2016年4月26日 星期二

第4日-海洋博公園、古家大家、古宇利島、Rizzan Sea Park Hotel

2015年6月29日

08:19 老公去停車攞車,泊在酒店出面


08:34 放好行李上車,食早餐

08:57去美麗海水族館,行IC只去到許田,之後就要行國道,1小48分鐘,10:45到

10:52 如果唔係上那霸IC行錯路,10:30就到嘞




就算陰天,沖繩個海都冇理由咁唔靚

入場有海星摸,覺得海星好慘,冇摸到





鯨鯊


黑潮之海-多人到呢





想坐低飲咖啡廳慢慢睇,但一位難求

潛水員洗魚缸






海牛館

天色咁樣,原本想行去翡翠海灘,都費事去


海龜館




海豚湖


海豚係咁叫,好為食

海豚表演令我諗起日本人點樣殺海豚,唔睇



13:30品海洋文化館,冇乜嘢睇


沖繩美麗海水族館-係沖繩重點行程(基本上冇乜行程),魚缸好大,但大就大嘞,不過好似冇乜嘢睇咁,怪唔得幾個朋友都話可以唔去,老公好鍾意睇水族,點都要去,睇完,我同老公都鍾意墾丁個水族館多D


去"百年古家大家"食午餐,半個鐘車程

14:13



另外一間屋係等位同賣小食

等咗半個鐘有多

15:06有得食,諗住老公會鍾意煙嘅麵,點知佢話冇乜特別,個飯都幾好味,其實我覺得味道都唔錯,只係要等位啫

飲品都係沖繩旅遊人印嘅Coupon

反而個黑糖泡芙老公話好食,後尾叫多一個,呢餐¥3300



16:08古宇利大橋,唔同海中道路,唔可以停車

過咗橋就係古宇利島

過咗橋,冇陽光,海灘唔靚,水唔清






其實今日沿海開車,已經覺得個海一般,真心覺得墾丁沿海景色靚過沖繩(有睇返墾丁D相),唔明點解台灣人咁鐘意嚟沖繩,可能天氣唔好啦,之前睇人哋Blog,海水都幾靚㗎,真係幾失望


17:11道之駅許田,停一停車,呢段路沿海行,開唔快,老公好快眼瞓


17:40就到酒店,但老公又話眼瞓,要停車

老公要飲咖啡提神,行國道行,越揸越眼瞓




住2晚-Rizzan Sea-Park Hotel

18:21入門口有茶水位於




同網上張相一樣,酒店比較舊





山景露台,就算訂到海景,我都係入房時出露台影一影相(老公話)

樂天2個月前訂房,優惠2連泊送1晚夕食,重有Welcome Drink、溫泉等

住呢間主要係有私人沙灘,重要係好近,價錢又平




如果早半個鐘到,老公就會游一陣水,今日又唔太曬








19:17多雲,睇唔到日落

露天BBQ,晚餐可以揀,當初都係比佢吸引之一,但第1晚食Jack's Steak,第2晚食燒肉華,而第6晚都會食燒肉,太多燒肉,所以送嘅晚餐就唔食BBQ,天晚食日式自助餐

19:37 開車去"島豚屋"食飯

又要等位

呢間唔似之前幾間,等位寫低姓名,門口冇員工登記,咪等員工得閒過嚟登記囉,後尾見到有日本人撳部iPad登記先知

再後尾,發現有香港人等緊位,見到我同老公講廣東話都唔講點登記,老公話⋯去旅行怕見到強國人,香港人都唔好得幾多!


等咗1個鐘,老公已經冇心機食

20:53來來琉球有Coupon,送飲品

前菜-海葡萄蒸蛋


炸豬手Y580,好食過牧志市場"燕食堂"

叫咗一個最貴嘅餐¥3800,但份量就真係好少

要慢慢蒸,老公一路食,一路話我,等咁耐,又唔係好好食,份量又少,都話留喺酒店食㗎啦,成日睇BLOG,唔係人哋去就要跟住去食(應該一人叫一個餐嘅,其他唔叫,但都係唔飽!)

知道Agu豬沖繩出名同貴,都應該試吓嘅,老公話網上D人食完個個都話好食,邊有話唔好食㗎⋯,咁又係!睇Blog,真係冇人話唔好食!

島豚屋係朋友J話好食,佢口味有一定保證,點知啫?!而且重有朋友R都食過,2個都話好食,點知咁喎⋯




見到人食炊飯,但溝通唔到,叫咗白飯,生豬片係全餐最好食¥580

套餐嘅甜品

老公梗係唔飽,叫多個荷葉飯¥880,漏單, 想取消,又話蒸緊,飯"淋Pat Pat",豚肉又肥到死,老公唔鍾意


呢間冇收加一,但收咗¥300服務費,朋友一早講咗,一共食咗¥6630,食完呢餐,老公話以後唔嚟沖繩,風景唔係好靚,熱到死,加上呢餐食唔飽、唔值、又唔覺得好食,重要等咁耐,都唔明點解咁多人排隊,食到10點幾,嘥時間,留返時間喺酒店hea重好

天晚咪喺酒店食囉,唔通2晚都係酒店食咩,點都出去搵嘢食,不過揀錯餐廳啫-_-"

呢餐我都覺得嘥時間,味道又一般,加上老公又係咁話我,搞我都冇胃口食T_T


老公係發脾氣先話以後唔嚟沖繩,之後都改口,但唔會選擇夏天











10 則留言:

  1. 似乎沖繩負面野好多,我都好想去架,但係我老公又係覺得冇野睇>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔想咁負面,只係寫Blog盡量記低當時回憶,老公之後都話沖繩OK,可以再去,只係唔會夏天去,而且沖繩係台灣價錢,日本味道,但唔好要求靚景(可能季節唔同,真係墾丁個海比較靚),去Hea去食就OK

      刪除
    2. 因為我個女之前喺那覇上過一個月堂,所以我成日都想去睇吓讀書既地方。

      刪除
  2. 去沖繩唔玩潛水同游水,真係有少少悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後一日有游水,潛水就懶,冇去參加Tour

      刪除
  3. 其實夏天去沖繩就係潛水同游水, 如果唔係秋天, 冬天去會好少少, 起碼冇咁熱.....上次7月頭去熱到溶....
    如要有好野食+睇景就唔好揀沖繩, 真係冇咩特別...靚景可能要去外島...
    島豚屋, 可以叫酒店幫忙book位, 試過洒店話fully booked , 介紹去另一間, 但冇冷氣, 好似廚房咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得食燒肉沖繩都OK,但刺身就一般,但都平嘅,知道外島會靚D,但就懶囉!
      島豚屋有幾間,冇諗過咁多人,好食冇所謂,呢個價錢,可以食一次平價燒肉,重要等咁耐,點解網上冇人話唔好食,口味嘅嘢真係難講!

      刪除
  4. 咁多投訴下次你叫佢 plan 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Plan行程係我工作之一,叫老公Plan唔使去嘞,佢只負責比錢、開車同食

      刪除
    2. 嘻嘻,我同你一樣,不過錢就我管埋XD 佢淨係揸車同食。

      刪除