2017年5月9日 星期二

Day 5 - 新天鵝堡 Neuschwanstein Castle


2016年12月20日 星期二

Cortina d' Ampezzo(意大利)→Neuschwanstein Castle 新天鵝堡Fussen富森(德國)





08:01 老公去停車場放行李時,見天氣好,影幾張相


今日天氣比噖日好得多,但要離開


重見到月光





08:05 老公影相,我食早餐先

08:51 玻璃鋪咗霜雪,要開暖氣一陣先睇到

10:46 到意大利邊境~Brennero,入奧地利前有一樣嘢一定要做

就係要買路票Vignette

去個廁所,有店舖,買咗一樽蜜糖,早1、2日前我哋開始喉嚨唔舒服,買嚟潤喉,初時以為早幾日喺威尼斯1日飲3杯咖啡熱氣,後尾發覺應該係冷親,2個咳到死死吓



€8.9用7日,夠回程時間,唔使再買

11:16 入奧地利

11:32 到奧地利見到油站,入油


€1.154/L 奧地利油算係歐洲國家中平,比意大利平好多添

12:05 奧地利雪山都幾靚,但每次奧到地利都係玩幾日,今次重只係過境唔住,下次要玩多幾日

架車行過雪地就好汚糟







13:13 到天鵝堡附近,嘩...好靚,唔停車唔得,好鍾意兩旁啲樹

行前少少,又停車,好靚,充滿仙氣



見到舊天鵝堡

真係好靚





好靚好靚

13:33 P4停車場,上面就係舊天鵝堡




個湖都好有仙氣



靚到呢



除咗靚,都唔識用咩字形容


咁凍影結緍相,好勁

睇見都覺得凍








餐廳好多人,唔浪費時間






14:07 遊客好多,想快啲上天鵝堡,簡單快脆,食熱狗€3

14:22條路來回3次,先揾到巴士站,點解咁難揾?因為冇人排隊,所以行過幾次都見唔到,今日冇巴士上山-_-"

舊天鵝堡顏色好Sharp

上次坐巴士上山,落山坐馬車



唔怪得頭先見到咁多人行上山...坐馬車又排長龍⋯唯有⋯

14:41 行上山

望到,但未到

山下白茫茫


呢個位置,行左手邊入城堡參觀,右手邊去瑪麗安橋Marienbrucke



瑪麗安橋⋯封咗,我哋見有人爬入去,梗係照入


14:54 有餐廳、商店,可中途休息,就日落,再上

仙境一樣的小鎮


上山都拖喼,好辛苦啫

15:06 行咗半個鐘有多,終於到瑪麗安橋,影天鵝堡最佳位罝


上次係秋天嚟,但未有紅葉,今次雪㬌,附近景色好靚,美中不足係天鵝堡屋頂積雪少啲,而時間都遲咗,天色暗咗


不過都好靚喇,好滿足










近距離望吓




上次可以行上去,而家封咗

第二次嚟,都係冇入去參觀城堡,第三次⋯真係唔知幾時⋯

平台唔算伸到好出,呢度係德國,唔怕


天鵝堡部份外牆維修中








16:19落到山,落山時跣低咗,終於明白點解冇巴士上山

行吓商店

鏟雪車

日落西山



比上次,今次雪㬌真係靚好多


16:33  開紿有霧

好大霧

停車場啲車走咗好多

17:03 到民宿,有餅乾同Welcome Drink 

接待我哋係民宿主人伯伯,話我哋應該先到民宿Check in,泊車在民宿,而民宿會比一富森交通卡, 可免費坐巴士去天鵝堡,咁樣就唔使比天鵝堡停車場費,但我哋趕時間上天鵝堡影相嘛,而家直接去到都遲咗啲,如果去民宿Check in先,咪重遲

伯伯話訂房時寫咗會收Tax,而家唔會收,因為我哋都冇用到張交通卡,伯伯好好人,佢唔講,我哋根本唔知個Tax係旅遊卡費用,當Tax比咗就算

嘩!好大間房,客廳好大

我唔煮食,浪費咗

房間要落幾級樓梯

廁所就細啲


木門分隔客廳同睡房


衣櫃在房間另一邊

房間大門反而好矮,可能二樓啦


之前唔係訂呢間房,訂咗之後改訂早一日,只淨低呢間,只不過貴€5/晚,冇諗過大咁多,怪唔得呢間民宿咁高分,地點方便,有免費停車場,早餐豐富,價錢平,民宿主人又好好人,推介


Maurushaus 馬魯斯旅館,隔日走時,民宿嬸嬸話,大門有300年歷史,間屋有700年歷史,700年⋯真係保養得好好

民宿行過少少,穿過地下商店旁小路,就到富森主要街道




17:50 上次食過呢間~Gasthof  Krone,冇開 


今次再到天鵝堡,係老公話所有德國市鎮,都有聖誕市集,我哋就揀富森為第一個聖誕市集,重想見見雪景嘅天鵝堡,今日見到天鵝堡都好滿足,但⋯聖誕市集,民宿伯伯頭先話⋯聖市集上星期已經完咗!失望⋯唉!


攤檔得二檔

呢間有豬手食

就食呢間~Hotel & Restaurant Ludwigs

上年到德國,老公因為就我食牛扒,亦有一日揾極揾唔到,最後全個旅程食唔到燒豬手,今日老公有得食啦(其實喺香港有出街食,我都有整,但始終唔同)

18:40 唔算好好食,皮燒得唔夠香脆,可能人客多,但老公都覺得滿足

我食Ribs,重有2個焗薯,食唔晒

呢餐€38抵食夾大件

19:34 食飽又行吓,仍然好大霧


當地人凍慣咗,企室外飲嘢傾偈



返到房,伯伯點咗火,真・火爐


今次旅程到呢日,覺得係幾次歐洲遊之中最辛苦,早天黑,要趕行程,又覺得好凍(其實去北海道-19度都頂得住啦,可能而家年紀大咗),加上呢幾日咳,好多痰(老公話山區空氣好,將肺入面積存癈物咳出嚟),提唔起勁⋯

但今日見到天鵝堡附近嘅景色咁靚,總算覺得值!



2 則留言:

  1. 天鵝堡真係好靚,不過我仲鍾意條路.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我表達得唔好,我都係最鍾意條路,天鵝堡第二次去, 冇雪景、樹掛咁驚喜^^

      刪除