2020年4月28日 星期二

Day 8 - 草屋博物館 Glaumbær Farm & Museum、鯨魚教堂 Blönduóskirkja、海中巨象石岩Hvitserkur

2019年9月23日   星期一

草屋博物館 Glaumbær Farm & Museum鯨魚教堂 Blönduóskirkja→海中巨象石岩Hvitserkur→巨人峽谷Kolugljúfur Canyon




09:22噖晚分配食物,今朝各自在自己房食早餐,費事搬嚟搬去,我每朝起身都搞一大輪,早餐老公煮

只係住一晚的話最好包早餐,但訂唔到包早餐嘅住宿,冇計

食完早餐重要洗碗,10點多啲開車走,遲咗45分出發


10:21阿克雷里出名的心形❤️交通燈

11:37草屋博物館Glaumbær Farm & Museum,今日好天

屋頂被草覆蓋的小木屋,冰島傳統建築


一大片草原,令我諗起瑞士、意北




200年前冰島人的居所同設施

有啲似哈比人住嘅屋


世界上最純種的馬~冰島馬,第一次近距離接觸冰島馬,真係比其他馬細隻好多,旁邊小屋係廁所

頭髮遮住眼,幫佢撥開先



草屋博物館老闆B話可以唔使一遊,冇乜特別,不過我諗住順路,咪到此一遊囉,其實趕時間真係可以唔嚟,我哋每日都咁多行程

12:47油站入油⛽️




13:11鯨魚教堂 Blönduóskirkja(布倫迪歐斯教堂),位於Blönduós小鎮中心


據說設計師係以噴發的火山為設計理念,所以又叫火山教堂




我都係覺得似鯨魚多啲



對面就係剛才入油的油站

我哋由鯨魚教堂 Blönduóskirkja的Blönduós小鎮去下一個景點~海中巨象石岩Hvitserkur,行1號公路轉小路,做工課時話要行#711公路,比較好行,唔知係咪由鯨魚教堂去行#716,之後轉#717較近,或一時不為意行錯咗

#717這段路超超難行,凹凸不平,開好慢好慢好慢,某啲位重有啲搶軚跣軚,食飽可能會嘔



15:05巨象岩Hvitserkur的停車場,左邊的Geitafell Seafood Restaurant,之前想去完巨象岩後去食午餐,而家咁晏,唔使食喇

有遊客在停車場旁用小火爐煮嘢食

15:10行去觀景台

巨象岩Hvitserkur,海中孤獨的大象🐘飲水


亦有人話似犀牛🦏飲水

我哋行落沙灘

呢個景點比較偏僻,都幾多遊客

由上面的觀景台行落沙灘唔易行,手腳並用

到下面重要涉水過石灘









上山比落山容易,本人下身太肥,要遮住


如果時間唔多,唔落沙灘影都得,上面、下面影分別唔大









15:56 附近有間Hostel的Cafe,旁邊有廁所🚾


有時間坐低嘆杯咖啡都唔錯






海中巨象石Hvitserkur用咗唔少時間,應該係全程最爛的路,個人覺得雖然幾特別,海中零舍只得一個大象岩,但都係嗰句,有時間就到此一遊,冇時間就算,冰島美景周圍都有



沒有留言:

張貼留言