2014年7月22日 星期二

台中日月潭、清境自駕,台北


3月原本想買Package復活節去台中清境加谷關浸溫泉,但時間比較遲,又貴,老公話不如年尾先去,叫我得閒Plan定

4月2日,見到華航機票平,上網時5月頭好快冇特價,見到4月30日出發重有平飛,可以連埋勞動節加佛誕,打電話比老公,老公忙碌中,話請4日假都可以,去唔去我決定,就咁⋯我就即時上網買咗機票⋯ hehe,2個人連稅3千,可能都係平少少啦,但唔夠一個月就出發⋯開心

4月9日,酒店都訂晒,同細妹講開,佢話都諗住5月去台灣玩,咁我話不如一齊吖,細妹話驚搞唔切,我話最緊要有機票,其他酒店行程我搞就得,即日上網睇機票,2人已經貴咗幾百,細妹話同妹夫商量,天日再決定


第二日,細妹決定一齊去,機票貴咗好多,2個人要4千多,我話好唔抵喎,不如都係算啦⋯⋯但細妹仍然想一齊去,因為高興D,一齊去佢唔使Plan行程,咁我話你哋最好申請埋入台證先,冇入台證有機票都冇用,反正你哋都打算5月去台灣,申請咗先

即日,當細妹搞好入台證後,睇住華航機票係咁加價,加到2個人5千幾,因為已經冇晒7日機票,咁細妹諗住坐長榮到台北,再坐高鐵去台中會合,但長榮亦由3千多加咗價(唔記得幾多錢,因為當日太混亂),細妹亦問過Agent,重貴,我哋都話只係差一日,一日咁多⋯就差咁遠

我話⋯重有方法嘅⋯就係坐廉航,香港快運2個人連行李什費3千幾,快運我哋半年前坐過,唔係好鍾意,3千幾比我坐華航貴幾百,不過係冇飛機餐同網上劃位囉,細妹同妹夫商量後,都唔介意坐快運,話只係一個鐘機程,冇所謂,搞咗一日,傍晚買咗機票,最後都可以一齊去玩

但係,我哋4個人係唔同航機去,唔同時間返香港,因為玩完台中,老公想去台北食吓嘢,所以我哋會住台北2晚,細妹2人就台中玩完就走,一來妹夫唔想放咁長假,二來快運唔可以台中入台北走

遲決定去台中,清境民宿都幾Full,想住嘅已經冇房,加上細妹遲個多星期先決定一齊去,清境有一晚大家住唔同酒店,其他都一齊,但台北想住上次嘅新驛就冇晒房,住JustSleep比較貴,但平少少又好似冇咁大同乾淨,最後都係貴少少算

再一星期後,細妹話見到新假期,講4、5月台中係睇螢火蟲季節,東勢林場重好多螢火蟲⋯⋯

原本第一晚住台中,第二日開始租4日車,但睇螢火蟲冇車唔方便,之前見網友話台中機場冇得攞車,行程得第一日可以去睇,咁點呢⋯細妹又好想睇⋯⋯加上我話上次喺沙巴睇過好靚,細妹話佢冇睇過⋯⋯

最後發現,格上喺台中機場剛開咗取車點,太好!所有問題都解決,第一日機場攞車就去東勢林場睇螢火蟲^^

今次細妹同妹夫話跟團⋯哈哈,因為酒店行程我搞,租車老公搞,連國際車牌都係老公幫妹夫去申請,所以老公話-

我係領隊
老公同妹夫係司機
團友只得一個,就係細妹⋯⋯哈哈

原本冇咁快買相機,不過既然去旅行,老公就買咗部 
Canon 6D , 希望影到星星、雲海、螢火蟲











2 則留言: