2015年11月16日 星期一

Day 14 .1-克羅地亞~Rovinj 羅維尼~尋找Canon廣告位

2015年4月14日

羅維尼(Rovinj) → 普拉(Pula) 羅維尼(Rovinj)



09:35 噖晚夜到民宿,今日晏D起身,老公去附近超市買早餐


簡簡單單,買咗麵包、牛奶、芝士、莎樂美腸、牛油同唔知咩醬,個醬好好味,共買Kn46.30,全部都可以食多日,麵包天日再買,因為想新鮮D,其實重可以買雞蛋煎,但我唔想開爐,懶到底⋯haha^^

自己買早餐平好多,民宿通常5-10/人,不過住一日唔太貴就費事自己整,當然,要民宿有位比你整早餐

民宿主人話行去舊城十多分鐘,好近,但我哋之後要去Pula普拉,所以都係開車出去

今日泊在噖晚影日落另一邊,因為⋯尋找Canon廣告位,呢邊較近,但呢邊Kn5/小時,另一邊只Kn2,老公話我唔識慳,泊2個鐘慳到夠錢買一杯雪糕,呢邊近嘛(其實舊城唔大,泊另一邊都近,但唔熟路,點知啫!)

泊好車去銀行換錢,其實碌卡重平,因為我哋歐元換得貴,但身上現金不少,都要用,唔通帶晒返屋企咩!

順便問吓可唔可以交匈牙利交通罰款,匯款交,職員叫我哋去郵局問

11:03 今日天氣麻麻,多雲!

羅維尼曾經比意大利統治過,建築物有意式感覺

不過外牆有D都幾舊,克羅地亞生活水準仍然較西歐低,所以作為遊客,覺得食、住都幾平


原本唔知個Canon EOS500D廣告喺呢度拍,當時睇完只覺得幾靚,到Plan行程時,見到網友講,即時醒起,所以一定要嚟搵返個廣告位置

但老公仍然 唔 記 得 有呢個廣告

廣告位置在 Viadimira Svalbe 街上

呢個紅牆,似廣告位置,但唔見擺設

見網友影,廣告位置有枱擺設,但通向海邊小巷有好多條,都見唔到擺設,搵唔到好失望

黃昏時間再到,無心下竟然搵到,所以⋯有緣始終都會見到^^

行出某條小巷

行上小山的~聖丘尤菲米婭教堂


面向亞德里亞海Sv. Eufemija 聖尤菲米婭教堂

平實的教堂


舊城小巷


Trg M.Tita 奇托廣場

再行過去就係噖晚影日落位

今晚會喺呢度影日落


又行到頭先落車第一個影相位

Trg Valdibora 旺季呢度一定好熱鬧


雪糕Kn7,好細個

老公好鐘意影舊城小巷


原來郵局在奇托廣場嗰邊,又行多次,今日悠閒D,冇所謂,做個負責任嘅人

12:27 郵局職員叫我哋去銀行,即係交唔到!!

匈牙利交通罰款好困擾我哋,最衰係租車公司要我哋自己交,如果租車公司扣我哋,就算貴D,起碼唔使煩,離開匈牙利又交唔到⋯都唔知點好!!!

行返去攞車

12:41這邊停車場唔係錶位,所以較另一邊貴



出發去Pula普拉


沒有留言:

張貼留言