2016年4月7日 星期四

第1日-Duty Free、Naha Main Place、Jack's Steak House

2015年6月26日

唔想太早起身,揀11點班機,時間鬆動D,點知今日去機場塞車,2個鐘先去到機場,Check in 後即刻去食早餐

每次都係Delifrance


食完早餐,先諗到今次坐商務⋯應該有嘢食,老公話頭先掛住搞行李,冇聽到地勤講,而我就冇心裝在⋯頭先塞車,Check in後嗱嗱去食早餐,老公又話我信唔過,睇少陣都唔得,今次係我衰!

即刻去Lounge

環境都幾好

都幾多嘢食(比那霸回程時算好好多)


但我好飽,食唔落,老公就食D試吓

11:12 等上機,但遲咗20分鐘先上得

2個月前都係43號登機閘口去慕尼黑



如果上次去歐洲坐呢個位就正喇

腳短,伸長都掂唔到前面,坐1K同1H,真蠢,應該揀1A坐

太興餐

老公飲杯紅酒(回程時冇紅酒飲)

心情同天氣一樣⋯hehe

頭盤幾好味

老公食牛扒,比想像中好,唔錯

雞扒麻麻,早知叫2份牛扒啦

以前坐經濟位都有雪糕食

瞓低歎吓先

我第一次坐商務位,雖然去沖繩只係短短2、3個鐘,都叫坐過吖,老公就多年前坐過,今次坐都話正,如果飛得近平平哋⋯都可以諗,但我計過,如果自己訂經濟位,加埋酒店,平3千幾,雖然舒服,但短短2、3個鐘啫,我呢個Cheap精,都唔係幾捨得⋯⋯哈

那霸天氣一般,藍天呢⋯

一出機倉,就覺得好熱,原本3點到,而家出到機場4點

右手邊去攞本"來來琉球",入面有優惠劵

行去搭車,買一日票¥700

16:36見到酒店Mercure

重以為住3晚會Upgrade添,房細唔緊要,張床真係細D







去新都心Duty Free,用開護膚品都平,但2個月前去歐洲買咗,今次唔買喇,名牌手袋應該唔會平過上次維也納Outlet,第6日去Outlet,只想睇吓Agnes b

行去Naha Main Place

經過見到呢間二手Game店,老公最鍾意行,上次去北海道見到就入,好多二手Game賣,老公想買嗰個Game,香港而家難搵,一係就貴,今次比佢買到喇

Main Place都算幾好行,第一時間睇水壼

老公想買象印,我買老虎,但象印得返一個,見到有中文叫唔好打開個盒,即係⋯你懂的,老公就唔買,睇吓第二度有冇先

我個電話套,買咗HK$45,呢度要百幾蚊,貴好多,老公想買個電話套,睇唔啱又貴,買唔到


 再行這去COOP Apple Town,食壽司下午茶

19:15 呢間壽司好似話係築地直送,等咗半個鐘有多先有位

諗住食少少,7碟其實有8碟,因為其中2碟有3件

最肥嗰件,好食



食食吓又想食D,叫多3碟,但重有下一餐,夠


唔使慢慢計,嘟就得

食完壽司8點幾,樂市同Best,唔行,返轉頭去Yamada



嘩!Yamada 勁多高達模型,老公話要慢慢睇,但2013喺北海道同東京買嘅都未砌晒,重買?!好彩老公都好冷靜,話睇定D先(終於第6日都係買咗)

Yamada 除咗高達模型、玩具,重有電
器、家品、藥物等,但價錢唔吸引,水壺比頭先Naha Main Place貴


搭車去旭橋站,去Jack's Steak House 食晚餐

因為之前冇定位,跟住功課指示行
『去西口,到地下靠右直行,經過Lawson,再行見到酒店,轉右再直行,Jack’s 在右手邊』,老公問係過咗酒店,定係見到酒店?係見到酒店,咁我哋就見到酒店後,過一個街口轉右,但唔見,周圍都唔似嘅,兜咗幾個圈,又問人,其實就係喺間酒店後面,一見到酒店,即刻轉右就見到

就呢間酒店後面

22:34 行到身水身汗,門口重好多人等位

22:58 等咗半個鐘,有位,香港時間10點,都唔係好夜啫,但都係宵夜時間

餐有沙律同湯,湯同香港茶餐廳味道差唔多,啤酒¥500,老公話都係德國啤酒好飲

麵包幾好食,但要趁熱食

老公食NEWYORK STEAK 大¥1600,肉味較濃,有咬口

我食TENDER LOIN STEAK 大¥2200 ,肉質較軟

呢個價錢,香港食唔到咁嘅質素,呢餐幾好食

食完壽司3個鐘,諗住都消化得7788啦,所以2個貪心鬼都叫個大,我諗住食唔晒,有老公幫手,但食之前真係未餓,雖然都食晒,我覺得如果餓D去食,呢餐會更好味

2 則留言: