2019年7月18日 星期四

Day 11 - 遊輪第十日~Hea 遊杜邦力Dubrovnik(Croatia克羅地亞)

2018年11月19日  星期一





連續2日在杜邦力,今日去邊呢⋯噖晚荷蘭船友話有其他船友今日包車去酒莊同史東Ston食蠔,Ston上次去過,我同細妹唔飲酒,就決定唔一齊,今日Hea遊Dubrovnik就算

好在噖晚決定今日唔包車玩,因為細妹隻寶貝狗狗唔舒服,細妹好擔心,即刻要安排睇醫生,好嘅獸醫又要預約好耐!

09:45食早餐


聯絡好獸醫,細妺決定同我哋一齊出去,留喺船重擔心,行吓重好

11:28落船,今日反正Hea,遲啲都冇所謂

落船出閘口就見到巴士站

先去買車票

買完車票行出去就有巴士站去杜邦力古城,坐的士去古城10

巴士來回Kn 30/人,遊輪的Shuttle Bus來回USD15,自己坐巴士平好多

12:00約十多分鐘車程就到古城

先去Tvrdava Lovrjenac維里耶納克碉堡,望古城

水好清,可惜今日都係陰天

有陽光☀️肯定重靚

城牆上唔太多人





12:35 古城入口旁的餐廳~Dubravka 1836,諗住行一陣先過嚟食午餐

Pile Gate派勒門入古城

Velika Onofrijeva Fontana歐諾胡利歐噴水池



12:39今日都係決定唔上城牆,多雲唔靚

食雪糕🍦Kn10/杯

古城內街,好乾淨





Srpska Pravoslavna Crkva 塞爾維亞正教堂





藍色椅係噖日食午餐的餐廳



柱上的畫


好多商店賣"Game of Thrones 權力遊戲"各種商品



大舊黑雲,就快落雨

突然醒起,噖日行去沙灘方向,見到有間米芝連餐廳,行去食午餐

淡季,有開嘅餐都唔多人

13:27 米芝連餐廳~Restaurant 360,去到門口Oh⋯淡季冇營業,點解噖日冇發覺!

又行返古城大街

13:38 克羅地亞百年老店的KRAS朱古力

因為冇得試食,歐洲嘅朱古力又偏甜,冇買到

13:50 行去Dubravka 1836食午餐,Oh⋯No⋯原來Holiday Break,同剛才Restaurant 360一樣,淡季休息,點解行過幾次都唔發覺❓之前見到開門,原來係維修的人員!

13:54想食的二間餐廳都冇開,想去廁所點算,好在派勒門出口揾到廁所,當然要比錢啦

14:16 Celebrity的專車

我哋等巴士,開始落雨

14:42 巴士差不多去到新港,見到有商場有超市,就落車行吓

見到斯洛文尼亞碧湖出名的甜品,上次在克羅地亞食過Kremsnita(Cream Cake),只淨一個,即買Kn10

14:56行返去碼頭前見到有間大超市,老公先上船,我同細妹入去行吓,呢間超市好多都係船上遊客買嘢,比錢排好耐

老公在船上露台見到我哋,我托住支水

15:46下午茶,蛋沙律好味

炒米粉有家鄉味道


落雨,甲板冇人

呢2日買的紀念品,杯在Kotor買4,信件座在Dubrovnik買4.2

另一面

剛才在超市買的桃茶,上次買過飲

Kremsnita(Cream Cake)同上次食有啲唔同,細妹覺得唔好食,當然唔夠斯洛文尼亞碧湖好味,皮唔夠酥脆

18:32又到晚餐時間

Crab Crusted Flounder~蟹肉混比目魚炸丸

好味

沙律

Creamy Shellfish Bisque~ 海鮮湯

Lamb Shank~羊腿

Seared Strip Steak~ 鱸魚扒


Bunana Napoleon~拿破崙

今晚係魔術Show

睇人跳舞

商店好靜,聽船友講,大部分職員出咗去杜邦力


宵夜時間



21:53天日Sea Day,今晚Hea夜啲都得




6 則留言:

  1. 去旅行最怕狗狗有事, 自己人湊都好啲, 好似我地俾外人湊好彩 touch wood 冇事發生, 如果有事都唔知點算, 所以好想搞定隻狗出去既手續, 不過好繁複成日懶去做 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻狗狗太乖又細隻又細膽,覺得好易比狗蝦,年紀大更加唔放心,未試過住狗酒店,我比屋企人湊,近年細妺去旅行,佢隻狗狗都係比我湊多,今次比我媽湊,要出事真係話唔埋,今年4月隻狗狗上咗天堂,細妹話唔再養!

      刪除
    2. 我隻狗係俾一對一私人湊, 不過今年加價好利害, 年尾會去北海道老公個妹答應咗幫我地湊, 長遠都係想帶埋隻狗一齊去.

      刪除
    3. 養動物最難受係送別不過都難免, 如果有日我隻狗狗上天堂都可能唔會再養, 因為好難養番隻咁乖.

      刪除
    4. 我隻寶貝重在生時,帶佢去旅行好難,而家容易少少,帶埋你雙狗狗去玩,留下回憶,如果我寶貝重响度⋯一定一定點都去一次!
      我應該唔再養⋯我寶貝太乖太乖,好難揾到隻乖到咁嘅,除非有日比我見到一隻好似樣嘅⋯

      刪除
    5. 養🐶真係緣分,我嗰隻又係好乖,有時冇出聲都好似交流到。

      刪除