2020年11月22日 星期日

Day 2 - 明月湯包、Caffé Florian Venezia 福里安花神咖啡館、燒肉一丁

 2020年1月9日  星期四

08:29食早餐

我落到去餐廳,老公同朋友K差不多食飽,之後佢兩個一齊出去先

台灣早餐麵包一向唔好食,食多啲水果


台灣早餐嘅腸仔、火腿都幾難食

反而中式的幾好味,尤其腐皮卷

我同朋友A慢慢食,食飽返房Hea咗一陣就坐巴士出去

10:57我哋去到台北車站,司機話要落車轉其他巴士,早知坐捷運,不過朋友A鍾意坐巴士

11:41信義區


台灣Citibank花旗銀行

老公佢哋10點多啲就到,我哋11:45到

我哋上樓揾佢哋

冇錯⋯今次台灣之行主要目的係開戶口,台灣Citibank要新自去開

去到都差唔多搞好手續,飲杯咖啡,好飲過酒店😂


13:08我哋去大安區食午餐,客戶經理重同我哋 Call Uber


台灣的Uber合法,重好平只係NT100,4個人計重平過坐捷運,又快,好正


朋友K & A約咗佢哋朋友M在餐廳等(即朋友嘅朋友😅),知道K & A呢幾日在台灣,幾日前買機票過嚟,M主要過嚟食嘢,3日2夜 晚,星期六就走剛落機


13:16到明月湯包,每次到台北,夾到時間都會嚟食


去到明月湯包,第一次見朋友M,佢已經叫咗2樣嘢,絲瓜蛤蜊~鮮甜

呢碟宫保雞丁,唔係好記得

醉雞~今日冇以前咁好食,部位問題定肥咗啲呢

小籠包

蟹粉蟹粉小籠包


鍋貼

葱油餅



今次食明月湯包好似冇之前咁好食,係咪掛住傾偈呢❓而家可以返轉頭再去嘅餐廳越來越少!

食飽,朋友M去酒店Check In,我哋4個周圍行


14:21 見到101

由大安區行返信義區

又返到Citibank,老公想用剛才銀行比的提款卡試吓㩒機

14:45入咗誠品行吓,老公買咗2本書



16:29想揾Starbucks飲杯咖啡☕️,香港而家冇去,上次去台灣,去過幾間的Starburcks又大又舒服,但行咗附近幾間,細間又冇位

想喺台北飲杯Starburcks都咁難😂

16:52行行吓,見到有間咖啡店,即入

用銀盆上枱

凍咖啡預先冰咗,變成咖啡沙冰,夠細心,好好飲

朋友食雪糕

其實坐低已經覺得咖啡店個名好熟,見到個銀盆,再睇清楚個名⋯原來係威尼斯聖馬可廣場的~Caffé Florian Venezia


上次去威尼斯都已經想去,估唔到今日誤打誤撞,竟然坐低咖啡☕️,完全唔知台灣有分店😄

同朋友講,呢間咖啡店好出名,威尼斯飲唔到,台灣飲都好


午餐餐牌

英式下午茶,我哋好快就食晚餐,所以冇食甜品

飲完咖啡已經天黑


晚餐去文山區,朋友K家姐介紹,朋友M在酒店過嚟,餐廳門口等


18:48壽喜燒一丁


壽喜燒一丁有幾間分店,我哋㨂呢間人唔多



坐低,店員推架車仔過嚟,有菜、配料等

我同朋友K都好鍾意食腐皮,食咗好多,食到第二朝早個胃有啲唔舒服

肉唔係好雪花,但都唔係太肥,唔錯

肉有牛、豬、雞


甜品區


雪糕🍦


最後呢個檸檬🍋片解肥膩,酸酸甜甜,朋友A話唔錯,問職員要多碟

NT498+10%,呢個價錢冇投訴,老公係本月壽星,免費😁,正





2 則留言:

  1. 而家喺香港都唔去Starxxxxx, 所以去到其他地方就一定會搵黎飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次最後我冇去到Starbucks,老公就去咗飲
      而家連翠X、八月X都冇去⋯

      刪除