2024年6月22日 星期六

第四日-阿美飯店、哞哞屋燒肉

2024年1月19日    星期五

12:21經過~"好記担仔麵",同食午餐阿美飯店係同一集團,呢間主要係小食多

阿美飯店,一樣係英國鄰居介紹,見到呢個招牌,醒起多年前之前在旅遊書見過

又係門口先點菜😅三間英國鄰居介紹都係門口點菜,我當係傳統台式餐廳都係咁

担仔車麵,都Ok,記憶中好似度小月好味啲

醉雞OK,唔夠點水樓咁好味,燉雞湯清甜,老公好鍾意

炒豬腰,好味,但我其實想食粉肝,網上話粉肝好食,但剛才睇門口嘅餸樣板以為係粉肝

唔死心,去門口問,原來係有嘅,粉肝就真係好好味,超嫩滑,係間中一塊有少少筋,但老公見到粉紅色怕唔熟,不過佢都話好味


門口職員話蚵仔好多人食,就試吓,個醬計好甜,麻麻哋

呢餐抵食,味道都唔錯,之前旅遊見過都唔嚟,以為呃遊客,但又Ok喎

食飽去附近的新東陽買手信,今日去專門店,費事好似前日咁,話冇得用Ipass一卡通扣數,要快啲用晒NT5000

14:53 又去西門町食仙草芋圓糖水,日日食都唔厭😋,每日食一碗好滿足

17:00~"如邑堂",呢間係另一鄰居介紹,話有試食,鄰居話可以朝早嚟試食當食早餐😅,我因太耐冇睇台灣遊記,都唔知添,今朝嚟又冇得試,所以今日第二次嚟

買咗太陽餅、鳯梨酥、芋頭酥,太陽餅話係冠軍,對比過,我覺得台中老公侄仔帶去甲嗰間好食啲

飲杯白肉苦瓜汁,好似冇以前咁"甘",淡咗

好多餐廳,去過幾次的熊一燒肉,今日去隔離另一間

18:01哞哞屋

食夢幻三大和牛餐,早啲食,因時差每日都好眼瞓

用iPad點菜,每碟都有牌註明係牛肉種類~特上M8-9 黑毛和牛

安格斯黑毛和牛,好食


食咗幾轉,先發現最貴嘅日本A5和牛原來我哋一直都冇食到😱,因為用iPad點菜,放在最尾我哋冇留意😓之後見到,都已經飽咗8成,好蝕呀😭

A5油花多好多,食飽咗先食A5, 當然冇咁好胃口

呢間哞哞屋係細妹介紹,即時同佢講啦,佢話佢哋上次都係好遲先發現,又唔早啲提醒我哋😕

食咗2碟日本A5和牛咋,好飽,再食唔落,而家食力差咗好多

今日買的零食、手信


如邑堂

重去咗天仁茗茶買咗2罐茶,不過唔記得影相

Watson's 買的,因為可以用Ipass一卡通

原來Watson's 有徍德鳯季酥、微熱山丘鳳梨酥,早知早幾日留返Watson's 買啦😓,可Ipass扣數,一卡通單次上限NT1000, 每日上限NT3000, 今日已超額


沒有留言:

張貼留言