2019年1月23日 星期三

第三日 - 明琴清境山莊、清境香格里拉晚餐

2018年4月8日  星期日



09:54噖晚太夜瞓,今日晏啲去食早餐

因為晏咗,今日冇三文魚食

11點多和奶奶、姑奶夫婦一齊搭的士去台中高鐵站,姑奶同奶奶坐高鐵去台北,之後就上機返香港

我同老公就去高鐵站的和運租車櫃位,辦好手續,職員就車我哋去攞車



11:56 今次係Toyota白色的Yaris


車尾剛好放二件行李

11:57開車

租車三日NT5250

開車去買洪瑞珍三明治,台中有幾間洪瑞珍,市區容易過咗路口

12:38最後去咗進化北路分店


13:52入油

上清境前入滿油

在油站旁的便利店

休息一下食洪瑞珍,進化北路呢間都OK,因洪瑞珍間間分都唔同味,老公大哥未食過,覺得幾好食

細妹在1個多月後去台中,買咗中山路分店的洪瑞珍,呢間火腿好"鞋"唔好食,上機在台北買返另一間洪瑞珍返香港,我覺得台北嘅比台中好食啲


14:59到住3晚的酒店~明琴清境






老公大哥一家三口另外租咗一架車,比我哋遲開車,但重早到過我哋,因為我哋去咗買洪瑞珍,又中途休息咗一陣

今日時間尚早,應該去青青草原,但大嫂話今日想休息,就直去明琴清境酒店等

天晚就住二樓的露台房

15:23大哥一家未食午餐,在酒店食個下午茶

侄女係1人份量

呢個係2人份量

面對碧湖食,可惜個湖好少水,唔靚

去咗大哥的房參觀,家庭房好可愛,一張大床另一張較細

呢個家庭房比較適合十歲以下的小朋友,有個好細的床仔,侄女都大,不過都夠住

有個大露台



風景都幾開揚


我哋住B棟

16:25今晚住#2206房




天日會搬去1205房住2晚,因今日係星期日較貴,之後兩日係平日,就住觀景露台房

休息一陣,去開車出去,大嫂家人都嚟咗清境玩,佢哋約咗食飯,咁今晚就我同老公二個食


晚餐就梗係去清境香格里拉酒店食,上次住過清境香格里拉,覺得隔音太差,今次唔住,晚餐食過覺得好食,尤其個雞沙律好想再食

17:13清境香格里拉酒店,泊好車行上去

食晚餐有折


諗住比錢時,多口問句係咪半自助式,即沙律、前菜任食,因記得上次個雞沙律好好味,點知個職員話今晚冇半自助沙律吧!

吓⋯咁我哋即時猶豫,再諗吓先

17:26去遊客休閒中心行吓,撞到大哥一家




行咗一陣冇乜嘢行,又諗唔到食乜,都係返去香格里拉

比錢時要揀邊種食物,折咗NT1144

未夠鐘食,望吓風景


上次食完晚餐坐大堂飲咖啡

等食時見到職員擺枱,拎沙律菜出嚟,頭先又話冇自助沙律吧嘅,好驚喜,正

18:14自助沙律吧

重有意粉、炒飯等

南瓜湯都幾好飲,不過上次個蘑菇湯重好飲


最掛住呢個土雞沙律,土雞肉質爽口彈牙,加上酸薑,好開胃,雖然覺得冇上次咁好味,可能只係第一次感覺特別深,但都重好食

之後再去第二盤雞沙律係生菜,冇咗酸薑就冇咁好味

不過雞肉依然好味

主菜我食牛排,今次重每人有杯飲品,我飲有汽果汁🍹

老公食豬排

甜品係熱情果布甸

重有咖啡☕️,呢餐平靚正,隔咗4年再返嚟食都冇失望





2 則留言:

  1. 我都好掛住香格里拉嘅雞沙律,唔知幾時再有機會去食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知Set Dinner有冇雞沙律,可能要自助沙律吧先有得食,最好問清楚

      刪除