2022年1月18日 星期二

竹篙灣、荃灣如心酒店隔離21日

 2021年12月24日


而家返香港係好、好煩 ! 航班隨時取消,有機位重要有隔離酒店,上機前又要做PCR檢測,返香港要隔離21日,21日已經難頂,未算!訂咗21日隔離酒店之後⋯改咗落機後強制去竹篙灣隔離4晚⋯竹篙灣 !


朋友話我哋返到係好彩,因為溶斷機制,4人中招就停航14日,我哋班機有7個人中招,即時停14日,朋友佢哋比我哋遲2星期回港,改咗幾次機票,以為1月6號飛到,做咗檢測,上機前的朝早,通知取消,如果同我哋一齊返咪好囉!


之前係買咗BA機票回港,回港一星期前收到通知取消,好彩買到國泰同日機票,不過就由夜晚9點機變成朝早11點機,航空公司要求06:30到機場,所以之前一晚住機場酒店


之前諗住平安夜返香港隔離都唔慌多人,21日⋯聖誕、新年都喺酒店隔離中渡過喎,應該冇乜人㨂呢個日子

可能係好多航班取消咗,當日班機都好滿吓,06:30準時到,已經有人排隊,人排我排,其實都有啲混亂,排咗一陣見有個似高級啲職員行嚟行去,有人問佢,先知排隊唔係check in,係 check 文件先,唔怪得咁慢,噖晚我哋 upload 上機文件,我完成✅,但老公唔知點解未完成,當排到我哋時,另有一個職員幫手即場再upload ,完成upload 文件,先會比個座位

1)首先 check 文件~上機前的檢測報告、檢測中心的ISO 證書、疫苗證書、訂隔離酒店記錄等

2)做檢測~即場快速檢測,要等30分鐘出結果 (之前自己揾檢測中心做,機場又要再做🙄)

3)檢測有結果後,排隊寄行李,出 Boarding pass

之後入閘,只用20分鐘排隊買早餐連食,排隊時間多過食嘅時間

4)過機檢查手提行李,check 得好仔細,我同老公隨身行李都摷晒出嚟,用咗唔少時間

打仗咁,做完以上程序都差唔多10:30 夠鐘登機,想行吓Duty Free,怕誤時,都係早啲去到登機閘口算,點知去到先知Delay ! 應該係有啲人未做即場檢測就寄行李,剛才見到有人寄行李先知要做檢測先,又排過,都話混亂,職員唔夠,指示唔清晰


排隊時同啲同機人傾偈,有夫婦買BA同維珍都取消咗,有個男仔,之前2班機又係取消咗,延遲咗幾日飛,做完檢測過咗期,要再做,又要通知隔離酒店改入住日子,所以~我哋煩得嚟都算好彩(因為唔係買,係用Asia Miles 換,咁嘅情況下重換到係幾神奇,但比機場稅嘅錢同我買BA機票差不多,蝕咗就真,好在之前出發換咗張商務,Asia Miles 而家都唔知幾時用到,有啲今年到期,今次用到都好)


呢個飛機餐真係比較差,唯一麵包係暖,甜品係Movenpick雪糕(冇影相)


早餐好少少

飛機8點20分降落香港,之後一路行,去機場某位置 check 文件(上機前的檢測報告、疫苗證書、訂隔離酒店記錄等),之後行去做完檢測,再去一個位置(似考試場,一個個位咁,當然隔1.5米距離)等報告,等到1點先有報告!


攞行李上車,當然消毒晒先上車


13:55 到竹篙灣,傳說中的糟糕灣,估唔到會入住 !


分批落車,之後有 工作人員講解吓

14:31 終於入到房,比想像中乾淨

入到去發現得一套被鋪(全新),補送的一套係舊,舊嘅反而重好,因為張床單有橡筋,新嘅就咁一塊布,成日移位

床褥好薄好薄,透明膠套寫明唔可以除下,床單冇橡筋加膠套,真係好易移位,想像吓瞓上去有幾嘈🙉

洗面盆冇熱水

枕頭薄到紙咁,問攞多個話冇貨!通常咁扁我瞓唔到,床褥枕頭都好差好差,但因為太攰,執一執嘢,沖完涼就瞓咗

每人一袋,除咗盒裝飲品,全部都好難食,呢袋嘢相信係比來港的菲、印傭


因為係喼中喼返嚟,所以冇準備太多,只買咗零食、餅乾、咖啡,兩支細酒,好彩有電視,我哋自備娛樂,唔睇YouTube 煲劇唔知點打發時間

6點多送餐,放在窗口,覺得似在監倉


餐可以㨂,但要第二日先會跟你所揀送,呢幾餐就隨機送



今晚只送一個晚餐,追問後約2小時補回,飛機餐同竹篙灣隔離營飯盒一樣都係國泰出品,隔離營飯盒的飯份量多,餸少


食完晚餐,9點多又瞓

第二日的早餐,二個炒麵,真係好似飛機個早餐

聖誕日,有禮物🎁,每間房都有


比噖日入營嗰包好好多,見隔離房一個人都係咁大包,我哋二個都係一包,太少,真係想問可唔可以要多包,餅同朱古力平時都有買嚟食

平時飛機餐都食到,以為隔離營嘅餐難唔到我,真係太年輕了! 肚餓都要食,維持生命

一餐差過一餐,餸又少


當肉份量多時,唔係雞胸就係牛扒,又老又「鞋」


有一晚老公實在肚餓,問有冇合味道杯麵,竟然有喎,我個人有時好怕濃濃嘅味精,我冇食

雞胸薯仔,對薯仔敏感,只食菜同雞胸,雞胸非常「鞋」但都要食,因為肉飽肚,維持生命

呢日嘅早餐算好

住竹篙灣好處係唔使錢,慳返啲 (之前以為要錢),返香港成本好貴


12月28日離開,等上車時同見到機場傾過偈的夫婦,話睇fb如心酒店食用唔錯,希望啦,點都好過糟糕灣

我哋14:30上車,應該算早的一批,排隊的竹篙灣營友等旅遊巴車去另一間酒店


15:35 到荃灣如心酒店,要住21晚,所以㨂大間啲,而家都17晚,市景房冇海景,之前睇相幾新淨,原來都舊舊哋,傢私保養差,窗口有2張木椅,旁邊有座地空氣清新機


$1340/晚包三餐,之前問過月租,大約13-14000,一做隔離酒店就貴咁多,雖然包三餐啫


好多清潔用品

蒸餾水4.5 有2大支,飲完可補充,我哋差不多每日一支,老公飲好多水,加上酒店抽風好勁,我皮膚好乾

咁多清潔用品就係要自己動手,我哋清潔咗1小時,因為覺得唔係太乾淨



2份餐具,夠環保,讚👍

共3袋物資,出前一丁杯麵、梳打水、薯片


第一晚晚餐~三文魚幾好味,但隔幾日再食第二、三次,已經唔想食,唔夠熱就腥,晚餐有生果,橙或蘋果



早餐冇食過腸粉,晚餐冇食過意粉,日日白飯,轉吓炒麵、意粉會好啲


餐單上嘅果汁同咖啡,原來係呢啲!真係諗多咗,以為真係Staycation 咩 ! 牛角包、火腿、腸仔係最好2個早餐,隔日出現


香矛豬扒好食,豬扒多數都ok,菜心都好,可惜只出現過3次,肉比竹篙灣多,盡量食晒啲肉,飯食少少,21日隔離,真係肥咗唔少


除夕下午送嚟二個 Cup Cake ,但老公生日就小小心意都冇,有啲酒店好細心,真係冇比較冇傷害!

隔日會有下午茶點心小食,餐單冇嘅,點解唔大方啲每日都送,又唔係多,雖然有隔離酒店冇下午茶,如心都算隔中有,但有酒店日日都有



呢個似迷你老婆餅,最鍾意呢個

12月30號的早餐麥皮+2件細丹麥酥,食完都唔飽,好在親友有送物資,重有杯麵


1月1號早餐係粟米片,元旦早餐諗住好啲啦,冇之外,仲得一早餐份,忍唔住打去話以後唔食麥皮同粟米片,原來可以喎,重叫補返一份早餐


送上嚟嘅竟然有蝦餃燒賣同中式包,仲有生果添,收貨,但得呢日咁正咋

中式早餐食過3次,粟米雞絲粥+珍珠雞

牛腩出現3次,好味,但肥膩

雞扒常常以唔同嘅汁出現


葡國雞汁ok, 但雞肉太淋

鳳爪排骨飯幾好,係油啲

老公唔鍾意食呢個齋, 都食過2次,我ok,當減肥,不過真係好快肚餓

龍脷柳係最差


17日隔離,重覆食以上嘅餐,睇fb 有人話某啲酒店好難食,全部叫外賣,我哋都叫咗2次Foodpanda,雖然如心味道ok,但如心話晒係大酒店吧,應該再好啲,而且日日咁食,不停輪迴,食到都冇心機諗隔離完出去食乜,真係冇乜胃口想食嘢,真係懷疑人生!重有⋯1月頭隔離時知道,隔離完出去晚餐都冇食!


每日派的飲品,我好少飲,老公間中飲,我哋飲茶多,親友送咗茶壺同茶葉到酒店


1月14號出關,離開時影門口,張膠櫈係放每日送餐及親友送物資用,開始係每日檢測,後來係隔日,每日都係攞餐、掉垃圾及檢測先可以開門


親友都話我哋好彩返到嚟,我都唔知彩定唔好彩,因為3月頭張機票取消咗,返到嚟,走到嗎!



6 則留言:

  1. 其實我好想知訂隔離酒店既流程,阿女想五月中返香港,我完全一啲頭緒都冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔離酒店好full,6月已經有人訂定,有隔離酒店先可以上機,最好快啲定好日子,訂可以退款或改期,如果香港禁飛,酒店係可以退款,航空公司取消就要睇酒店條款,我係直接同酒店訂,直接同酒店溝通好啲,當初都怕隔離酒店爆,要住嗰啲好細間又污糟酒店,即早幾日有人中招嘅酒店,早啲訂有選擇

      刪除
    2. https://www.coronavirus.gov.hk/pdf/designated-hotel-list-v7_tc.pdf
      第七輪隔離酒店

      刪除
    3. Thanks ! 資訊好有用。

      刪除
  2. 阿女五月番黎係7日,我啱啱番黎係3+4,總之無論阿女同自己番黎之前幾日心理壓力都非常大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比21日隔離,3+4真係可以接受,不過要訂隔離酒店同機票始終有壓力

      刪除