2020年11月19日 星期四

Day 1 - 豐Food自助餐



事緣朋友K返台灣投票,我哋又想去辨少少事,就陪朋友K返台灣,同埋佢老婆朋友A一齊去,估唔到嘅係⋯成為2020年唯一一個旅行,雖然覺得呢次都唔算係旅行😅,因為冇行程,去5日,其中一日去台中揾老公侄仔,飲飲食食,不過今次餐廳冇指定,多數係朋友住台灣家姐介紹 


 2020年1月8日  星期三

08:07到機場,要Check登機証,可能早機,上年9月去冰島都唔使排隊

08:51帶朋友去Lounge食早餐,好在老公有3張卡😜,我就用自己嗰張,老公都覺得有啲肉酸😅


CX494 去台北

10:43入跑道

今天天氣唔錯,雖然唔清有霞氣,不過香港係咁上下



11:08 剛才Lounge食飽,打開食咗一啖,义燒包,嫌棄飛機餐⋯今年想食都冇得食😔


12:29 到台灣桃園機場

搭桃園捷運去台北車站,之後再轉捷運


15:03台北蘆洲成旅晶贊飯店,住4晚,唔使搬酒店


第三次住呢間酒店,唔近市中心,但樓下有捷運站~徐匯中學站

鍾意房間夠大





房間景色⋯一般

休息一陣,出發去食晚餐

16:55劍南路站

美麗華摩天輪,10年前嚟過

今晚食自助餐,朋友K家姐住在台北,呢間~豐FOOD係佢提議

自助餐17:30開始,在附近行吓,入咗Watsons ,因為細妹話買啲口罩😷返香港,當時覺得冇香港咁平,Watsons周圍都有,諗住睇吓先,但呢間係唯一一間見到有一盒嘅口罩賣,之後喺西門町都係見到幾個一包,盒裝口罩已經冇晒

返香港前,細妹又話香港都有貨,貴就唔使買,咁就冇買到

到1月尾過年前,香港都重有口罩買,但我都冇買

過年,香港開始搶買口罩,我同朋友都話太低估、太大意,唔知武漢肺炎會咁犀利!早知响台灣幾個一包嘅口罩都買幾包返香港啦!


豐FOOD.海陸百滙自助餐,排隊等朋友K家姐到就一齊入場


海鮮、魚生

甜品區


夠鐘入座

餐廳好大、好多枱


開始先食魚生


南瓜湯,另外嗰碟唔記得咗😅

燒大蝦我覺得係幾種最好味之一,食咗幾次

蟹唔夠肥

呢碟唔係我食

呢碟係上湯即焯牛肉,好味,食咗2碗

蒸魚腩,OK


燉魚湯,朋友食

燒牛肉,都OK

海鮮煲

燒魚腩,幾滑

擔仔麵朋友K食,我食唔落


呢個係台灣好多自助餐都有嘅~燒西柚,OK,唔覺好好食

甜品都好多款式,但已經好飽

其中幾款

記得雪糕係Häagen-Dazs

第一次喺台灣食自助餐,呢間~豐FOOD真係好多種類,地方好大,開始時見到其他食客嘅食物,行嚟行去都揾唔到,因為真係好多嘢食(有啲冇影相),重有果汁飲添,雖然味道係香港自助餐好味啲,但係好抵食,約NT1100/人




8 則留言:

  1. 好掛住台灣,好掛住飛機呀,你就好啦都叫做今年飛過吖 😩

    回覆刪除
    回覆
    1. 總算2020年飛過,下年上半年冇乜希望,雖然換咗飛去日本,希望下半年飛到啦!

      刪除
    2. 我就換咗 2021年10月尾飛日本, 唉 ! 都係希望啦, 如果太多關卡去到都麻煩 !!

      刪除
    3. 我今年換咗4月去名古屋、10月去東京同法蘭克福、2021年1月去北海道,1月應該去唔到!名古屋改下4月去,都凍過水😩

      刪除
  2. 見到劍南路站我仲以為係去 RAW / 龍吟 / Tairroir XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有J少你咁識揾嘢食,今次好求其,越食越衰添!記住你講呢幾間,下次有機會試吓⋯不過下次唔知幾時!!

      刪除
    2. 我差龍吟咋、上年好好彩飛咗三轉 weekend trip.

      刪除
    3. 不過台灣都係食平嘢開心好多 XD

      刪除