2019年5月7日 星期二

Day 3 - 遊輪第二日~Sea Day(巴塞隆拿→意大利),遊輪上睇醫生後被禁足

2018年11月11日  星期日

06:50老公影日出,但多雲就冇乜好影


食早餐

7點的自助餐廳好少人,如果係MSC就已經好多強國大媽

07:26仍然多雲



太陽已經出來了




我同細妹起身後,大家再去主餐廳食早餐

08:23餐牌上的自助餐廳都有,只係自助餐廳好多人,主餐廳人少,座位又比較舒適


餐廳擺碟比較靚,多咗Cream同菜

呢碟上枱時嚇一跳,嘩⋯有叫咁多嘢咩❓


我同細妹都好努力⋯食

老公剛才在自助餐廳食咗早餐,所以而家食少少

唔想浪費,老公都有幫口食少少,但盡晒力

因為去主餐廳點早餐唔知份量,之後都係去自助餐食早餐,想食幾多自己控制


食完早餐參加活動~參觀中央廚房

10:38在主餐廳集合,我哋係第八組

11點開始,未係好多人

開始時大廚講解遊輪的食物

去睇甜品位置


工作人員切菜預備沙律

整好的甜品,比得你參觀廚房當然係好乾淨

示範菜式

呢間係日本餐廳,示範菜式係壽司🍣

唔同組別去唔同餐廳,我哋又去返噖日火警演習的特式餐廳,老公想試吓呢間,但我覺得Celebrity主餐廳已經好唔錯,唔使比錢去食,始終Cheap底改唔到哈😅



制作麵條

周圍行,去到健身室

好吸引,但食唔落,肚有啲唔舒服




12:16自助餐開始供應午餐

甜品好似唔錯




老公食少少甜品

12:52去主餐廳食午餐

重係舒服,午餐只點咗碟菜

老公食牛扒

未等老公同細妹食完午餐,我覺得想嘔,要返房,返到房即刻食喇叭牌,過一陣,又痾又嘔🤮

剛才覺得唔舒服,諗住係今朝食得太飽,個肚頂住頂住咁,但又痾又嘔🤮就唔係食得太飽嘅問題

其實噖晚瞓覺到半夜,個肚覺得唔舒服醒咗,又唔算係痛,只係覺得好似頂住咁,一陣就瞓返,到朝早起身覺得飽飽滯滯咁,但都重食得落早餐就冇理佢

到而家覺得係噖日中午食的獅蚶,當時覺得好鮮甜好好味,但老公同細妹一齊食點解都冇事❓應該係我食咗幾隻有啲唔熟,佢哋食嘅全部都熟

食嘅時候冇為意,都放入口咯,咪吞入肚囉,先知生定熟,又唔係隻隻都唔熟,諗住應該冇事,食魚生都係咁啦,不過⋯魚生又點同獅蚶呢!

之後開始肚痛,再食喇叭牌二次都係嘔咗出嚟,成個下午都離唔開個廁所!

今日病到懵懵吓,冇影到餐牌

呢個應該係蘑菇酥,佢哋都話好食,之後有再出現過,冇得食⋯恨!

龍蝦🦞湯,今日點解餐單咁正㗎!船友話Sea Day餐單通常會好啲,我飲咗2、3啖⋯雖然好想飲晒,但真係飲唔到⋯嗚⋯⋯!Waiter Eladio見我好似冇飲過咁,重問係咪唔好味,我話食完飯要去睇醫生

焗蝸牛~比較鹹⋯據說(當然唔係我食啦)


牛扒都唔錯,老公重飲啤酒添🍻,人哋唔舒服⋯,啤酒USD7.08


Pineapple Upside Down Cake~菠蘿酥



去到醫療站,先知診症時間係08:00-11:00,下午 4-7點,我哋去到19:30,已經冇人

醫療站打電話通知相關人員,話過一陣會有人到,坐低等


之後有個醫療人員係韓國女仔,問咗情況,比張表我填,要寫過去幾日食咗啲乜嘢,連香港出發前一日食過乜都要寫

睇醫生都係諗住比啲藥我食,止到
痾嘔同肚痛就得,點知⋯⋯竟然⋯重要唔可以落船,連出房門都唔得,要禁足24小時!驚會傳染⋯噢!咁天日咪去唔到佛羅倫斯!

韓國女仔翻譯中文比我哋睇,有3隻藥


記得係比一日藥,因好快就食晒,支藥水都唔滿,就咁USD55.49,都幾貴,不過好有效,食咗藥2、3個鐘就冇肚痛

重有一大堆嘢唔食得,比我食都食唔落啦

之後怕我缺水,送咗2支飲品去房

20:53老公去咗睇Show,順便行吓



又去自助餐廳坐吓,唔知佢有冇食嘢喇

今次所有行程功課係我做,領隊唔舒服,大家都決定天日唔去佛羅倫斯,我同老公都去過佛羅倫斯,唔去冇所謂,但細妹未去過,其實老公應該可以帶到細妹去,不過老公同細妹可能覺得唔理病人走去玩唔係咁好,加上去佛羅倫都唔近,就決定唔去,我都有啲唔好意思,早知要禁足24小時,就早啲去睇醫生啦!起碼下午都可以落船在碼頭行吓!





2 則留言:

  1. 食獅蚶係好牙煙,我都好鍾意食,以前仲要食半生熟,但係而家環境咁污染,已經好耐好耐都唔敢食。
    喺船睇醫生旅行保險有冇得 claim?因為有啲旅行保險寫明要喺醫院睇至可以 claim。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放入口先知唔熟,咪照吞囉,而且諗住西班牙海域應該都幾乾淨⋯點知!冇Claim保險,幾百蚊費事搞。

      刪除