2022年11月17日 星期四

再住隔離酒店


 


2022年7月回港,再次住隔離酒店,不過今次好啲,隔離7日,比上次回港隔離21日,自我安慰已經可以接受 (當然重係要隔離21日係 唔 會 返⋯住,試過一次重唔夠咩!)



老公PCR Test 噖日好遲先收到,網上Check in 時已經要分開坐,只好去到機場同職講,加上朋友話機場安檢好多人,預早4小時前到

比上次2021年12月返香港,今次Check in 安排冇咁混亂,不過班機都係好滿,職員話冇辦法我同老公一齊坐,要分開前後座位,冇計啦,噖晚遲咗Check in

重有時間,T2有Lounge, Priority Card 可入去,曼城機場個Lounge唔多嘢食,但人唔多可以坐一陣



好在之前同老公在機場Lounge食咗早餐,多數飛機餐我都會食得落,不過⋯國泰今次嘅飛機餐,食咗一啖就放棄,豬肉~又老又冇味,煲湯豬肉都好味過佢,加啲辣椒醬上面就算,真係難食,但我左右兩位嘅乘客都有食,因為肚餓?


今次因為係早機,完全瞓唔到,因之前歐洲返香港多數夜機,食完飛機餐一陣就瞓,呢2次都係坐國泰返香港,上次中午機都瞓到一陣,今次完全冇瞓到,睇咗5套戲(未試過睇咁多),反正住隔離酒店,7 日都係食同瞓


今次只要做完快測就可以去等酒店巴士,好過上次等3小時有測試結果先可以走

但等酒店巴士等咗30分鐘,上車後我哋酒店係尾站,坐咗1個鐘有多先到酒店


 揾咗好多間酒店都滿,今次只係7日,細啲都冇所謂,只要係九龍區都可以,最後住觀塘帝盛



8點左右落機,去到酒店房都11:37, 都唔知點解咁慢

Check in 時職員話Upgrade我哋間房,入到房真係有驚喜,係套房

訂房時我哋要求2張床,所以將梳化加床,係咪呢個原來Upgrade?

房間有雙人床

因為時差,有時瞓一陣就醒,有時又會瞓唔着,老公要瞓覺時,我就响房煲劇,唔影響大家休息,上次隔離住如心,老公半夜醒咗會去廁所睇手機,今次有套房真係正!

呢間房上網睇要差不多2千一晚

我哋飲好多水,6支1.5 升,飲完要加要錢,後尾問話唔使錢,6支唔夠我哋飲

浴室夠大,房同廳都有門入



觀塘帝盛唔算新,但都比上次住荃灣如心乾淨,但都要清潔吓


去到第一個午餐,肉好少味道又差,差⋯未算!



求其食啲落肚,好攰,要瞓

以為晚餐好啲,太天真!意粉加幾片白汁火腿、薯仔沙律

第二日早餐~有豬扒腸仔,好似唔錯,但餐包同豬扒⋯


呢餐算多肉,味道淡淡哋,食得落


發覺午餐係飯,晚餐就食意粉,飯有時都啃得落,晚餐嘅意粉冇一餐好




蒸雞咁多餐嚟講算好味,午、晚餐都有唔同水果,呢樣都OK


呢日係星期五,Happy Friday有下午茶送,原本係菠蘿包,好耐冇食過菠蘿包,但咁耐冇食都覺得唔好食


晚餐,又係幾片肉加意粉!

呢個好似係吞拿魚包

西炒飯都係冇乜味道

有牛角包🥐,好似唔錯,但當然唔會再有期望






豬柳漢堡點解唔係煎蛋或者炒蛋?

洋蔥豬扒,呢個係食得落

真係好過份!


食物我覺得重衰過竹篙灣,不過如果訂唔到呢間,再差嘅都要住,呢間起碼Upgragde有套房

今次時差嚴重,有2、3晚瞓唔著,上次如心好好瞓

好在屋企人有物資送嚟,食杯麵、叫外賣,7日好快過,放監日中午,即刻去食海鮮

下次返香港唔使再受呢啲苦!阿門!

拖咗咁耐,最後決定打呢篇,除咗忙、懶外,隔離生活~想忘記又忘不了!


4 則留言:

  1. 係呀, 隔離酒店"想忘記又忘不了!", 好彩我都係住3晚, 但係而家諗番轉頭又幾好喎, 幾日唔駛做其他嘢, 淨係記住幾時派飯食同估吓食乜 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,都係嘅可以休息吓,不過住隔離酒店所謂包三餐,價錢貴唔抵

      刪除
  2. 哈哈, 我上次番黎都睇咗四套戲.
    講開座位我就真正一肚氣, 話說坐因航回程出機票時已經劃位, 不過唔係我做, 因為全部都係老公嗰邊搞, 佢地全部同姓既坐窗口三個位, 而將我劃隔通道位, 長途機要瞓係咪應該男人跟其他陌生人坐好啲吖?
    不過都算嘞, 點知上機行到個位時見到一個賓賓抱住一個郁黎郁去又喊晒既B坐喺度, 心諗X街咯, 仲要個賓賓冇戴口罩, 佢叫我俾佢坐通道位我梗係唔得啦, 坐咗之後隔離當然非常惡頂, 同姑仔講時點知後面有個X街女人上前鬧我話BB係咁架喎, (個女人似嗰啲有個錢既大陸人), 我全程冇出聲, 空姐過黎了解後好彩架機有吉位, 於是將佢地一班人搬咗去後面一格, 之後我隔離就吉咗俾我同再隔離個男仔用, 所以全程就好舒服.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好怕機上附近有BB,真係唔使瞓,空姐算好啦,安排BB去後面一格,中間有個吉位舒服好多,我嗰時好多大陸人經香港轉機,隔離酒店都機位都難訂,全機得幾個吉位,冇可能轉到2個位,嗰時又有座位表要跟!

      刪除