2020年5月9日 星期六

Day 8 (1) - 巨人峽谷Kolugljúfur Canyon、Hótel Laugarbakki晚餐



16:55到巨人峽谷Kolugljúfur Canyon,先過橋泊車


過橋時望到風景,忍唔住講,都話要嚟呢度,老公話行程係你Plan,都冇人話唔嚟⋯哈哈😂巨人峽谷唔係熱門景點,都怕嚟咗會失望

橋的左手邊係瀑布

右手邊係峽谷,有個觀景台

峽谷都好壯觀😍,可惜天氣唔好!

先在橋的左右兩邊影幾張相





觀景台望去瀑布

呢個角度好澎湃





行過咗觀景台,向峽谷盡頭行去,回頭望見唔到瀑布

靚😍


壯觀










峽谷行到較入位置冇其他遊客,我覺得峽谷呢邊比瀑布景色,都唔會比下去

有時間的話會行到峽谷尾,但我哋冇時間,呢度回頭

回頭去影瀑布



瀑布睇咗好多,鍾意峽谷多啲





當然,呢度瀑布都唔錯



巨人峽谷雖然唔係熱門景點,但好值得一遊,有瀑布有峽谷,我幾鍾意,可以留多啲時間就重好,可惜影出嚟唔夠現場咁壯觀,最美的留在心中

差唔多6點離開巨人峽谷,今晚住嘅民宿要6點前Check in,即刻通知遲啲到,話冇問題

經過噖晚自己煮,老闆B鐘意咗,想今晚再煮,去民宿前,先去附近超市

18:37到一個小鎮~Hvammstangi的超市,門已關

Google話6點關門,好準確,唔死心睇吓

重好啦,唔使煮,唔使洗,之後去斯奈山半島住2晚民宿會煮,呢間包早餐,住一晚費事煮啦,係老闆B想食住家飯

19:00今晚住~Brekkulækur Guesthouse ,呢度周圍係農場,都幾偏僻,附近少住宿



呢間民宿廚房設備比較簡單

老闆B瞓呢間

我哋瞓呢間﹔出面係農場



呢間民宿夏天餐廳先開,好在唔開,因為早餐唔掂,估計晚餐都唔會好味

19:42去9公里外的~Hótel Laugarbakki食晚餐,民宿主人話最近,有諗過住呢間酒店,但貴,我覺得唔值



呢間麵包係鬆軟得嚟有少少彈力同韌度,同之前食嘅又唔同

蘑菇湯唔錯,好大碗

麵包好食,要多一籃

我食Lamb FilleISK4990,冰島食羊扒實冇錯,好食😋

Chicken Salad ISK2990, 老公前晚在米湖酒店食過雞沙律覺得好食,今晚再食,不過呢間就冇米湖酒店咁好味

老闆娘食Beef Tenderloin ISK5590, 話幾好

老闆B最健康食Fish of Day and Soup ISK4590, 三文魚好味


呢餐ISK18650 HK$1196, 想當唔錯


返到民宿,我哋輪住沖涼時,老闆B出去空地睇吓有冇極光影,呢度夠黑,影極光好

沖完涼出去門口,好熱鬧,因今晚民宿重有幾個台灣遊客,大家各就各位~影極光





今晚極光指數比前晚高,好唔錯,第二晚影,技術有待改善,影出嚟都唔係太清

綠色光線係咩❓係香港的攻擊性武器之一~雷射筆射上天的效果





一影,由10點幾影到12點有多,開始多雲,老闆B先捨得收相機,攰🥱




沒有留言:

張貼留言