2023年6月9日 星期五

第三日(下)-福地温泉~隠庵ひだ路

 2023年1月4日

落山之後去酒店附近揾嘢食,揾咗附近幾間,但⋯全部都好似冇䦕,非常寧靜一個小鎮,早啲去Check In,今晚酒店貴

1:51到酒店,職員叫我哋响車等一等



福地温泉~隠庵ひだ路

先坐低飲杯茶,簡單介紹一下酒店

房間~岩鏡

玄關


掘炬燵~暖腳好舒服



沖沖身

室內檜木温泉,大部分人都應該唔會浸

當然浸出面


老公即刻浸一陣

和菓子得兩粒,我好肚餓



最近只有去平湯,噖日酒店對面間小店買杯麵頂肚,老公話住間咁貴酒店,唔應該出去,重要買杯麵食?咁附近都冇嘢食嘛,肚餓頂唔到今晚晚餐


去平湯買完杯麵回酒店,路經冰柱


影吓酒店大堂

古式古香風格


去浸公眾温泉♨️

可惜,2個浴池,檜風呂、岩風呂都有人

免費飲品區

返房浸

望返入房




這間温泉酒店,多年前睇過,露天個室温泉,一直諗住去高山就住,加上朋友幾年前住過,都話唔錯,所以2020年去名古屋、立山黑部、高山、金澤時訂過一次,當時係 ¥49500 大約3500港幣,因為武肺取消咗,

今次行程差唔多,但就去唔到立山黑部同名古屋,再訂呢間酒店,而家日元跌咗,以為會平咗⋯太天真,一加,加到 ¥77000,大約港幣4200, 貴咗,但都想住,連朋友訂兩間房,後來因為朋友去唔到日本,要取消一間房,因為在官網訂,冇得只取消一間,但再唔取消,朋友嗰間房就要收手續費,咁只好取消,一取消即刻再訂,竟然又加價,去到¥81400, 訂咗先,Send email 去問,問咗幾次,終於回覆,冇得退回差價!再訂時日元升咗,連埋退房時差價兩頭蝕,¥81400差唔多HK$4800


咁樣情況下,對呢間酒店印象真係一般般,真係要好好先會覺得值

6點食晚餐,好似好多嘢食



岩魚鹽燒、五平餅,兩樣都一般





半生牛肉幾好味


飛驒牛壽司~好食



飛驒牛夠肥

飛驒牛溶岩燒,真係入口即溶



呢餐我同老公都覺得唔係好飽,我哋只食少少飯,我哋大食⋯哈!飛驒牛係好食,其他食材都新鮮好味,花款多但細細碟,又唔算超好味


¥81400,但食唔飽,晚餐飲品要另外俾錢,老公話唔值,今次我都覺得係!


有飯團🍙拎返房宵夜,食咗一啖,冇乜味

返房已經舖好床

去浸公眾風呂

岩風呂



浸完之後,見隔離檜風呂冇人,入去影張相

飲杯嘢,休息一下


入住時每位客人有張牛乳卷換牛奶,飲咗當消夜,飯團試過一啖就算


第二天,8:36食早餐



早餐好簡單,主要係蔬菜,好健康,同噖晚一樣,唔太飽

樸葉味噌




再浸多一次温泉







沒有留言:

張貼留言