2023年7月15日 星期六

第六日-越前蟹午餐、丸明飛驒牛晚餐

 2023年1日7日 星期六


今日9點開車離開金澤

10:45到越前


因為老公想食蟹,懷念北海道的船長之家,之前同朋友Plan時係諗住一晚福井,晚餐揾餐廳食越前蟹,因為朋友取消行程嚟唔到,老公又想住多一晚温泉酒店,咁我就取消住福井,路程唔順都嚟越前食蟹,不過要一早開車,差唔多2小時到越前,這間食蟹料理,係呢幾日先揾,噖日叫酒店職員打電話訂位


平成料理旅館

門口魚缸好多蟹

大堂坐低等一陣,今日中午有4枱客

上一樓

11:13 入到房,已經擺好餐具,午餐時間過後係住宿客房

食物陸續上枱

服務員阿姐見我哋講廣東話,原來係大陸人嚟,話有幾個服務員都係從大陸嚟工作,話以前旺季(武肺前),一車一車旅遊車過嚟食蟹宴,有日本人、大陸人,所以都會有識講國語的職員


燒蟹


有刺身

掛黃色牌係認証的越前蟹,認証越前蟹得2隻

全隻越前蟹,服務員拆開,最鮮甜係呢一隻

這碟係火鍋🍲

蟹蓋烤完,唔算多蟹膏,但幾香同鮮甜

呢個㙰蓋就一般



半生熟最鮮甜

最後食粥,甜品係半個橙,小家冇誠意

住宿連越前蟹宴晚餐的別館,較新淨

呢餐越前蟹宴¥44,000/2人, 俾其他越前蟹餐廳算平,但¥44,000都唔平,食過一次就算了

出露台望吓海





老公想坐多陣,但要趕路





14:04 經過越前蟹標誌,影張相


15:35經過休息站



6點左右到高山市,今晚住~高山櫻庵

住#1107房


雙床房

房間細細,五臟俱全,充分利用每串空間,唔錯


洗面盆同廁所分開





今日星期六,怕人多,放低行李即刻出去食飯

丸明燒肉~這間係賣飛驒牛專門店

我哋去隔離同店的餐廳食燒肉

我因為唔知飲乜好,見到有Sobert,以為係飲品,應該睇咗飲品嗰欄,睇唔啱,見到Sobert,以為係飲品,乜都未食就食甜品😆

A5飛驒牛大皿¥7880, 好肥美呀,份量又多

因為想食牛舌,但只有美國貨¥880,冇日本出產,嘛嘛哋

好肥,入口即溶🤤

剛才一份A5飛驒牛大皿全部都好肥,油花高,好肥膩,食咗覺得食咗好多油落肚,都真係好"漏",食完想叫一份冇咁肥嘅

要一份¥3800的,唔係A5,諗住平啲,應該冇咁肥膩吧

點知⋯都係好肥,只係部分顏色冇咁新鮮,擺放冇咁靚,份量都多

一樣肥美,呢份都好抵食

呢餐食咗¥13,380, 性價比超高,比較叙叙苑,平一半,份量又多,好抵食,但我又覺得稍嫌肉味唔夠(因為真係好肥),當然呢餐平靚正,會掛住🤤


食飽飽,返酒店浸溫泉,高山櫻庵人客多,温泉位置細,我而家冇以前咁鍾意浸,浸咗一陣就出去等老公,酒店好貼心,雪條任食,浸完食雪條,正👍,第二朝老公去浸溫泉,話有益力多飲,竟然冇攞俾我!


夜晚地下餐廳重有宵夜供應,老公重在浸温泉,我去排隊先

其實重飽,我其實只想試少少,到老公落嚟就俾埋佢食


高山櫻庵呢間酒店真係大方、貼心




沒有留言:

張貼留言