2014年8月26日 星期二

第七日-故宮博物院


2014年5月6日

噖晚好快瞓著,之前幾晚瞓得唔好,加上床鋪舒服,間酒店好似個名咁 Just Sleep

09:25食早餐



都幾多嘢食

爆谷都有



老公問今日有乜行程,嚟台北都係食,冇行程,今日諗住午餐食明月湯包,行101附近,食東區粉圓,行去食一品花雕雞,行夜市,行多D係消化吓,食到幾多得幾多

老公話要搵D地方去吓,想去故宮博物館,咁我落去問酒店職員點去



坐捷運途中,見到告示牌,去動物園睇吓圓仔都好喎,但都決定咗去故宮博物館,所以都係算


11:27 都幾多人






入面唔可以影相,主要想再睇大白菜同肥豬肉,以下2張係04年去時影,當時應該係可以影相




行到1點,今日午餐地方明月湯包收2點,而家走,去到差唔多2點,但重想睇耐D,所以就打去諗住天日先食嘅熊一,熊一中午冇休息,訂3點鐘有位

原本今晚食一品花雕雞就改天日中午食,3點食熊一,晚黑真係食落花雕雞呀

改好晒餐廳,就可以安心睇多一陣



14:00 想再睇大白菜同肥豬肉,多人到呢排到出面,頭先算早入場,冇咁多人



返西門町食熊一,呢間老公話一定要再食,雖然燒肉唔算好靚,但真係好抵食,我哋呢D Cheap 精,最緊要食得痛快同食到飽啦⋯⋯哈哈


有好多細妹鍾意食嘅愛玉,細妹話佢屋企重多喎

食雪糕都抵啦









加NT100,就可以食呢個,都覺得最好食係佢









上次中午冇限時,而家限食2個鐘




咁樣食芒果好方便⋯哈哈


食到好飽,去港記酥皇買嘢食,買我最愛芋頭酥,牛軌糖喺台中日出都想買,但冇得試食,所以冇買到,買咗同細妹Share,但佢又唔係好鍾意,第二日去換咗綠豆糕比自己食


返酒店Hea,Hea到7點幾,都重飽飽哋,但明月湯包收9點,要出發


8點半多D先到




味道同上次差唔多⋯應該,因為都未餓,所以覺得冇上次咁開胃,其實係好食嘅


餐廳9點多D就關門,想坐多陣都唔得



經過通化夜市,乜都食唔落,冇行到

原本想行返酒店,幫助消化,但行咗大半個鐘,想早D返酒店,都係坐捷運走

22:48 其實唔使行夜市,西門町晚都好多小食檔


今日食咗好多愛玉,加呢2個宵夜甜品,溫泉蛋幾好食,旅程食過幾次,呢3包買比老豆,細妹台中又買D,老豆話唔錯,不過當然日本Lawson蛋係佢最愛



















4 則留言:

  1. 我去故宮博物院嗰日都超多人, 排睇白菜同豬肉排到懵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我早去咋!10年前去真係好少人,慢慢睇,慢慢行,好舒服,以後都唔會有咯!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 呢個係令我眼瞓既景點.... >:)

    回覆刪除