2023年8月6日 星期日

第九日、十日 - 新宿、回程

 2023年1月10日  星期二


今日在新宿行街,同老公分開行,佢睇電子物品,我睇家庭用品


午餐响商場隨便揾間餐聽食

炒麵


燒餅


食飽行多陣返酒店休息、執吓行李,老公話要瞓一陣,我去食下午茶



發現有間鰻魚飯在酒店附近,老公話唔食,早啲發現我一個人去食午餐,其實點解冇諗起去食鰻魚飯😓


HARBS 太多人排隊,買返酒店食


好多生果


休息完行一百Yen店,買咗啲什物

6點去食飯

新宿夜景

18:26今晚再去~温野菜食晚餐


竹筒雞丸好味


牛、豬都好味,牛肉夠雪花


甜品有幾款揀,有誠意,唔係求其俾杯雪糕,兩樣好味




頭先係食嚴選牛套餐,入面餐牌冇門口呢個餐牌咁清楚,頭先睇唔到黑毛和牛餐,不過嚴選牛套餐都好味,呢餐滿足





再行吓藥妝店,返酒店再執行李,2點先瞓,瞓3個鐘就起身,超攰



第十日 2023年1月11日  星期三  

天未光就起身

05:52 等上NEX 成田特快

座位舒適,只係¥6100/2個人有啲貴



我哋嘅卡揾唔到Lounge可以入,飲杯咖啡食件Cake

Duty Free見到呢個鐵壺 600ML¥8500,同我哋高山買嘅500ML差唔多樣,呢個貴啲



日本上空,唔知幾時再嚟,有時間都返香港先




國泰飛機餐,當然冇日航咁好味


今次我個座位幾好,可伸長腳,可以直接行出去,不過好似影響人哋,費事啦



原本呢程機都係座Premium Econ,但買完機票後,國泰就話機位重組,改咗時間,原先係下午機改朝早機,呢班機冇Premium Econ 位,所以我哋就坐Econ(因航都真係麻煩😠),可能因為咁樣,今次座位算好啦,Premium Econ 行李多過Econ,搞到我日本哋返香港要喼中喼,又費事買咁多嘢!(當然有追討降倉呢個問題,煩咗一陣!)


返到香港酒店影戰利品

因為英國住太需要多廚具(洗碗碟機儲埋一次過洗),所以買咗煮麵煲、煎蛋Pan等,其實英國Outlet都有孖人牌,上次買得少,老公好鍾意個煮麵煲,買咗

不過孖人牌我哋冇做退稅,因為入喼寄倉,怕過關Check,但原來而家唔Check,蝕咗


買雪平鍋貪佢輕,點知返到香港原來周圍有得賣(又唔係離開咗好耐,之前冇留意到😝),都買咗咯⋯日本製嘛,但原來呢個電池爐用唔到😓

Uniqlo可退稅,平過香港

暖水壺,抵買

零食有部分係Duty Free 買


Duty Free買北海道的LeTAO芝士蛋糕,好耐冇食,但好似冇以前咁好味


Duty Free買嘅酒杯套裝,老公話要買,返到英國,見中超都有類似買,去旅行真係特別想買嘢嘅😆



租6日車, Yaris車仔¥70,400
油費¥8336(好慳油),停車費和油費相約
高速公路路費¥23130(貴)


今次如果計埋機票,差唔多等於以往去2星期歐洲價錢,深深感受到通脹,幾年冇去日本,開關去玩吓,下次唔知幾時去,因為可以出境日子唔多,英國這麼大,好多地方未去過,近近哋去歐洲玩又得,不過老公掛住北海道,想食長腳蟹、浸溫泉,但唔知幾時了







沒有留言:

張貼留言