2019年8月29日 星期四

第三日 - 嵯峨野嵐山、錦市場、蟹奉行放題

2019年2月28日  星期四




星乃咖啡食早餐

想食三文治🥪⋯但係冇嘅,朋友早4個前嚟,早餐都有得食

早餐只有三款可選

我食沙律

老公個早餐好可憐

比噖日個早餐,星乃咖啡好少嘢食又貴啲,雖然咖啡好飲少少,天日都係去返噖日嗰間

呢間麵包店個朋友話出名,但只有外賣,冇買到

10:45 到JR嵯峨嵐山駅

跟人行應該唔會錯,噖日陰天,今日落雨

野宮神社



開頭以為係呢個竹林,之後重有另一個竹林

常寂光寺,好大雨唔係好想行,冇入到去



嵯峨野散策圖

又有一個竹林


好在剛才在京都駅買咗把遮,我件MTD唔係幾頂到咁耐雨

Gore-Tex全程唔使用遮,勁

11:59返到車站下面

中午想去"廣川鰻魚飯"食午餐,今日落雨可能唔使排咁耐,不過老公腰好痛,噖晚又食咗鰻魚飯(只係我),咁都係返酒店休息,下午原本去金閣寺都放棄

回到京都駅食壽司~寿しのむさし🍣
早餐食得少,肚餓


吞拿魚腩,食咗3碟



星鰻

呢餐3600Yen唔貴,但又唔係好新鮮好好食,一般

食飽,老公腰痛要返酒店休息,我去行"驚安"

幫老公買止痛貼,好多種,最後買呢隻

酒店飲杯免費咖啡

16:41老公在酒店浸咗温泉♨️,又休息一陣,腰冇咁痛,早少少去錦市場行吓,之後食晚餐

買咗一盒士多啤梨,唔算太甜

重買咗一袋,幾酸

買咗一份三木雞卵,Ok

17:43蟹奉行



㙰放題5980Yen/位,加2杯飲品,都幾大杯

一個燒烤爐,一個火鍋

開始只攞蟹腳,後尾發現隔離碟燒牛肉都幾好食

火鍋配料

我哋入場時有一團人都係剛到,蟹腳都比佢哋攞晒,職員唔好意思,話比多十分鐘我哋

另外加蟹肉刺身980Yen/位,好鮮甜,怕生可放火鍋10秒,一樣都好味

蟹腳天婦羅🍤,冇乜味,一般

雪糕有5種味

可能好耐冇去日本,雪糕點食呢❓

原來有部機變軟雪糕

蟹腳都鹹,食咗咁多口乾,我一個人都食咗2杯

呢餐15876Yen

裝蟹殻的桶

彈珠機店

20:36返到酒店,今日早返,飲到Welcome Drink


酒店個公共空間唔錯,不過坐得耐都凍

今日又買咗一包驚安

錦市場買咗包黑豆茶



5 則留言:

  1. 唓, 又話每次同我去旅行都落雨, 你兩公婆去咪一樣照落........還我公道啦!

    回覆刪除
  2. 你買嗰種止痛貼有親戚買過俾我地,以後每次阿女返香港都會買返黎,原來仲有熱嘅,下次要買黎試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重有買其他止痛貼,不過冇影相,好似都有啲用,返到香港老公有時痛都會貼吓

      刪除