2019年1月17日 星期四

第一日 - 逢甲夜市


2018 年4月6日  星期五


事縁老公侄仔結婚,香港緍宴後幾日,就到台中女家緍宴,既然過去參加婚宴,順便就去台中、台北玩幾日


2014年去過台中清境,但當時天氣差,幾日都落雨,今次再去台中,近近哋都係去清境,會同大哥大嫂侄女三個一齊玩2日(而侄仔一對新人留在台中休息),4月預咗天氣唔好,但竟然又好好天,老公清境

之後去台北住2晚,都係諗住食吓嘢,老公二哥比我哋早2日到台北,之後Join埋一齊,咁我Plan好嘅行程就冇去到(只係去淡水行吓),點知佢哋重Hea過我哋,呢個旅程基本上係冇行程
 


出發當日,老公一家分三班機,我哋班機最遲13:15起飛,台北來回,不過都早啲去機場,因約咗老公屋企人去Lounge食早餐

10:35 Lounge入面唔算多人,排隊係因為要睇卡

上次坐過香港航空去台中,飛機餐好差,要食飽啲,親友食飽上機,我哋坐Lounge等上機,Lounge新裝修,大咗唔少,入面有獨立卡位,幾好Hea

飛機餐係餐肉包~我冇食,老公竟然咬咗二啖,頭先Lounge食唔飽?

原本14:45到台北,遲咗半個鐘先到

16:22到高鐵桃園站


呢班車到台中係17:23

17:23準時到達

坐的士到住2晚的~La Vida Hotel逢甲商旅,親友在大堂等候

18:06房間夠大又幾新




早到嘅親友已經行完附近的逢甲夜市,買咗啲炸豆腐比我哋食,之後佢哋返房休息

我同老公午餐都未食,即刻去逢甲醫肚,見到有檔小籠包,估唔到又幾好食,只係NT50有8隻,又平又好食



就係呢檔小籠湯包,回頭又食多一份

老公想飲酸辣湯,但唔好飲


好多小食,但約咗親友食晚餐

飲杯愛玉冰NT30

19:45據新朗哥說,酒店附近都係小店,呢間~尊品原汁牛肉麵,有圓枱可坐十多人,今晚就食呢間

呢間牛肉麵都幾好食,牛肉又多,但因為我之前食咗2籠小籠包飽咗,食唔晒比咗啲老公食


之後又同親友行逢甲夜市,好多人



白玉苦瓜汁,唔好飲,因唔係現榨的

烤魷魚🦑

雖然剛食飽,6個人分都食得落

行光南大批發

行咗一陣光南大批發見到隔離有間~源味本鋪的蛋糕店有人排隊,又試吓

排咗一陣,有工作人員派籌,要揀原味/芝士,親友揀咗芝士味

新鮮出爐

用間尺平均分大小

分好大小就切

一半係芝士,另一半係原味


新鮮出爐好鬆軟,蛋味好香,又唔太甜,好好食


返香港先知,原本係諗住之後幾日去台北,有一日會去淡水,淡水都有呢間源味本鋪的蛋糕店,只不過當時做完工課就唔記得個店名,而最後都冇去到淡水,知道係同一間的話,最尾一日帶二盒返香港

我同二哥二嫂食糖水,呢間糖水小店在逢甲夜市行返逢甲商旅會經過


綜合仙草芋圓,呢間的仙草好好食,QQ又好香仙草味,之後去台北食嘅仙草都冇咁香

老公就同家姐、姐夫食藥膳排骨

老公話味道都唔錯






2 則留言:

  1. 哈哈, 去台灣都係食食食, 成日都覺得想食既野太多時間太少, 一餐未落隔跟住又食第二餐 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣食嘢真係平靚正,不過今次去到台北再食鴨肉扁有啲失望!

      刪除