2014年7月28日 星期一

第二日-集集、日月潭


2014年5月1日


噖晚夜瞓,今日08:55 先食早餐,主要都係食麵包,費事出去食,食少少就算



10:55  到集集火車站,冇乜特別,順路又有時間,所以到此一遊










其實可以去日月潭先食午餐,行行吓見到內巷甕缸雞,呢間都係餐廳表內之一,甕缸雞喺清境都會食,但妹夫話食咗食先啦,好食清境再食,好⋯為食一族,開餐

內巷甕缸雞-集集火車站隔離,好易搵










11:37 就食午餐,太早,坐低時得我哋一枱客

每次去台灣都會食雞,因為好食,老闆切開半隻,半隻手撕

附雞汁,皮雖然唔係十分脆,但肉嫩有雞味,好食

其他小菜一般

之前冇影全隻,補影



13:23 到玄光寺碼頭

強國人排隊影日月潭個牌,都算守規矩





原本想去慈恩塔影日月潭全境,但好多人,遊咗湖先




是但問咗一個工作人員,買飛上船


去伊達邵碼頭





小食街




燒香腸比較肥,重飲咗呢度出名嘅阿薩姆紅茶,味道同其他紅茶唔同,幾好飲,可惜第二度冇

年記香菇包,幾好味

買時得番幾個,賣晒就冇

行咗一個圈就搭船去水社碼頭行吓,雖然今晚係住水社碼頭,但反正比咗錢嘛

老公同妹夫冇位坐,佢哋喺船尾,坐坐吓,妹夫叫咗細妹過去,細妹返嚟同我講,叫我冷靜D,原來老公剛發覺唔見咗個隨身袋仔,吓⋯⋯!!@~@

唔見咗D乜?幾時唔見?老公話大部份台幣重有港幣,重有證件,全部都放喺個袋仔,應該漏咗喺酒店⋯⋯唉!!!一到水社碼頭,妹夫即刻打電話到酒店,一打去酒店,酒店就知喇,原來酒店今朝已經留言比我,係我冇留意

即時搭下班船返去玄光寺碼頭,反正酒店已Keep住證件,錢如果唔見都唔見咗,有證件就得,我話不如去埋慈恩塔

妹夫話,都係攞返證件安心D,咁好啦,返去攞證件先,買個阿婆茶葉蛋上車食,就返轉頭去台中酒店

日月潭玄光寺碼頭,水色唔錯,都算乾淨

大約4點開車,要揸1個鐘多D車程先到台中酒店

到博奇酒店,睇咗袋入面有我哋2個證件,多謝工作人員就走

開車離開酒店,睇吓有冇少到錢,其實重有幾多都算㗎喇,係老公唔小心嘛,點知⋯錢全部都冇少到,真係Very Good


對呢間酒店加分,對台灣人更加加分

估唔到一向小心謹慎嘅老公,今次竟然咁大意,以後應該唔會咁大聲話我冇記性,點知老公重話我唔提佢喎,成日話我冇記性唔小心,不嬲都係佢提我㗎啦,重好意思話我



今日中午早食飯,所以我就提議去上次食過嘅三媽臭臭鍋,浪費大家咁多時間,所以我哋請,任食呀⋯哈哈

噖晚見過有幾間,兜咗一陣妹夫就望到

18:04 魚頭鍋、臭臭鍋、泡菜鍋、南瓜鍋,加咗三樣餸,細妹佢哋第一次食,都話唔錯,好抵食,味道又唔錯,性價比高

有汽水涼茶飲,今次加咗價,白飯唔係任裝,新加有雪糕食,不過唔好食,但重想點,呢餐NT600咋



食飽開車去日月潭酒店,今晚係經Agoda 訂嘅,途中,Agoda 就打電話嚟,問我哋幾點到,都比晒錢喇,又會打嚟,去到先知,夜D酒店係冇職員喺度

老公和妹夫去泊車,我同細妹攞房,職員話日月潭呢度全部都要泊大停車場喎,我覺得係細酒店同民宿先係咁啫,不過泊車都唔貴,NT200 一晚

20:17 房間都幾大,同睇相差唔多



廁所就比較舊

老公唔係好滿意,問點解揀呢間,唉⋯都話遲決定嚟台中,今日又係5月1日假期,好多酒店都冇房,重有嘅都好貴,是但啦,一晚咋嘛,而且呢間地點都好方便

20:46 休息一陣就出去,都唔係好夜,好多餐廳都閂門,我哋想搵間餐廳食吓嘢都唔得



旅店嘅另一邊




生果NT100/3盒,老闆娘送多一盒芒果,可能切開咗唔留得太耐啦,就送多一盒,另買咗炸雞同啤酒

日出乳酪蛋糕,附一條線,可跟圖切,好味,但兩位司機話太軟又唔夠凍,梗係啦,今朝到而家成日都冇雪到,雖然唔夠凍,我同細妹都覺得好食,細妹最後一日重買咗個返香港添








4 則留言:

  1. 終於有下文喇,good !
    芒果係咪愛文芒,我聽細佬講台灣出名愛文芒的

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係愛文芒,味道同香港有D唔同,但都幾好食

      刪除
  2. 集集我成日都想去, 不過班次太少, 次次都就唔到時間!!

    回覆刪除