2023年8月10日 星期四

Day 1-英國自駕坐火車~法國加萊Calalis海鮮餐

2023年4月23日  星期日


朋友M話想試吓開車去法國玩,開自己車由屋企出發,(其實上年都想去,但間屋未執好,又夾唔到時間),因朋友D&M早幾年去過法國玩 ,我都唔想Plan,自駕遊跟團,非常好😌,只去巴黎附近玩幾日,一來費事揸咁遠,二來我哋出境日子要預留返香港


出發前大概1個月左右訂酒店,重有車尾箱要有4件反光衣,申請UK Global Health Insurance Card,預約英法火車票,車尾要貼上UK字樣標誌等,電話卡都唔使買,用番原本嗰張就得


我哋同朋友D&M係住隔離屋,開一架車去,車尾箱要預留位置放戰利品,每人一個旅行袋,我重帶埋旅行枕頭😄,瞓得好啲

9點出發


因為唔係住南部,開車去英國邊境的多佛爾港Dover都好多個鐘,中間食過午餐,我哋架係電車,食飯時順便充電


16:02到多佛爾港Dover,Check In


我哋架車算係大車 


泊好車行Duty Free


星期日下午,唔係長假期冇乜人


假期應該會旺


未夠鐘,我哋去Starbucks飲杯咖啡


我哋係Z3

我哋架車同朋友架車係一樣,只係唔同色


車頭要掛住Check In張紙

過海關唔使落車,俾Passport,關員對吓個樣就得

這程火車£118

一架跟一架

海港當然多海鷗


因為之前一班車未滿,我哋上早一班嘅火車


好多條火車軌


上火車

老公叫朋友D影吓上火車過程




前車車箱滿咗,落閘


側邊有窗口,剛開車時有風景睇,慢慢就入海底


火車開定,每卡車有門可以去前後車箱,有廁所,我哋落車影吓相


後面的車


大約30分鐘,我哋到咗法國加萊Calalis


18:46 加萊酒店~ Ibis(法國快一小時加萊酒店)



諗住只一晚,求其啦,點知隔音好差,朝早5點已經聽到同層住客好嘈,不停地開門⋯關門,估係跟團遊客早集合,住過好多次Ibis,呢次最差!朋友D&M在隔離房,佢哋都聽到好嘈,但可以繼續瞓,佢哋真係勁
 




休息一陣,上網揾餐廳食飯,星期日有啲餐廳冇開


揾咗間海鮮餐廳~Restaurant Brasserie de la Mer (唔記得影相)



No.3生蠔🦪12隻25


呢個餐有沙律菜、薯條、飯、青口、蝦,叫咗2份


青口每盆15, 一個茄汁,一個白汁,好大碟



呢個餐有三種魚,都有沙律菜、青口


唔知份量咁多,應該叫2個Main Course +2份青口就夠+生呢餐食咗114,好飽,比起英國,真俾抵食夾大件👍

食飽,9點都未天黑,今日覺得幾凍吓,可能落雨啦

加萊燈塔


呢餐原本好滿足,但⋯去到11、12點,我肚痛⋯又屙又嘔,食嘅都嘔晒出嚟,其他三位又冇事喎,結論係青口有白酒煮,我唔受得,今晚青口份量又好多,諗起之前朋友D煮白酒青口,嘔到七彩,之後再食青口4次,嘔咗3次,而家見到青口都有陰影!唔敢隨便食!



沒有留言:

張貼留言