 行公園,晨運


上次到富森,都冇河邊行~萊希河

好鍾意雪掛嘅樹


電影中的童話小村莊





好靚











呢棵樹好似假咁

噖晚食飯餐廳Hotel & Restaurant Ludwigs,隔離San Marco Resturant,朋友一個多月前食過,話好食,但我哋之後幾日會再去意大利,所以就冇試到



返民宿Check out,今次到嬸嬸係咁叫我哋攞生果,推咗幾次,攞少少

呢間Maurushaus民宿,有人情味,又方便又平,下次再到富森,都會住

09:53 民宿外停車場


離開富森,開初一段路好靚,但好難停車影相,諗住車Cam會錄低,之後幾日好忙,唔記得 Download,好可惜



2 則留言:

  1. 雪掛既樹上面啲雪好似水晶,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹嘅冰晶喺九寨溝見過一次, 好靚好靚, 但影相唔靚!

      刪除