2020年12月3日 星期四

Day 4 淡水 & Day 5返香港

2020年1月11日  星期六

09:23老公一早去酒店附近的Starbucks食早餐,早餐券比咗朋友M


我就遲少少起身,同朋友在酒店食

之後我哋就陪朋友K去文山區投票

11:25投票地點

唔多人,好快投完


朋友A&K約咗朋友食飯,我哋就坐巴走


11:52上咗呢架車,粉紅色的Van,都唔似巴士😅


12:04在台北市立萬芳醫院落車

12:10到~福鼎湯包店,見冇乜人就入去啦,坐低先知入錯店,隔離先係,烏龍😂

門口有人排隊,呢間
福鼎湯包店朋友K同佢家姐食開


絲瓜蝦仁湯包、小籠包、素餃,
絲瓜蝦仁湯包第一次食,好清甜,我覺得幾好味,老公就一般


酸辣麵,老公話麻麻哋,同香港唔同,飲品落單後以為會上枱,等咗好耐,店員超忙,原來係凍櫃自取

再加小食,都係要自己出去攞



呢間福鼎湯包味道都唔錯,不過座位好迫,坐得好唔舒服


第一次去台灣去過淡水,之後都冇去過,去行吓

14:31淡水老街




金色水岸,可以搭船,老公話唔想搭


今日天氣唔好,重諗住睇日落添





淡水有2間出名的古早味蛋,是但一間都冇所謂

15:03排隊買~緣味,上次台中都好似食呢間


新鮮出爐,好食


坐岸邊食晒個蛋糕


淡水幸福堂,唔係我杯茶

另一間古早味蛋糕~源味


阿香蝦捲都想試,但怕熱氣

去咗買黑橋牌,加錢換咗個砧板



許義魚酥,買咗2包

在台灣我鍾意飲檸檬愛玉冰多過珍珠奶茶

呢間陶瓷店精品幾精緻

店員話全部人手造

最後買咗呢個

睇返啲相,當時台灣都有人戴

04:20去車站返酒店


返到酒店体息一陣,出去食晚餐,朋友A話附近有間食意粉Google評分幾高錯,我又唔係幾想食,見Google評呢間御佳涮涮鍋幾高分,就行去望吓,見到個門口⋯又唔想再揾,是但



19:32御佳涮涮鍋,地區小店

唔想諗,要4個餐

有自助雪糕、甜品同飲品

呢度仙草同檸檬愛玉,唔好味



呢碟望落牛好肥,唔要啲肥膏都可以,最靚呢碟

蜆都OK,墨魚片冇乜味

墨魚滑幾足料,但唔太爽

呢碟肥牛⋯同肥同瘦分開嘅

呢碟好少少


呢間套餐大約NT400,前晚食嘅"燒肉一丁"只係比多一百幾,咁"燒肉一丁"抵食得多,講質素,同噖日台中的"築間火鍋"差好遠,都係我衰,太求其!


餐廳直播點票

22:00去全聯超市,幫細妹買愛玉

今日淡水買的手信




朋友噖日去咗微熱山丘,幫我買咗一盒,諗住去機場再買,去到就唔記得咗,得一盒就自己食


全聯買細妹最愛的愛玉,細妹重想買仙草,職員話冬天冇仙草


3M的牙線幾好用


Citibank開戶口送的,返到香港先發覺,日期上假期係台灣假期😂

2020年1月12日    星期日

09:37食早餐


酒店有人影婚紗相


今晚18:40機,時間都有,但我哋好懶,冇出去行同埋揾嘢食,食完早餐返房Hea,夠鐘就Check Out



台北車站地下街~上島咖啡,老公同朋友K坐低,我同朋友A去買嘢

12:40上地面,去買洪瑞珍

台灣的花車

12:48去到洪瑞珍,竟然關咗門,開頭以為執咗,但早幾日搭巴士好似見到有開,後尾再Check,星期日休息,千算萬算,估唔到星期日休息!

13:22因為唔太肚餓,叫二份餐

加二杯咖啡

我哋只食咗半份,比多半份朋友K食

呢份朋友A食1/3, 朋友K食大部份,食力強

14:46台北車站轉桃園捷運

呢個車站設計都幾靚

15:39到機場

Check In

要睇行李過機時有冇問題,OK就可以離開,之前未試過咁

唔記得去伴手禮大街買手信😑

16:13老公帶朋友A&K入Plaza Premiu Lounge

Risotto幾好味

牛肉麵一般,但都好食過前晚在西門町嗰間


呢間Lounge好細,懷念上次去隔離的國泰航空Lounge,大間好多

原今年4月會去名古屋,回程台灣轉機,會再去國泰航空Lounge,而家⋯比武漢肺炎搞到一年都冇得去旅行😭


不過Plaza Premiu Lounge食物味道都唔錯

因為好多時間,坐吓食吓


老公出咗去幫阿哥買酒

剛才幫職員填咗份問卷,等一陣送上小禮物,原來係餅,唔明點解我同老公係全名😅

朱古力蛋糕幾好食

CX473 18:40起飛🛫️

Godiva朱古力唔夠3個月前在赫爾辛基機場買咁平





4 則留言:

  1. 原來台北機場都有 Plaza Premium Lounge, 我淨係識香港機場不過越來越多人已經冇去幾年.

    回覆刪除
    回覆
    1. Plaza Premium Lounge上次去台北都有去過,嗰間大啲,呢間好細,台北機場應該有2間,比香港少人,有時間可以去.
      Plaza Premium Lounge好多地方都有,上次赫爾辛基機場都見到有,不過唔夠時間,冇入去,應該點都入去望吓

      刪除
    2. 台北桃園有 4個 PPL, T1/T2 各有兩個. 不過位置分開好遠, 依個搭 CX 就順路啲.
      CX lounge 牛肉麵就好食啲. :)

      刪除
    3. CX Lounge梗係好食過Plaza Premium Lounge,位置舒服又靚啲

      刪除