2018年4月17日 星期二

Day 4. 2 - Plan d'Aiguille 南針平台、Chamonix 霞慕尼


離開南針峰,搭纜車落到2317米的Plan d'Aiguille 南針平台

15:50 南針平台點解有瑞士🇨🇭國𣄃?因為南針峰在法國、意大利、瑞士邊界


呢度雪山景色同南針峰唔同,各有各靚



15:55呢度有幾條登山路線,其中一條行去 Chamonix要2小時20分,我哋呢啲平時少行山嘅人,3個鐘都未必去到

咦⋯有驢仔

好多行山人士選擇呢度做起點,我哋之前都諗喺呢度行一段,但今日唔夠時間

原來有2隻驢仔

人哋咪食緊草囉,使乜你餵⋯哈


小屋對上的山頂,見到南針峰頂



唔夠時間行山,就喺附近影吓風景,同驢仔影相

去屋仔望吓

有時間坐低飲杯咖啡都唔錯

屋仔有紀念品賣


咖啡飲品等都唔貴,都係2、3歐

16:28 坐最後一班纜車落山




上車

嘩!坐到頭位,正,唔知點解前面個座位開咗,有位就坐

這一段由南針平台2317米落霞慕尼,相當直,有幾吓好有離心力,聽到好多人都有叫,我坐頭位感覺更深,幾過癮!有部分樹好紅好黃,在腳底經過,好靚!


到纜車站

16:48 纜車站收工,靜英英


差不多7點先日落,4點半就要落山,浪費咁好天氣


纜車站附近的紅葉,未係好紅,黃色較多,過多一星期應該紅晒

去霞慕尼市中心行吓


霞慕尼好多行山運動店,入呢間行吓


店入面有隻狗狗,毛好滑


好乖

17:09 阿爾沃河

發現呢間運動用品店~Quechua,我哋用緊支行山扙,係呢個牌子,係去中山食脆肉鮠時,去DECATHLON廸卡儂買嘅,重以為係Cheap嘢,原來係法國名牌⋯哈哈,要入去睇吓


唉!早知喺呢度先買暖水壺啦,7.99平Annecy間超市買差不多一半,最重要係冇咁大個嘛


之前諗住都唔會行難度好高嘅山,喺廸卡儂買咗一支,不過咁有緣,就再買一支14.99,同老公一人一支

山上而家冇乜雲,好好天




好多行山用品名牌,如Salomon,ARCTERYX


風景如畫嘅小鎮,唔係幾鍾意有塗鴉

牆上,畫咗20位同白朗峰有關人士




畫得好立體






冰川加秋色,正






登山嚮導及第三位登頂人士,第一位登山人士唔記得影,因為掛住行藥房





有賭場












22度氣溫好温暖,山頂同霞慕尼温度差20度

行咗幾間藥房,我同細妹最後入咗呢間買嘢



18:31天色重咁光,尾班纜車應該遲一個鐘17:30就好啦

霞慕尼個小鎮被雪山包圍,人唔多,條路又濶,行起上嚟幾舒服,比之後去瑞士策馬特,我比較鍾意呢個小鎮

行完霞慕尼,開車返酒店

19:18 Mercure Chamonix Les Bossons酒店有泳池,老公同妹夫去游水

20:50 酒店食晚餐,吸取之前教訓,4個人盡量叫唔同食物

頭盤之一~生牛肉,好食

頭盤之二~鵝肝凍,鵝肝好香好滑,好食


呢碟唔知係邊個主菜附送

法國菜果然擺盤精緻,我食牛扒,附送有味飯,估唔到會有飯跟,唔通知道香港人鐘意食飯⋯哈,牛扒OK,最好味係個磨菇汁

老公食 Chicken Supreme,妹夫話Supreme應該係好嘢,點知係雞胸肉!睇樣都知麻麻哋


妹夫食鹿肉,估唔到係咁樣,鹿肉又老又鞋,重黑忟忟,其實唔算好難食,係怪

細妹食Shrimp Risotto,好味


呢餐食咗104,如果老公同妹夫唔係叫錯嘢,呢餐都唔錯



2位司機買咗4條蕉1.4,比香港貴,比之後喺瑞士買,原來唔貴






2 則留言:

  1. 唔知係咪鍾意食雞胸肉,睇相我覺得唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算太"鞋",但如果係燒雞應該會香口啲

      刪除