2015年1月7日 星期三

Day 11-新宿御苑、千鳥淵公園、秋葉原


2013年4月6日

10:43 搭車去新宿,今日陰天




11:24 到新宿御苑


入場要搜手袋



新宿御苑好多櫻花,重開得燦爛,可惜今日天氣唔好




都有好多落晒花


今日最失敗係白平衡出錯,D相好黃><

































13:31離開新宿御苑向新宿方向行

麥麥送

去新宿搵嘢食,想食多餐叙々苑,因為好食,而且朋友話午餐平D,去到門口,又好似食得太密,噖晚先食完,加上想天日去SkyTree嗰間食,最後都係冇食到

14:13 最後揀咗一間食午餐


老公食炸雞

燒豚肉飯,好大碗好多豚肉,重有少少花椒味,好惹味,同帶廣唔係好同,但都幾好味

間餐廳叫聚樂


15:10 老公又要睇電器、相機,見到我部Hitachi美容機,好似北海道平D,變壓器老公話唔使買,佢有喎

暖水杯都好平,但老公已經買咗好多模型,又有三盒美容機,唔想再拎喇

16:06 今日冇著 Gore Tex 外套就落雨,去0101買咗把遮,去Service Counter 登記再有9折

買嘅時候,職員有Check把遮,我哋重講,香港買都冇Check啦,咁認真,點知就出事,都未試過新遮會漏水,今次一買就中,晚黑落大雨就漏水


16:58 千鳥淵公園


落雨之外,櫻花都落晒









17:13 咁大雨冇乜好影,行一陣就走



17:49 到秋葉原睇模型電器,老公入到去話首音樂好熟,後來先知係Yodobashi,即係北海道一日行咗3次嗰間,唔怪得播同一首音樂啦


18:53 我就周圍行,冇乜購物意欲,去搵嘢食,今日胃口一般,見呢間即劏吞拿魚,好似幾好


要等一陣先有位





吞拿魚冇想像中咁好食



比十日前食嘅北海道根室花丸壽司,新鮮好味程度差好遠






壽司店好焗好熱,食到出晒汗,都唔明D日本人,咁熱都頂得順,加上味道一般,食咗唔係好多


老公帶我去睇佢想買嘅高達模型,唉⋯重買


呢盒老公好想買,但真在好大盒,買咗幾盒細嘅算

20:27離開商場


搭車返上野酒店




返到酒店放低模型,再落街去京城上野車站睇天日去機場時間表

再返酒店,好大雨,下午買嘅遮竟然漏水,都未試過會即日就漏水,激氣


經過上野公園



酒店地下有咖啡、汽水


天朝早餐






6 則留言:

  1. 我唯一一次影櫻花又係白平衡有問題,金部相偏綠。
    又試過買遮冇check,結果一開遮就爛咗 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後去日本盡量唔買,真係要買,只買好平好平嘅摭

      刪除
  2. 我地買遮好少會 check 架喎,都未試過會爛,但有o的遮的確唔可以大雨時用,漏水o既都試過一次,就係買飲品換購果o的遮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔Check㗎,真係冇諗過日本買摭會漏水囉,返香港再試過,唔係好大雨都漏水⋯⋯!

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個豚肉飯同帶廣唔同,但都幾好味,到而家都記個味道^^

      刪除