2018年4月28日 星期六

Day 5 - 蒙特維冰河列車 Montenvers Mer de Glace ,冰洞 Grotte de Glace

2017年9月30日 星期六

蒙特維冰河列車 Montenvers Mer de Glace 、冰洞 Grotte deL'Aiguille du Midi南針



07:40 Mercure Chamonix Les Bossons 酒店外的清晨


每朝老公洗面好快手,等我嘅時間,通常都會自己一個出去附近行吓影相

08:56 離開酒店,出去食早餐

09:03 經過呢個Chamonix Mont-Blanc標誌要影一影

到霞慕尼,細妹同妹夫去Info問吓資料,確定蒙特維冰河列車站位置

當時天氣唔錯(點解當時?因為下午落雪)

去坐冰河列車前,先去一個地方,噖日路經已經想停低影相

就係去影紅葉,呢幾棵非常火紅

落葉一地

紅到呢⋯地下好似舖咗紅地氈咁


唔係律師都可⋯執葉🍁

泊好車後,見到有市集



嘩⋯有燒雞,正

燒雞9,皮唔係脆嗰種,但好香好滑又多汁,好好食,係我在歐洲食過最好食嘅燒雞,加上朝早天氣10度左右,食燒雞真係好正

重有香腸6,比起燒雞就唔係咁抵,但都好食,麵包另外買,自制香腸包

某位登山人仕

見到有人水,我哋又裝返樽水,好清甜

在霞慕尼市中心,周圍都見到冰河

行去冰河列車站,但呢個唔係,未到

旁邊有免費WC,正

蒙特維冰河列車 Montenvers Mer de Glace 

過埋天橋,米色建築物就係


冰河列車站



氣温13度,好舒服



 上冰河列車

唔算太多遊客

Montenvers Mer de Glace 蒙特維冰河列車,由1042去到1913的冰河,車程約20分鐘

同噖日南針峰唔同,另一角度望霞慕尼

11:27 列車到站,去觀景平台

去冰洞要再坐一程纜車,但纜車停駛

噖日買2日票時,職員已經話纜車只淨2條路線,但冇諗過去冰洞呢程都計埋,張2日票應該包咗坐呢程纜車,蝕咗!不要我哋下午再上南針峰補數


呢個尖峰係3754高的Les Drus杜羅針峰




1913米的Montenvers Mer de Glace 蒙特維冰河

蒙特維冰河~全長7公里,深200公尺,係歐洲第三大冰河

冰河應該係白雪雪,但點解好似冇乜雪,相信係未到冬天,少落雪





但睇真啲⋯冰河原來比沙石覆蓋,沙石下隠約見到藍色,白色布位置就係冰洞

行去冰洞條路都幾長

11:44 行去冰洞 Grotte de Glace

當然係見到有其他遊客行,我哋先放心行

1913米行到1820個牌,後尾先留意到1820係咩意思

剛才到冰河站已經多雲

行去冰洞呢條山路唔平坦,都幾難行,加上我哋少運動,比我哋遲起步嘅都超過我哋

 多雲下的杜羅針峰,似唔似馬特洪峰⋯哈哈

12:15終於到冰洞纜車站

由上面觀景平台到冰洞纜車站,行咗約20分鐘,我哋就行咗30分鐘⋯城市人⋯係咁上下啦


冰洞纜車Closed,我知⋯唔係點會行咁耐落嚟

纜車站唔比入,但見有其他遊客入,咁辛苦行到落嚟,照跟

冰洞重係這麼近那麼遠,有人行到冰洞入口

12:28重要行10分鐘樓梯先到冰洞

沿路見到有號碼牌,開頭以為係高度,越行落,號碼越低,冇理由?"Level of the Glacier"⋯哦⋯號碼係年份唔係高度,1990年冰河高度在呢個位置


呢段樓梯好似有400級


再行落,2003年冰河位置,全球暖化,每年冰河位置越來越低



近距離睇得比較清楚,沙石下的藍色冰河




2015即2年前,過幾年再嚟,位置重低

12:36終於到冰洞入口,好似豬鼻⋯⋯哈哈!有布墊在地下防滑

冰河會流動,所以冰洞每年由人手重新開鑿

行去左手邊冰洞,冇布墊在地下,好滑,難行

左手邊呢個冰洞望到入面有二條通道,相信入面同另一邊係相通,冰藍的洞穴,好想入去,但冰洞前有水柱,天氣暖,溶化

冰洞入口更加滑,非常跣,入去行唔到幾步,既然冰洞冇開放,又怕冰洞會倒塌,老公話安全起見,在入口影相算

總算在冰河上行過haha 

沙石下的藍冰


13:00行樓梯回程時望返冰洞,見有一隊人行去冰洞入口,呢隊人有専人帶隊,行得好快,最慢的幾個同我哋差不時間到1913蒙特維冰河纜車站

在纜車站同呢隊人其中二個人傾偈,佢哋對鞋有釘,唔怕跣,入咗去冰洞,重比相我哋睇,入面好靚,好可惜冰洞冇開放,入唔到去

南針峰上面天氣唔多好

多雲下的杜羅針峰,真係幾似馬特洪峰

13:42 由呢個牌計,來回冰洞,行咗2小時,平日少運動,我哋第二日小腿痛,1820年冰河在呢個高度,全球暖化真係好緊要,大家真係要環保


白朗峰行程我哋原本諗住會去~布列文山Brevent,搭纜車站上去,行一段,比較易行,但纜車已停

估唔到會行咗冰河至冰洞呢段,呢段路唔易行,但我哋都算完成到,返香港同成日行山嘅親友講開,先知佢都冇行過呢段路(因為佢去時有纜車),我哋都算係咁啦


離開前再望吓冰河,多啲雪就好啦,一定重靚

平台旁有個山洞,係水晶展覽




5 則留言:

  1. 真係有啲咁紅既葉,通常見到都係橙紅色.

    回覆刪除
  2. 有冇搞錯呀.... 落幾多雪都唔會白返架...
    依個位啲冰河已經老過你同我啦... 一路流落嚟架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我意思係 冰 河 "上面" 應 該 係 白 色 ,見過其他Blog應該係落完雪後,冰 河 係 白 色,我覺得冰河應該係咁,而唔係灰色,當然知道冰河係好多好多年積落嚟!

      刪除
    2. 咁鋪咗雪都唔係冰喎... 通常去到咁低位都已經比沙石蓋住了.

      刪除