2020年7月5日 星期日

Day 10 (1) - 玄武岩牆 Gerðuberg Cliffs、布迪爾黑教堂 Búðakirkja、教堂山Kirkjufell&瀑布 Kirkjufellsfoss



在博爾加內斯Borgarnes的The Settlement Centre岩洞餐廳食飽飽,向斯奈山半島Snæfellsnes出發


15:41到玄武岩牆 Gerðuberg Cliffs

就算唔行上玄武岩牆上面,都應該行近啲去影相,但⋯因為時間關係,離遠影幾張就算



16:35路過見到山勢幾特別,停車影相


附近民居

雙瀑布,呢張我用Iphone xs 影,唔夠光同6D比就差啲

16:46布迪爾黑教堂 Búðakirkja

冰島最古老的木教堂⛪️

黑色夠特別,吸引好多遊客






停留半小時就離開布迪爾黑教堂 Búðakirkja,去Kirkjufell教堂山,開車一陣,望到車窗外好靚,叫兩位司機望吓,兩位司機即揾位停車影相

17:07兩位司機好心急去影相,冰島天氣變化咁大,要快手


陽光藍天+湖,靚😍

冰島冇風好難得,湖倒影成塊鏡咁


網友話,冰島路邊的風景最靚




火山口、瀑布,冰島隨處可見


剛才去布迪爾黑教堂前經過的瀑布

布迪爾黑教堂 Búðakirkja唔覺得好靚,意外收穫係呢個景色,現場睇好靚,真係心曠神怡

原本會去一線天 Rrauðfeldsgjá Gorge後再去Kirkjufell教堂山,今日冇時間,放棄

17:59 到教堂山瀑布的停車場,泊好車,已見到教堂山的瀑布Kirkjufellsfoss,呢度係雙層瀑布

教堂山瀑布~冰島經典明信片最常出現

呢個先係Kirkjufell教堂山/教會山,因為似草帽,又叫草帽山


泊好車,發現冇攞腳架,我回頭去車攞,佢哋先行,反正我唔影相

泊車的停車場🅿️



雙層瀑布,呢張老闆B影


經典打卡位~教堂山Kirkjufell+教堂山瀑布 Kirkjufellsfoss

有利位置已有一班龍友在影相

似草帽嗎❓

唯有行落龍友的較下位置放腳架影





可惜太多雲同太多人



有利位置⋯針都插唔入





 今晚住離教堂山3公里的小鎮~格倫達菲厄澤Grundarfjörður

19:11到住2晚的~G4 Apartment


屋主比咗密碼,打開門口的盒就有鎖匙開門,但按咗密碼,打唔開嘅,同屋主聯絡只有email ,咁點算❓我哋上咗樓上的單位問,係一個婆婆,完全溝通唔到!

唯有再搞吓個鎖,最後⋯老闆娘打開咗,一開始,我哋以為按密碼後會彈開個盒,冇彈開⋯咁之後就拉密碼下塊膠片,拉咗好多次都開唔到!

19:17後尾老闆娘唔知點解開咗🎉🎉

屋主晚黑來收錢,我話好難打開個密碼鎖盒,佢話要用2隻手指⋯😓



呢間房老闆娘佢哋兩個

廚房及飯廳


客廳大又舒適,可惜冇時間享受,梳化只坐過一下



我哋住呢間房



中午在博爾加內斯Borgarnes的小豬同Netto2間超市買咗兩日早晚餐食物約HK$1375,咁多食物中最貴係小龍蝦🦞ISK4998/包,上次買嘅小龍蝦有殼,今日買淨肉

買咗一隻羊腿1.6KG,差不多HK$200, 平到呢


老闆娘買咗一個飯,太耐冇食飯

19:30我同老闆娘忙碌煮飯中,老公在屋外影相,廚房外望都係呢個景色


呢餐辛苦老闆娘煮,我洗洗切切,撈沙律🥗執頭執尾😅

 20:35開飯啦

雞飯炒翻熱,汁幾好味,唔錯

三文魚因為厚,外面少少燶,其實外脆內嫩,簡單整已經好味😋,老闆B話香港買嘅挪威🇳🇴三文魚唔會有咁好食,冰島三文魚平靚正(應該都係挪威入口)

因為羊腿好大隻,怕原隻焗好耐,切咗啲出嚟煎,又係簡單就咁煎,嫩滑多汁,好味😋

超市買嘅海鮮湯,另加急凍小龍蝦,龍蝦肉冇喺餐廳食咁鮮甜,有點失望😞


焗羊腿唔錯,不過覺得唔夠切件出嚟煎咁嫩滑,早知切多啲肉出嚟煎,太大隻,食唔晒,天晚再食



飯後,用洗碗機洗碗,因揾唔到專用的清潔濟,老公就倒洗潔精去洗碗機入面,之後佢哋在屋前影極光

周圍環境咁光,極光都夠綠,今晚指數都幾高



佢哋諗住教堂山周圍會較黑,開車去Kirkjufell教堂山影極光我攰,唔去

入屋發現洗碗機漏水同泡,真係要用返專用清潔劑,但揾唔到,叫佢哋去影極光,我清潔

抺咗一輪,都係好多泡,唔理,去沖涼先

沖完涼出嚟見到名副其實的⋯一鑊泡,後尾停咗部洗碗機

洗碗機下面的木地板發黑,相信我哋唔係第一個洗到一鑊泡的客人!早知用手洗啦,清潔地下都用咗唔少時間!

22:57去到教堂山,可惜好多雲☁️

如果冇雲,成個天都係綠色的極光,見到北斗七星

呢張北斗七星更清楚

影咗一陣都係多雲,11:30回Apartment休息


沒有留言:

張貼留言