2015年6月18日 星期四

Day 3 .1 -奧地利~百水公寓、Parndorf Designes Outlet

2015年4月3日

百水公寓(Hunderwasserhaus) → Parndorf Designs Outlet  布達佩斯(Budapest )

07:09 老公想再去聖史蒂芬大教堂影吓相,1日車票到08:40先夠鐘,我留喺酒店,老公自己一個去



今日天氣較明朗,老公話朝早人少,影相好舒服,重入咗教堂添



















08:19老公返到酒店,間酒店好易認,好Colorful

08:49 今日要食飽D,應該冇時間食午餐


09:49出發去百水公寓




10:09到百水公寓


架車已經好污糟



呢度一早都好多人,重有一團旅行團添







百水公寓對面賣手信地方


Coffee & Cake Special 5




離開百水公寓,應該去Outlet,但要去搵AIGLE,出發Check過Outlet冇AIGLE,點解要搵呢?因為聖誕節時,老公買咗一套Gore-Tex,而我都買咗件外套,香港買好貴,我哋新舊加埋都二套,夠晒去旅行


歐元跌咗咁多,而歐洲差唔多半價,老公睇啱AIGLE對Gore-Tex鞋,香港要2千蚊,Check過維也納有分店,所以就話到時要去睇吓


老公話不如唔去,算啦唔搵,但平咁多點都去睇吓啦


入地址去GPS,差唔多到,原來就係聖史蒂芬大教堂附近⋯⋯吓!!(點解之前嚟咗2次都唔搵㗎⋯@@",個地址係老公Check,我冇Check過,早一日Check地址,今日就唔使行多次啦@@")


冇位泊車,就我落車去搵

10:42行咗個圈,應該係呢座大廈,但睇招牌唔見,再前前後後行多個圈,都係冇!肯定係老公Check錯啦


本來我係去聖史蒂芬大教堂2次,最後搵AIGLE,同老公一樣,去咗聖史蒂芬大教堂⋯3次!


11:12 入油,奧地利油價行程中最平,旅程尾,離開斯洛文尼亞,去過斯國朋友話斯國平油平,叫我入滿先去奧地利、德國,當時唔記得奧地利入過油,真係十吓十吓


12:00 到Parndorf Designes Outlet

Outlet好大好靚








以往去北海道、御殿場、美國等Outlet,都買唔到幾多,而且又比預定時間遲咗個幾鐘到,今次諗住行2個鐘都夠,點知⋯試鞋都試咗成個鐘,朋友在東涌Outlet買咗件BURBERRY風褸,呢度半價咋,可惜冇我想買嗰件⋯⋯激死


歐元平,去歐洲真係要去行吓Outlet,不過我平時冇買開名牌,其他名牌平幾多我就唔知喇,名牌手袋又冇一個我覺得平靚正,要即刻比錢,最後都係買唔到

15:11離開Outlet,行咗3個鐘


買咗2對鞋,一個袋,一條防水褲,一條快乾毛巾,一個旅行貼身錢包


2對Timberland Boot,我對鞋係Gore-Tex 60,好抵,老公都想買Gore-Tex,可惜試咗好多對都冇Size,而家呢對€80, 相比起,我對鞋就好抵買⋯ hehe


上Outlet網站登記,有某D貨品冇額外5%折扣,我對鞋就減多5%,好抵

LACOSTE袋,平到唔買唔抵得,€20咋,雖然間隔唔多,但去小旅行都夠用,我拎去旅行個什嘜袋都唔止€20啦,買咗先算,細妹話喺法蘭克福Outlet都見到呢個袋,不過佢冇買,掛住買Rimowa,因為都好平




可以多D時間行就好,但已經遲咗去布達佩斯,飯都冇時間食,買咗支汽水,邊開車邊食乾糧,下次有機會再到,會預多D時間行


因為趕住走,竟然⋯竟然⋯唔記得退稅⋯⋯

激死⋯⋯因為上次去歐洲冇乜點買嘢,今次做晒退稅工課,但都唔記得,直到去到匈牙利將戰利品影相先記得⋯⋯嗚⋯⋯


沒有留言:

張貼留言