2015年3月26日 星期四

Day1 - 中山摘荔枝、美味園脆肉鯇



2014年6月29日

10點落馬洲站等細妹同妹夫



等等吓,老公突然同我講,話回鄉証過咗期,吓⋯⋯?!!

老公重話我做乜唔提佢,明明3月返鄉下拜山都知就到期,都話要換㗎啦⋯@@


咁點算?即刻打比老爸,記憶中老爸試過,但老爸話要去中旅社搞!老公問附近警察,話皇崗有得做即日証,落馬洲就唔知!


再打比細妹,睇佢到未,如果耐就我哋過關先,等多一陣,細妹佢哋到,話訂咗酒店,酒店唔貴,但長隆都訂咗飛,4個人$1300人仔,哎⋯⋯


大家都係決定過關先,唔得就我照去玩,老公返屋企⋯,但大家都講,中國有錢應該解決到問題啩⋯?


過咗香港關口,搵到中旅個辦理証件個位,但冇人,見到有人等,今日星期日,唔知開唔開?,打電話去問,好在,今日都開工,等一陣工作人員會過嚟,不過講明要$480人民幣,$480一日証好貴,但都比啦,最緊要解決到啫




等一陣,工作人員嚟到就影相,收咗錢後就走,話要等大半個鐘

等嘅時候,見到都有人想辦一日証,但最後都冇辦到,梗係啦,如果我哋只係即日來回,行吓食嘢咁,都返屋企算

等咗半個鐘多D,就做好即日証,老公過關要另外排隊,比較耐少少



11:47 過關後就去隔離停車場攞車,妹夫架車拎去整,今次問細佬借車,但細佬個 GPS 冇更新,成日都搵唔到地方

原本今日行程第一站係去紅樹林,而家咁晏,開車去食午餐


妹夫在大陸做嘢,廣東省周圍走,食過呢間,味道唔錯,今次順路就嚟食

椰子雞湯,好淡,唔得,鵝腸唔錯


碌鵝

魚腩煲最好味

燒雞

老闆娘送的荔枝

妹夫上網搵嘅荔枝園,見到個牌⋯咁舊嘅⋯⋯




問人,話今個星期冇開,已摘得7788,入去睇吓有冇人



見到有蜜蜂箱



真係冇乜荔枝,摘幾粒試吓,都幾甜




淨返嗰D好高同細粒

兩邊都差唔多冇晒荔枝



問附近居民,有另一個荔枝園,25人仔一個人任食












都幾多,呢度主要係糯米慈,好大粒好甜


其實任食都食唔到幾多,好快好飽,加上又熱

買走好似十多蚊斤,買咗30蚊

呢個荔枝園好簡陋,但大粒又甜



細佬架車GPS搵唔到酒店,後尾有好人司機,叫我哋跟佢車尾,真係帶我哋去,大陸都重有好人



18:01 到中山寰星度假公寓


呢個其實係一個住宅,其中一棟做酒店,都係妹夫經過見到,上網搵,因為好平,所以雖然天日去珠海,回程遠,都要住2晚






HK$400一晚,平之外,大廳可以一齊睇世界盃



一間套房,喺我影相時,已經比導遊霸咗,去旅行,幾時都係導遊分房⋯哈哈


套房浴室比較細


套房另一邊有枱同衣櫃



呢個浴室大好多


房間就比較細,不過都夠啦


休息一陣,出發食飯

老公唔記得帶短褲,所以喺酒店商場搵運動店,原來大陸人叫運動店即係健身室,即係冇啦



19:35 GPS錯有錯著,見到間好大間運動超市


快速地買咗短褲,因為要半個鐘先到晚餐地方,打電話去話8點幾9點就收舖


20:19到美味園



店員叫我哋坐房,最低消費300蚊,叫咗條魚都係2百幾,所以再叫2個小菜

叫煎魚餅,唔夠魚肉,變咗虎皮椒,好食,不過都幾辣







脆肉鯇一條7斤幾,有幾種食法

椒鹽骨腩,好食

我最鍾意呢碟蒸爽腩,有2碟,好爽好爽,鮮甜,好好食

重有炆骨腩,呢碟相對差,其實都好食,不過其他重好食

重有4碟魚片,起骨起得好好,魚片少少骨都冇,重來冇食過一D骨都冇嘅魚片,又爽又鮮甜,好味

4個人食咁多嘢,淨係魚都8碟

好努力食,都係食唔晒,將炸同炆骨腩打包


唔知我哋係咪最後一枱走,出面大廳已經冇晒人,唔怪得頭先要我哋坐房,知我哋會遲走

呢一餐我哋4個都念念不忘,實在好好味,好滿足,317人仔抵食

細妹返工,同同事講起,原來佢有個同事都去過,佢老闆重同我哋同一日去添,只係比我哋早去,所以見唔到

大家都話美味園好食


返到酒店沖完涼,12點就開波,食中午摘荔枝,雪凍咗重好味,睇吓幾大粒


半夜第二場波,我冇起身睇,三個波精好嘈,好彩我早有準備⋯耳塞⋯hehe,細妹帶咗好多零食嚟睇波,老公重食炸骨腩添,如果酒店有微波爐就好喇



正所謂念念不忘,必有迴響,細妹同老公都好想再食,諗住再去中山住一晚食一餐

終於中秋假期紅日,細妹11點打嚟,話即日來回去美味園,而我⋯都好想食,所以就決定去

雖然冇第一次食咁驚喜,但都係好好味,所以大家約年尾再去食^_^


再後,聖誕節,4個去從化碧水灣浸溫泉,返香港前又食多次,呢次重帶定個盒,叫多條魚起片、其他全部炸骨,打包返香港,喺屋企打邊爐,真係有D瘋狂^_^



沒有留言:

張貼留言