2020年6月2日 星期二

Day 9 (1) - 冰島第二高瀑布~格里穆爾瀑布Glymur Waterfall、Fossatún Country Hotel



13:14離開博爾加內斯Borgarnes,去格里穆爾瀑布Glymur Waterfall,途中藍天白雲  


格里穆爾瀑布Glymur Waterfall,係冰島第二高瀑布,冰島能夠步行到達的瀑布中最高一個,落差有198米

13:55泊好車,睇吓地圖先
剛才好天,而家落毛毛雨

14:00開始行,比原定時間遲咗一個鐘

入閘後向右行,見到去一大片草原,因為冇指示,行錯路,應該向左行

14:20行回頭路,跟人行冇錯,但人哋行得快,好快我哋跟唔到

14:23分义路,行左邊

過溪流

14:30黃黃綠綠,靚!背後的鯨魚峽灣景色都唔錯

雲開始散

14:43開始有陽光☀️



14:53見到Glymur個牌,藍天白雲,冰島天氣變化真係好大

14:54 pVOTTAHELLIR洞穴

陽光普照,正

有遊客在山崖上望風景

呢張iPhone影,比6D較光

pVOTTAHELLIR洞穴我覺得似豬鼻🐽


15:15下面望返上去,似象鼻


沿河邊行


嚟到呢個位,要過河,見網上相,唔使涉水過去獨木橋,水流幾急⋯

水應該唔係好深,但過河會濕晒隻腳⋯

老闆B同老公都行出去試吓,雖然有繩,但我同老闆娘都覺得我哋過唔到,水流急怕跣腳

天氣咁好,我哋猶豫中⋯😔

老闆B想過去⋯

我哋到河邊時,呢個遊客同女伴已經坐喺大石上面,望住河,我哋估佢哋都係唔想濕腳,所以坐喺度,到我哋諗完一陣決定走時,佢竟然⋯咁樣過去,咁犀利🙀!?

最後⋯當然冇過到河啦,你估係職業特工隊咩⋯哈哈,原來佢哋係等朋友,佢哋朋友過咗河,後尾响出口見到佢哋同幾個朋友一齊

15:56離開河邊,我哋行咗上山

15:58呢度見到Glymur瀑布⋯嘅水花

瀑布的水花在山崖的罅縫中,這麼近⋯那麼遠!有遊客從山頂回程,話行過山後會見到瀑布,但都唔係好近,近望瀑布要去過河嗰邊

如果去瀑布,由呢度開始重要行多1個鐘,而家都4點,加埋回程時間,去酒店又要1個鐘,怕太夜,冰島天氣變化又大,都係放棄唔去Glymur瀑布

對面的幾個遊客應該係去完Glymur Waterfall回程

就算過到河,之後要上呢條咁直嘅山路,一啲都唔容易,但見遊客上落都好快,成日行山人士應該OK,我哋呢啲好日唔行嘅,算把啦

望落去剛才過河位置

16:04剛才落山坡人士,好快去到過河位

而家見到人哋過河,我哋覺得剛才在河邊,我哋應該除鞋過河,揾老闆B試水深,OK就一齊過,不過我哋少行山,論論盡盡,決心又唔夠


16:10好天影多幾張相,睇唔到瀑布,呢度風景都好靚

又有遊客過咗河上緊山坡

冰島隨便影,都好靚

16:57返到出口,剛才出發時就係向右邊草原行係錯方向,向左行,老闆B佢哋企位置就啱

Glymur Waterfall原本都預算3小時,但因河嘅水流急又多水,猶豫一陣,之後又行上山影咗一陣相,所以見唔到瀑布都用咗3小時

回程時見到一班俄羅斯學生,佢哋係行過山頂嗰邊去瀑布,話回來3小時,佢哋行得超快都要3小時,我哋4小時都唔知得唔得😂⋯行得慢,影相又慢,如果早多一小時,我哋都會去瀑布,或者落返河邊過去

不過唔緊要啦,當行山,沿路風景都好靚


離今晚酒店十幾分鐘車程係~小地熱谷Deildartunguhver,諗住去影幾張相就走,天日就慳返啲時間,過咗酒店位置,老公話日日都咁夜,不如早啲去酒店休息,OK,就早啲去酒店

18:17到Fossatún Country Hotel,呢間酒店似一個營地,有幾種唔同種類嘅房,圖中呢幾間屋仔係冇廁所

另一種屋仔

呢幾張係第二朝影,住屋仔有公共Hot Tubs同廚房

Hot Tubs晚上好多人浸,3個池都滿滿,我哋就冇浸,去影極光

主樓係餐廳

當然㨂要有廁所嘅房,冇好唔方便,所以Hot Tubs唔同人爭啦

18:20我哋住呢2間房,見其他住客坐在門口閒坐,老公話點解我哋咁忙!

我係訂雙人床,可能將就瀑布景,變咗一張床

出發前酒店減價,所以改住瀑布景房,不過其實普通房都OK,咁近,出去望好過

88/晚,另加早餐每人10, 性價比冇米湖的Laxá Hotel咁高,但都比噖晚的民宿高好多


18:23行出房門口就望到瀑布景,朋友A&K住過呢間酒店,影呢個瀑布影半日,我哋住呢間主要係近天日去的溶岩瀑布Hraunfossar

玻璃屋頂係餐廳,今晚會去食

18:36酒店後山行吓,這張係介紹附近景點,天日去嘅~浴岩瀑布、小地熱谷

日落,多雲見唔到太陽


酒店後面全景








冰島瀑布太多,酒店呢條瀑布冇名









19:34酒店餐廳~Rock´n´Troll Bistro湯有Lamb Goulash第一次見到冰島有Goulash 

我都係諗住食羊扒但見到有2 Course套餐ISK2700,單要羊扒ISK3800, 套餐平好多,就試吓(不過平係有原因)

套餐1~ Lamb Goulash Soup+Fish Stew Gratin,套餐2~Mushroom Soup+Lamb Stew

Staff話要Lamb Goulash Soup,Main Course就唔可以配羊肉,但我想飲羊肉湯,唔想食魚喎!後尾Staff見我唔知食乜好,就話OK,2道菜都係羊,上碟時就知點解唔比2道菜都食羊

望住瀑布景食晚餐,不過天已黑

麵包好食,可以添加

Lamb Goulash好味😋

老闆娘呢碗係Chicken Curry Soup咖哩雞湯,佢話只係咖哩香味,味道係唔辣,幾特別唔錯喎

原來主菜炆羊肉Goulash差不多,唔怪得之前唔可以2樣都要羊啦,早知要蘑菇湯+炆羊肉啦,不過炆羊肉都幾好味😋

呢個係老公食,同我一樣

老闆娘2人係Fish Stew Gratin,焗魚都唔錯

叫咗3個甜品Share食,每樣ISK900,蘋果批、朱古力蛋糕OK,最好味係Skyr Cake With Berries,酸酸甜甜幾開胃,

4個Set Dinner+3個甜品ISK13500, 約HK$870, 呢餐以冰島餐廳消費嚟講,算好平,抵食

21:13食飽行吓,望下營地小屋同Hot Tubs

老闆B好鍾意影極光,老公沖完涼就同老闆B去酒店後面較黑地方影,我沖完涼都出去望一下

23:05今晚第三晚影極光,技巧開始好少少

多雲都影到星星,重有少少紫色

如果唔係多雲,今晚極光應該好靚




重有橙色唔知係乜光,應該唔係燈光






沒有留言:

張貼留言