2019年6月11日 星期二

Day 8 - 遊輪第七日~Budva之Sveti Stefan(Montenegro蒙特內哥羅/黑山)

2018年11月16日 星期五

到達07:00 - 離岸18:00



Montenegro蒙特內哥羅,又名黑山,今日主要去二個古城~科托爾Kotor及巴杜華Budva,重有最想去的聖史蒂芬島Sveti Stefan
Kotor呢個地方,2015年去克羅地時已經好想一遊,對我嚟講係重點行程

噖日嘅船上日報通知今日會早1小時離岸,即17:00 (最後班接駁艇15:30),船友話係比遊客睇遊輪駛出峽灣,如果18:00離岸就天已黑,而且有7、8小時岸上遊覽都夠時間,Celebrity好細心,抵讚

06:03老公去影日出🌅,遊輪正慢慢的駛入Kotor的峽灣

全世界最美麗25個海灣之一的~科托爾灣Kotor Fjord


沿岸都係小鎮民居




06:21時間尚早,自助餐廳冇乜人

海邊餐廳,後尾聽船友講,遊輪的Tour會去呢間餐廳食午餐



06:26我都去甲板睇吓出名的峽灣



今日終於有胃口,食豐富早餐

轉入內灣


噖日約咗4個荷蘭船友7點在Deck4派接駁艇票的位置等,佢哋早啲排隊,坐第一班接駁艇

07:07坐第三班接駁艇


07:49接駁艇坐滿人先開

下一架接駁艇


08:01落接駁艇,荷蘭4人船友等緊我哋,一齊行出碼頭,有好幾間包車公司在等遊輪客人

上次坐遊輪在馬爾他包過車,嗰次好似比人"昆"咁,感覺唔好,所以我做定功課,包唔到車(如果司機各樣感覺唔好),就自己坐巴士

自己坐巴士

由碼頭行去Kotor Main Bus Station,坐巴士去Budva約35分鐘車費3.5

到Budva先行Budva古城影吓相,之後行回在古城入口坐Mediteran Express小黃巴士去Sveti Stefan車費1.5


返回Kotor後就行Kotor古城,行上後山的堡壘,高位睇峽灣

如以上咁車費好平,但就轉折

包車行程~

Kotor PortSveti StefanBudva→Boka Bay→Kotor Port


包車就快靚正,所以⋯都係包車

包車30/人約4小時,因為有7個人,諗住同佢講平少少啦,但包車公司負責人完全唔會比機會你,好快咁就叫另一個人(司機)帶我哋去上車,不過網上都係話30/人,就算了

(返上船後在自助餐同移民去加拿大🇨🇦多倫多的伯伯嬸嬸講開,佢哋比較遲落船,包車只係€20/人,去嘅地方差不多,只係時間短少少,如果想平包車係可以遲少少,當然去得玩就想一早落船,重遊就可以諗諗)

就係呢間包車公司

去到車時,發現係一架7人車,我哋連司機係8人,最尾一排得2個安全帶,搞到細妹冇安帶全用!司機話放心⋯冇事,車程唔長,大家又唔想分車坐,就呢樣都可以叫佢收平啲啦,不過大家都好好人,將就吓就算


08:34第一個景點~Malaya Beach沙灘🏖️,差不多到Budav,唔算好靚,包車公司停多幾個位,等你覺得抵啲啫

期待已久的畫面

08:54 黑山的標誌~聖史蒂芬島Sveti Stefan

水好藍好藍好藍,沙灘🏖️好清,真係好彩,今日天氣好好

Sveti Stefan而家係渡假酒店,天價住唔起好多名人住過,傳說英女王都住過

老公話如果去再高一點位置影重好

下一站係Budva巴杜華古城

09:19我們的司機,帶我哋入去古城入口


司機在旁邊的咖啡店等我哋

Budva的沙灘🏖️,渡假勝地

旺季呢度坐滿人遊客

Budva古城內

淡季,遊客唔多



古城教堂💒


小小的教堂

望上城牆




我哋三個上咗城牆3.5/人,4個荷蘭船友就附近行

亞得利亞海~水好清,真想跳落去游水







城牆上唔大,好快行完



行到古城另一邊,豪華遊艇🛥️

估唔到千里之外,見到有香港字的車,重有帆船⛵️標誌

原來係香港人開的餐廳

呢隻貓仔跟住我哋行



超級大鐘



10:37因為大家都想去廁所,所以就去司機等我哋嘅餐廳飲杯咖啡食件餅(要食嘢先可以去餐廳的廁所)

Cake都幾吸引,就一人一件,太貪心,食唔晒

荷蘭船友

Cappuccino1.80/杯,Cake3/件,比埋Tips都係15,抵食

7人車,但坐咗8人的包車,不過呢個司機都OK,每個景點我哋都影好耐相,佢都冇唔耐煩


包車全程約4小時,網上話重會去Perast,我哋冇去到,之後問司機,佢話係另一條線,Perast確係反方向,如果我哋冇坐低飲咖啡,影相快啲,唔知夠唔夠時間去❓不過Perast唔係重點行程,問吓啫,實際全程包車4.5小時




2 則留言:

  1. 呢啲地方既包車係咪都信得過? 其實唔係擔心俾佢呃而係嗰啲人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以人多包車就好啲,暫時克羅地亞、黑山治安都還可以,巴黎、意大利就麻麻,而且有收條比有公司名,安心少少.

      刪除