2014年7月29日 星期二

第三日(下)-清境農場、清境香格里拉晚餐



食飽就入青青草原

今日星期五,冇綿羊Show睇

隻馬仔好似好攰







綿羊周圍行,任你摸




呢度可買飼料餵羊








綿羊Show場地


原本行清境幾條步道,咁嘅天氣,算把啦



15:45 有馬術Show睇





睇完買包紅蘿蔔餵馬仔,馬仔好為食



餵馬仔時搞到成手都係馬仔嘅口水

好多人同馬影相


同圍行吓



天氣幾日都係咁,真係無話可說





一絲絲藍天,天日會唔會好天呢



因為唔夠一個月先決定呢個旅行,加上51假期,清境想住民宿滿咗,揀民宿時,見到清境香格里拉,加錢可以包晚餐,而香格里拉晚餐口碑唔錯,而另一間個景又好開揚,問老公住2晚都轉民宿好唔好,老公話是但,就咁⋯雖然只係住清境2晚,都轉民宿

但細妹喺我訂晒酒店先決定一齊玩,又遲幾日,香格里拉已冇晒房,咁我就幫細妹訂天晚住嘅民宿2晚,咁佢哋就唔使轉,所以今晚大家住唔同民宿⋯哈哈


清境香格里拉Check in 先,訂埋枱一齊食晚餐,因細妹之前冇訂位,但因為多人,要一齊食一齊坐要第二輪,即係19:10先有4人枱

訂晚餐時要揀埋食乜,老公同細妹都想食牛排,但職員話我哋4個人,應該一人一種喎,可以試多幾樣,細妹就揀咗魚,我覺得職員有D唔啱,人哋想食乜就乜啦,好在細妹冇乜所謂





17:34 間房係木屋,幾有特色,床鋪都好舒服,以為今晚會有覺好瞓,點知仲差過之前



廁所就好舊 


平台出面風景



房門口都幾舒服 

原本都幾滿意間民宿,但係 Wi-Fi 收得好差,要出房門口先收得好少少,扣分




另一邊,細妹今晚住-日光青境民宿,今晚開車過嚟食晚餐

Check in 後 Whatsapp D相過嚟,環境好開揚,有露台,佢哋好滿意,我都係比呢間嘅景觀吸引,所以住清境2晚都轉酒店




見到老英格蘭







等細妹食晚餐時,去咗餐廳附近上網,嘩!嘈到呢,好彩晚餐冇食第一輪,食7點重好,清靜D



自助沙律吧,呢個酸薑雞沙律好開胃,大家都覺得好食
磨菇湯好飲,我同細妹都飲咗2碗

沙律吧有意粉、抄飯、生果、汽水咖啡等


細妹嘅魚排

妹夫食豬肋排

老公食牛排

我食雞排

全部都好食,尤其豬肋排同牛排,呢餐大家食得滿足,只係想坐多陣嘆杯咖啡,職員話要清場,當時只8點,食咗一個鐘咋喎


咁我哋拎杯咖啡去大廳坐,周圍插滿鮮花







最後,最重要,當11點瞓覺,樓上住客行嚟行去,又拖喼又拉,總之好嘈,樓上住客一行路,地板就"唧唧"聲,諗住自己早瞓,忍多陣啦,忍到12點都咁,去同職員講

一講,職員已經問係咪腳步聲,吓⋯⋯即係民宿一早知問題啦,唉!職員話會同樓上住客講,之後咪一樣,嘈到12點幾⋯⋯!第二朝⋯⋯樓上好早起身,又比佢嘈醒

老公話見到出入嘅人--係香港人!




清境香格里拉我一定 唔 會 再  住,但佢嘅晚餐就可以再食












2 則留言:

  1. 香港人! . . . 台灣大巡迴 . . . 無辦法. 2 BAD

    回覆刪除
    回覆
    1. 清境暫時強國人唔算多,但香港人都幾多

      刪除