2019年6月1日 星期六

Day 6 - 遊輪第五日~那不勒斯Naples之龐貝古城Pompeii(意大利)

2018年11月14日  星期三

到達07:00 - 離岸18:30

06:27露台望出去已到咗那不勒斯港口

那不勒斯Naples,意大利文係Napoli,所以又稱為拿坡里

06:50細妹食豐富早餐

今日我都係食粥,除咗雞肉,加少少蛋

07:30落船就見到那不勒斯著景點之一~新堡Castel Nuovo

今日係去龐貝古城Pompeii,去龐貝唔算太遠,可包車(貴),坐火車(平),我等Cheap精原本係諗住坐火車,做功課時發現重可以坐SITA Bus去,巴士好處係比行去火車站近,咁梗係坐巴士啦,價錢反正都一樣

07:31出碼頭向右邊行800米,以為呢個係巴士站,但唔係,800米冇咁快到,而且未轉向右行

07:34回頭望Naples港口建築~Terminal Napoli,又新又大

轉右行,有個類似售票處,以為係SITA Bus站⋯其實係去卡布里島Carpi,重未到800米


見到喇!紅色建築物,Hertz租車公司旁邊,有幾架大巴士,就係SITA Bus站(呢張係回程時在對面影)

SITA Bus上車位置~落船後在路口轉右行,見到紅色建築物,Hertz租車公司對出的旁邊

07:53 SITA BUS,唔算太多人搭

我哋去到見到有幾個遊客買巴士票,而司機企在車前,問咗係去龐貝就話要3張票,原本想買來回票,但司機只比單程票就唔理我哋,咁回程先再買囉(後尾回程時坐火車)

2.8/人,好平

08:29坐咗30-40分鐘就到,對面呢個巴士站落車


去到未開門!哎⋯唔記得睇,冬天會遲少少開

龐貝古城好大

重要景點都有軍人

在等開門時間,見到有4個似係遊輪客人,一開口原來重係香港人,2姐妹同老公一齊玩,家姐移民去咗荷蘭🇳🇱,在荷蘭幫細妹夫婦報名參加Celebrity遊輪,家姐T生T太,細妹Y生Y太

佢哋包車過嚟,到咗司機放低佢哋行龐貝,2、3小時後接返佢哋遊Naples一個圈,記得係每人40-50,知道我哋係坐巴士同價錢之後,佢哋就係咁問我之後幾日落船打算點去景點,會唔會包車等等❓我將我嘅功課紙比佢哋影低,慳咗咁多錢,我都幾有滿足感😃


09:02掛住同佢哋4個傾,買票入場時唔記得攞地圖!龐貝咁大,入到去真係好迷失

之前諗住上網買入場票,因怕多人要排隊,但又諗如果唔好天落雨就只會Naples市中心行吓算,今日唔算多人入場15/人(可能時間尚早),又慳咗預約費⋯hehe

因為唔記得擺地圖,只記得有幾個主要景點,所以亂行

一夜間消失⋯沈睡近年2千年的龐貝古城

大劇場





古城的街道



近2千年重有顏色的壁畫,犀利



另一個劇場,行到呢度遊客比較少



唔比行上去


民居模型




越行越遠咁,都唔知去咗邊

11:02呢間係古時有錢人嘅豪宅,地下馬賽克鑲嵌得幾靚

剝落天花,下面牆身重有顏色

呢個天花算完整

龐貝必去的景點之一~妓院,入面多壁畫

排隊參觀,因入面好細


3級壁畫



每間房都好細,床好短,古時人咁矮❓



大廣場~後面係維蘇威火山🌋




火山爆發時的遺骸,用水泥再鑄的複製品



銅像

銅像正面

12:23離開

去搭SITA Bus回Naples,但等咗一陣未有巴士,而一陣去食Naples出名的Pizza~L'antica Pizzeria Da Michele比較近火車站,所以就行去坐火車


嘩⋯咁大個檸檬

12:50到Pompeii Scavi火車站

13:12上火車

13:49到Napoli Garibaldi車站


去龐貝坐SITA Bus或Napoli Garibaldi站上火車,車費同車程時間都差不多,由碼頭出發就坐巴士,回程因去市中心食Pizza,所以就坐火車

14:09 去到創立的於1870年的百年老店~L'antica Pizzeria Da Michele,門口好多人

可能等一個鐘


咁多人老公唔係好想等,但我同細妹係膚淺嘅遊客⋯梗係想入去食,可以外賣,又可以去附近另一間都出名的Trianon,但下午都冇行程,就等

14:54等咗45分鐘,終於有位,入去見到個焗爐

15:16 混亂中叫咗二個一樣嘅Pizza~Margherita,我哋好彩,隔離枱遊客幾個Pizza焗到過火黑晒,食淨好多,見佢哋食到黑口黑面

Margherita Pizza材料好簡單,只有蕃茄、芝士、羅勒葉,皮薄好軟同比較濕潤,入口有韌度,真係幾好食,下次有機會要試吓食Mariana

二個Pizza二支可樂一支啤酒,呢餐16,好平,但埋單時Staff問攞Tips,如果係去餐廳食,我哋都會比Tips,但呢間快餐式咁,坐得迫要搭枱,又冇Services,冇諗過要比Tips,一時愕然下,比咗2,好快覺得比多咗,18唔貴,只係感覺唔好!


15:42拿坡里市中心比較舊

呢度影乜呢❓街邊的柱原來係油站,係入油機,意大利城市真係寸金尺土

16:03行返去碼頭,又見到新堡Castel Nuovo,如果早少少會去行吓



Terminal Napoli內的商店

17:01 iPhoneXS 影夜景都唔錯


Crab Cake炸蟹餅,好食

Escargots A La Bourguignonne焗蝸牛🐌

生牛肉片

Cream of Broccoli 西蘭花湯🥦

Barolo Braised Beef Soft Ribs炖牛肉,噖晚都有呢個,分別係今晚係主菜及配料唔同,一樣好食

唔記得係梨定蘋果片配雪糕+焦糖汁,邪惡

我同細妹食雪糕


19:39自助餐廳的意大利🇮🇹國旗蛋糕,冇食到

主要食生果

食飽去吹吹風

今晚未有人跳舞





4 則留言:

  1. 哈哈,我老公話佢真正退休就去坐遊輪,不過聽住先喇 ☺️
    冇地圖行但係指示多唔多?最緊要有出口指示同埋距離會安心啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公手機有個地區Map,睇到龐貝古城的景點,我哋睇景點高分同見人多就去望吓,咁先揾到幾個重要景點咋

      刪除
  2. Pompeii casts 係真野嚟架.... 裡面仲有骨頭, 當年用 plaster 灌入去火山灰倒返啲人型出嚟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?網上話係倒模,見就咁放响度,以為係複製囉!

      刪除