2023年11月27日 星期一

Day 1&2~西敏寺Westminster Abbey、自然歷史博物館、V&A博物館

 2023年8月17日   星期四

到咗英國都差唔多2年,老公成日話想去倫敦行吓,上年其實只有半年在英國,不停買嘢執屋,今年得閒少少(有朋友嚟都接待咗4次😂),終於夾到時間去倫敦,今次住老闆B屋企,佢哋住倫敦Zone 3 的Apartment,原本諗住留6-7晚,因為冇租酒店壓力,加上每日都遲出門口,最後住咗9晚,真係打攪晒,老闆B住咗倫敦成年,比較熟悉倫敦,行程功課都唔使做,正😄

經過今次,發覺有朋友住倫敦⋯真係好好,老闆B老闆娘不但俾個套房我哋住,有時我哋2個搭地鐵出去玩,夜晚返到去已預備晚餐(如果我地4個出街食,老闆B個仔就要自己食,所以都盡量返去食),約咗12月再去倫敦一齊睇燈飾

今日坐3個半小時的火車到去倫敦,15:55到Euston站 (因為慢車平啲,我哋又唔趕時間),老闆B嚟接我哋,一齊坐地鐵,佢話倫敦塞車嚴重,費事開車,而且老闆B架新車剛收到2星期,倫敦嘅路佢都唔係好熟

17:18到老闆B屋企,3房雙套房

休息一陣,就去買餸,預備這幾天的食物

19:47住客會所有放影室,之前老闆娘訂咗,就去睇一陣

食完飯之後就再去會所玩保齡球,同放影室一樣免費,住Apartment係多啲活動玩,不過倫敦樓太貴,住唔起

好多年冇玩過保齡球

---------------------------------------------------------------------

2023年8月18日   星期五

食咗早餐出發,坐地鐵去倫敦市中心差唔多一小時,老闆B老闆娘帶路

12:30 在Westminster站落車,一出站外,就見到大笨鐘

議會廣場


今日好多人,可能暑假,西敏寺入場費每人£27, 老闆娘話入去之後去櫃檯登記。可以一年入去3次,如果係外地遊客都冇乜用,但我哋可以再嚟,咁又幾好喎,所以老闆B佢哋今次入場免費



聽住語音導覽,一路行,今日遊客真係好多



英女皇葬禮的教堂

加冕位置

加冕椅在St George's Chapel 



英國好多君主、名人都安葬於西敏寺,墓碑、紀念碑好多



之前去過歐洲嘅教堂都唔少,但未見過咁多人像墓碑,每個都有唔同顏色,真係見識少呀😂

















最新,已加咗英皇上去


離開西敏寺前,會見到加冕椅

14:21 自然曆史博物館Natural History Museum

免費入場,好多人排隊入,我哋有網上預約時間,所以都好快入到去

 一入場就見到懸掛著的藍鯨骨架



恐龍🦕館

有好多恐龍標本及化石


記得好以係千多年的樹

因為人太多,行咗一陣就去隔離維多利亞和艾伯特博物館

15:36維多利亞和艾伯特博物館Victoria & Albert Museum,簡稱V&A

坐低飲杯咖啡食少少嘢,望住花園食,好舒服




好多大型的展品





超巨型的石柱~圖拉真柱複製品


石柱底部可以行入去


米高安哲奴的大衛像複製品


珠寶展廳


好多都好靚

真係唔夠時間參觀,有啲展覽廳已經關門,我幾鍾意V&A博物館,好多嘢睇,又唔多人,下次要再嚟

18:02 Harrods 

入去見識吓,買咗麵包,都叫買咗嘢😜,其他嘢買唔起


Harrods入面裝修好靚





Harrods外面

搭完地鐵轉巴士,今日巴士交通有問題,等咗好耐,決定搭Uber回家

21:28返到屋企,老闆娘好快手整豐富晚餐😋

今日在西敏寺買的鎖匙扣,叫自己唔好買,但覺得幾靚









2 則留言:

  1. 我以為你係住倫敦或者附近,當年啲朋友同學多數都係住倫敦,除咗全家移民既會喺北部。
    而家去名勝真係好多人,又要排隊又要買入場票,嗰時去係免費同冇乜人,但已經係好多好多年前咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錢住倫敦呀,而且想住House試吓,又唔想好似香港咁多人嘈雜,咪住遠啲,當然倫敦係好方便,食嘢又多選擇。大英博物館都係免費入場,但都係好多人😂

      刪除