2018年9月8日 星期六

Day 18. 1- 呂德斯海姆 Rudesheim


到德國知名萊茵河畔的小鎮的~Rudesheim am Rheim呂德斯海姆

停車在酒店門口~Hotel Post Rudesheim,先落行李



㨂呢間酒店係因為近纜車站,免費停車將架車交比酒店主人,架車泊去邊就唔知,天日走時佢會將架車開過來

15:45 酒店唔大都有電梯,間房Ok

浴室比較舊同細

酒店近河邊火車軌,送耳塞,冇用到,唔覺得好嘈,因房間有雙層玻璃

出去行吓,呢間河邊的Cafe店唔錯,入去飲杯咖啡☕️


16:11 老公幾鍾意呢度,河邊小鎮幾舒服,下午茶☕️13,冇飲呢度出名的白蘭地酒咖啡,我飲唔到酒


老公食黑森林蛋糕🍰


我呢件Cream Cheese 蛋糕都幾好食,比意北Dolomiti山區的正常好多

睇吓天日搭纜車🚡的位置

17:01周圍行吓



呢個招牌幾特別





17:10天日搭纜車的站

會買Ringticket約3小時,街邊賣平少少,我哋天日去纜車站買係15/人


右下角河上面就係今晚住Rudesheim,搭纜車上山,到Niedwewald Denkmal紀念碑,行經森林到鹿園,坐纜車落到Assmannshausen阿曼斯豪森,坐一程船遊萊茵河,回到Rudesheim落

Rudesheim係法蘭克福附近熱門旅遊地方,好多遊客,好熱鬧


Drosselgasse斑鳩小巷(畫眉鳥小巷),好多賣酒的商店,因呢度係德國葡萄重鎮



經過今晚食晚餐的餐廳~Breuer's Rüdesheim Schloss 


17:29 山坡上的葡萄園🍇







17:45 我返酒店休息,酒店樓下就係斑鳩小巷Drosselgasse,前面就係萊茵河


18:14老公一個再去附近行


天日會坐呢種遊船




18:28日落晚霞




好多雀鳥回巢













呢度紀念品之一~德式屋仔




18:48老公行到返酒店,外牆的

我諗我哋住呢間酒店係美國人開,因有美國國旗🇺🇸


19:00到Breuer's Rüdesheim Schloss 食晚餐



餐廳有樂隊演奏,室內、外,都好大,重未坐滿,早知唔使叫酒店訂位

原本諗住食Schloss Ente城堡烤鴨,但我冇胃口,怕2個人食唔晒一隻烤鴨,食其他


呢度出產的啤酒同葡萄汁,葡萄汁酸酸甜甜幾好飲,幾開胃

我想食濕濕哋,Gulasch 炆牛肉,但牛肉比較老

老公食羊架,唔錯


呢餐46.5

食完先知,呢間餐廳原來係米芝連推介


餐廳室外位置








2 則留言:

  1. 哈哈, 第一次見酒店送耳塞咁特別, 我都住過火車軌隔離完全冇嘈冇震唔覺火車經過, 你估好似香港住高鐵附近啲屋咁慘咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得幾細心,耳塞可留返坐飛機用⋯哈哈

      刪除