2024年10月12日 星期六

Day 4 (下) - Carlisle Castle卡萊爾城堡、Brougham Castle 布魯厄姆城堡

 


15:19 Carlisle Castle卡萊爾城堡

英國嘅小朋友真係親親大自然

隨便一個斜波都可以玩滑草



城堡都幾完整及大,用多咗時間參觀


老公重有一個遺址想去,因為都順路回家,計一計車程,去到可能關門,去到睇吓先


16:52去到 Brougham Castle布魯厄姆城堡門口,重有幾分鐘,入去問吓職員,我哋話好快行個圈,職員話OK👍😁

影到出面的橋,一陣出去橋旁邊再影入嚟

背光


前面重有一座遺跡,唔夠時間去睇


17:04,我哋好準時,已經行到外面橋上影城堡

但原來我哋都唔係最遲入場,因為我哋行出城堡時,重有一個伯伯剛入去,職員好好人都俾伯伯入去,早知我哋行多幾分鐘同伯伯一齊出啦

背光,唔靚


19:13 回到屋企附近,食完晚餐先返屋企,泰國人開的餐廳

泰式併盆、青咖喱雞、炒飯

冬蔭公雞湯河

呢餐£81.27, 呢間食過幾次,今次份量細碟咗,又冇之前咁好味,但已經係屋企附近最好食的泰菜,要再發掘吓其他


英國遺跡小旅行完滿結束,幾日睇嘅都係差唔多嘅城堡、修道院,我哋以賺回會費為原則,單計一個人已回本有多,何況二個人😎,雖然睇嚟睇去都係嗰啲,但當俾個藉口去英國開車周圍行吓,都幾好吖😊


沒有留言:

張貼留言