2015年12月31日 星期四

坐郵輪~MSC珍愛號


冇諗過一年去2次歐洲,但無意中見到西地中海郵輪珍愛號特價,實在好平,老公原本想年尾或年頭去日本幾日浸溫泉,唔想再放長假,但郵輪⋯由拍拖初期,老公已經好想去,我一直抗拒,覺得郵輪悶,到而家年紀大,今年又Plan咗2個旅行,都唔想咁辛苦,坐郵輪去hea吓都好

西地中海郵輪船上7晚8日,Package另包一晚米蘭酒店,玩足9日,歐洲長途機,當然想玩多幾日,2星期都覺得少,何況9日!老公唔想放咁多假⋯但去歐洲又想留多幾日,今次冇紅日連假,好矛盾

問咗其他旅行社,機票可以停留的話,會貴D,咁既然老公都唔想放太長,呢個啱晒啦

老公考慮咗幾日,實在好平(雖然淡季,去過好多次郵輪船友都話平),都係忍唔住,報名^^


機票+1晚米蘭酒店+ 7晚船上,再加錢住海景露台房,每人都唔使1萬(未計船上小費),咁平⋯所以係坐Emirates,轉機都幾辛苦,但平嘛⋯

上次去愛琴海,今年復活節去阿德里亞海,今次去地中海⋯haha

地中海郵輪珍愛號MSC Preziosa,139,072噸,載客量3,502,2013年首航



每日落船上船時間表


去4個國家,5日落船,西班牙老公覺得治安唔好,唔會自駕遊,今次正好會去,到一到都算係去過嘛

旅行社攞咗本介紹MSC船隊的書

在巴勒摩碼頭影珍愛號全景






我哋間海景露台房

都算大,唔錯啦







廁所雖然唔大,但都可以



水晶樓梯




因為差不多每日落船,船上生活比想像中忙,都好少享用船上設施,老公玩過滑水梯,我怕凍,只浸宅姑池

室內暖水泳池,咁多乘客嚟講,好細



宅姑池有好幾個

室外泳池有2個




小朋友嬉水地方



浸過另一邊滑水梯旁的室外宅姑池

船尾另一個室外泳池

收費酒吧、餐廳


其中一個電梯位置


每日都有中文日報

日報寫每日上船落船時間,明日天氣

每日娛樂節目

重有提每示晚要著便裝或正裝


但其實唔係咁嚴格,船長之夜我哋著到好正式,但發覺有女船友著拖鞋都比入餐廳,枉我重特登買咗對斯文鞋,之後有一餐要著正裝,老公都唔著西裝只著恤衫,職員都比入餐廳,當然,有外國人著得好隆重,但下次再坐MSC,我哋唔會帶西裝皮鞋



第一日上船雖然話3點 Check in,做咗功課嘅我知道其實可以早D上船,早上早享受⋯haha,重可以上船食午餐^^(預多D時間始終安全D)

船上有2間免費餐廳,一間係Buffet,另一間係晚餐,Check in時,船卡已安排好食晚餐嘅餐廳同枱號


2點幾,已經好多人食緊午餐,自助餐廳好大





呢晚係意大利之夜,玩接龍,好有氣氛




餐牌有中文,上船前諗住每一樣都要食,但胃口有限,有時連意粉、Risotto都冇Order

但雪糕同甜品只可揀一樣

雪糕同甜品只可揀一樣,唔係話樣樣都可以任叫咩?但侍應話唔得






之前網友話牛唔好食,但食幾次都幾好食,其他船友都話牛唔錯

魚反而好多時唔好食



老公有時會去Buffet餐廳食Pizza做宵夜,Pizza好似下午就開始供應,一直到零辰2點

Pizza 好薄,好食

另一晚晚餐










有晚有3隻蝦,都幾大隻,驚喜


早餐在Buffet餐廳食

每日都食大量生果

後尾發現早餐可以去餐廳食,有人Services,又唔使好似Buffet餐廳咁多,又唔使自己搵位



有三文魚食,Buffet餐廳冇㗎,可揀抄蛋、太陽蛋


最重要有Eggs Benedict,可惜醬汁味道一般


連午餐都可以去餐廳食,雖然冇Buffet咁多款式,但感覺係好食D


前菜都精緻D




個人覺得早、午、晚餐去餐廳食舒適D,但唔好處係要搭枱,晚餐每晚都係同一張枱,都係同一班人,通常都係同一旅行社報名,都安排一齊

報告時要求2人枱,但冇做到,明明有幾張細枱冇人坐,船友話侍應佢哋懶,費事分幾張枱,要做多D

早、午餐會隨職員安排,就算4個人一齊入,都會比一張大枱,之後都會安排其他人坐,通常中國人都坐埋一齊,好彩幾次都冇強國人搭枱!

亦都好彩,晚餐同枱4個人都啱傾,另外2係個係台灣伯伯同嬸嬸,都好Nice,只係鍾意去Buffet餐廳,唔係每晚落嚟食晚餐

枱都有好處,每晚晚餐時,船友傾吓"你今日去咗邊度玩?"大家傾吓都幾好,佢哋好多都坐過幾次郵輪,問吓意見,下次有啱再去

船上生活好充實,食飽晚餐,有時同船友吹吹水,有時行吓船,返房沖涼,之後就睇Show

我哋晚餐食6點,所以就睇9點嘅Show,如果食第二輪晚餐,就先睇Show後食飯

劇院好大,每晚表演都唔同,不過多數都有D雜技、唱歌等

坐郵輪諗hea,但每日都好充實,早起落船,行景點,食晚餐、睇Show

老公又唔願早瞓,鍾意周圍行,其實都幾攰

Sea Day 呢日得閒D,但一日Sea Day,我覺得唔夠,下次去耐D,希望可以多一日Sea Day


今次旅費平,所以都買多咗嘢

Burberry Cashmere頸巾,香港$4300,米蘭€425,退稅後約HK$3130,好貴,但我覺得靚,而且可以用好耐




每次去歐洲,都想搵到AIGLE,之前2次都冇去法國,香港已經買過幾件,9月時我先買咗一件粉紅色褸,今次旅行都有著,好彩去馬賽見唔到,唔係就激死

到馬賽當日,朋友通知AIGLE減價,可惜顏色只剩深色,選擇不多

老公已經好多褸,但都再買,唔係Gore-Tex,係Waterproof 香港$2280,退稅後$1360


我件都係Waterproof,香港$2480,退稅後約HK$1200,一直想買多件去旅行,但呢件去旅行就太沉色,人多失散就難搵

鞋⋯出發前一個月老公買咗同一款但唔同色,都重未著,已經等到有8折先買,但都要HK$1600,馬賽退稅後HK$930,老公話買多對溝淡佢,我又買(其實我都有幾對Gore-Tex鞋,但平嘛)

4樣加埋約HK$4400,香港一件褸都3千,1個字~好抵

老公成日話銀包袋爛信用卡,想起之前用LV銀包好似卡冇咁易爛,就叫老公去睇吓,第一日到米蘭行過冇買,上機前再行米蘭,終於買咗

我冇諗過買,因我的LV銀包還新,店員開頭拎D色彩豐富比我睇,No啦,之後見到呢個款靚得嚟又低調,老公話比男裝銀包抵(因為大個D),又買咗! 香港$5450,退稅後約HK$3400


老公銀包HK$4950,退稅後約HK$3050



2盒朱古力在杜拜機場買,米蘭機場買完LA MER,職員比咗張Coupon,有22%折扣,所以老公即刻買支酒

米蘭機場Duty Free買LA MER,比出發杜拜轉機時加咗價,激死!所以只買咗盒Mask

今次旅費平,但都覺得買多咗,我個銀包同鞋可以唔買,雖然鍾意啫,都唔會即時用,不過唔會次次都咁買,算吧!而且老公話買嘢唔計⋯hehe


超市食品反而買得少,咖啡呢3盒外,重買咗一盒,冇乜時間行

西班牙火腿



坐郵輪去玩,比我想像中好,好忙⋯唔悶,可能西地中海航程日日落船啦,下次見到平都可以再去,最好落船後,再自駕遊^^

MSC珍愛號食方面味道都唔錯,有船友上年坐過MSC輝煌號,覺得珍愛號食物同咖啡都改善咗,咖啡冇網友講到咁難飲

MSC珍愛號~船友有彈有讚,有船友坐過其他船,話有龍蝦食,服務態度又好D,但我覺得意大利船好處係比較少強國人,雖然船友都話今次已經好多,但佢哋行為難頂之中,都未算好差,而且,點都比去東南亞船嘅強國人少,以1萬嚟計,我滿意






5 則留言:

  1. 回覆
    1. 新年快樂!好多朋友唔鍾意坐郵輪,但我去完覺得唔錯^_^

      刪除
    2. 新年快樂!身體健康!
      好多年前坐過由基隆到沖繩的小郵輪,中間遇到颱風所以都好怕坐船,不過今次見到你個行程好正。

      刪除
    3. 剛見到有特價,同一行程,情人節出發,有一個月機票,早知去呢個啦⋯鳴!
      http://www.wincastle.com.hk/cruise/index.php?control=trip_info&action=info&trip_info_id=628
      有興趣去望吓

      刪除