2015年12月17日 星期四

Day 14 .3-克羅地亞~Rovinj羅維尼~canon廣告位置、最美最美的日落




回到羅維尼,老公先車我去民宿附近超市,因為今朝買嘅醬好味,買多幾罐,老公回民宿去廁所,之後接我返民宿放低D罐頭,再去舊城影日落


我哋架車和Smart比,相對好大

泊車在噖日影日落錶位,8點後唔使入錶

18:18入錶,因8點後唔使入,竟然可以泊到天朝06:23,好公平(車頭玻璃真係Very Dirty)

18:34 重有時間,未日落,但今日天色冇噖日咁清,應該冇咁靚

又行到奇扎廣場




呢個位置係克羅地亞沿海幾個城市最污糟,玩水只係扮⋯哈

充滿歷史痕跡的街道

行吓行吓⋯竟然見到Canon廣告位

有枱、椅⋯今次冇錯嘞啩

好開心,今朝搵唔到,而家突然見到




究竟係今朝搵錯,定係下午有居民擺D枱、椅出嚟,都冇所謂,最終有緣就會見到^^

順便搵今晚食飯間餐廳~Tipico,Tripadvisor推薦

但老公見到餐廳外貌,覺得去廣場D餐廳食重好,話好似噖晚咁,隨便一間都唔差,費事好似扎達爾間餐廳咁,又比老公哦,所以我唔堅持,影完日落再算



淡季,餐廳外得一兩枱客人

旅程頭幾日,在匈牙利巴拉頓湖,7點就日落,玩到克羅地亞,日落7點半先開始



石橋上影日落嘅人唔多

橙色海面⋯好靚









原本我想去右手邊餐廳邊飲咖啡邊睇日落,但對正日落,都係要在石橋上


日落影完,重有晚霞,晚霞比噖晚更靚


真係靚到暈,重有少少神光


雖然我同老公都覺得希臘Santorini同Mykonos的日落好靚,亦都好懷念,但係,睇咗羅維尼2晚日落,不得不承認,羅維尼日落係睇過嘅最靚

另一邊夜景


影咗好耐,天都未黑晒

影到差唔多8點半,在石橋外附近搵間餐食晚餐

20:40 總係重覆錯誤,克羅地亞叫牛肉湯,都係水咁,匈牙利先好飲,成日唔記得  -_-"

沙律嘅Ham幾好食,唔錯

天日離開克羅地亞,忍唔住又食海鮮,Max Mussel,有3種唔同貝類

老公懷念Krka的燒魷魚,呢度燒得冇咁香口,又細條

呢餐Kn207,平過Krka,但亦都冇咁好味,不過不失

今日喺超市買咗呢D,麵包醬帶返香港

一直少買紀念品,屋企空間有限,但都忍唔住買咗2集杯,全部普拉買,雪櫃磁貼送人


左手邊的杯另外一面係克羅地亞國標誌,好可愛,可能我愛上咗克羅地亞標誌

磁貼重可以開啤酒,即買即用^^,檸檬啤好飲,連我唔鐘意酒味都覺得飲到,但老公就話似果汁多D





2 則留言: