2017年11月4日 星期六

Day 13 .1 - 梵蒂崗博物館 Musei del Vaticano

2016年12月28日 星期三




07:33 食早餐

我多年前跟團,去過梵蒂崗博物館Musei Vaticani,同聖彼得大教堂Basilica Papale di San Pietro,記得博物館入面好靚,而老公只去過聖彼得大教堂,之後2015坐郵輪到羅馬一日遊,冇時再入去參觀,今次,老公話一定要入博物館,所以上網訂定票

去梵蒂岡博物館 多數在Metro Ottaviano落車,但老公話睇地圖另一站Cirpo重近

08:32 出發去梵蒂岡

08:52 已經好多人排隊

08:55 我哋訂係09:30入場,未夠鐘都比入

參觀博物館€16/人,網上訂票€4/人,語音導覽€7/人


上到大廳,先拎預約紙換入場票

語音導覽Audio Guide

有網友說,二個人要一部耳機就夠,自已帶耳筒插入耳機,一人聽一邊,可慳返€7,所以我就租一部,但老公影相成日行開行埋,大家好難同步一齊,聽聽吓,老公覺得煩,冇乜聽到,話下次要租2個耳機,呢個方法唔啱我哋

但⋯⋯唔知好彩定唔好彩,當晚返到酒店執嘢,先發現張預約紙⋯⋯原來我上網係訂咗耳機2部,但點解會完全唔記得??!!!@-@明明網上比咗€14有耳機,即場又比多7

唔好彩係白白比咗€14,好彩係即場只係租一部耳機,如果係2部重慘⋯⋯嗚⋯⋯

好彩係到晚黑先發現,冇影響當時參觀心情





唔知點解,我哋冇去到#2號~古埃及博物館Museo Egizio,好快行咗去#5號~松果廣場,行行吓又唔記得咗,冇返轉頭揾

松果廣場 Cortile della Pigna

呢個球我覺得好魔幻





No. 3 藝術長廊Galleria Chiaramonti 








#6 Museo Pio Clementino,勞孔Laocoote







殘軀 Torso Belvedere 呢個有印象

尼祿皇帝的澡盆


地下圖案




唔記得邊個館望到松果廣場

雖然我冇藝術氣質,但啲畫真係好靚






大部份人都話梵蒂崗最靚係西斯汀教堂 Cappella Sistina,但以下呢個係我最鍾意

#No.9~ Galleria delle Carte Geografiche,我多年前跟團印象最深,記得好靚好靚

天花靚到嘩一聲



兩邊掛毯畫

#No.14~拉斐爾畫室 Stanze di Raffaello







No.21~西斯汀教堂 Cappella Sistina,唔比影相,天花畫好大好靚

梵蒂崗博物館好值去,雖然唔係好知睇咗啲乜,淨係知好靚,所以買咗隻VCD,但到而家都未睇,下次再去之前,要睇一次

最後行旋轉樓離開,旋轉樓都好靚


12:11行完,通常行4、5個鐘,我哋算好快,因為想快啲入聖彼得大教堂


想上圓頂

但好多人排隊,重諗住12月係淡季(其實聖誕節又點會少人)

龍尾差唔多一個圈,放棄唔入,我哋成日都係咁,一次係去唔晒,命中註定,有機會再去

影吓相算



天氣一流


圓頂,未上過,下次一定要上















栛和大道望返大教堂






2 則留言:

  1. 梵蒂崗天花靚到絕,我都好鍾意西斯汀教堂裡面米高安哲奴既天花畫,嗰時係仲可以影相不過影到頸都梗XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 梵蒂崗博物館好值入去參觀,過幾年都想再去
      西斯汀教堂老公偷影咗幾張,因為都見幾多人偷影⋯haha!

      刪除